#1
Mjah, ik zit toch al best een tijd op een lage dosering van 0,75 mg. En ook daarin merk ik geen verschil. Maar je zult best gelijk hebben hoor. Honderd procent steady zal het niet zijn.Dat komt omdat de pillen nogal hoog gedoseerd zijn, en het verschil in effect bij hoge doseringen niet zo groot is![]()