#1
Goeie vraag, moest even zoeken.Waarin zou je het oplossen? Bromazolam lost niet op in water.
90% ethanol en 10% water.
Ben er even van uitgegaan dat dit voor bromazolam ook opgaat
Goeie vraag, moest even zoeken.Waarin zou je het oplossen? Bromazolam lost niet op in water.
Ik vrees dat het op de gok wordt dan. Sja, ik kan er niet veel mooiers van maken helaas. 🤐
Zo kun je vrij nauwkeurig doseren. Het is alleen iets meer werk, maar in een afbouw misschien wel het proberen waard.Een niet volledig betrouwbare methode, maar die voor jouw doeleinden waarschijnlijk toch geschikt genoeg is, is het volgende:
Weeg 10 pellets af, waardoor je dan weet welk gewicht aan pellet overeenkomt met 30 mg bromazolam.
Dus stel 10 pellets wegen 500 mg, dan komt dat overeen met 30 mg bromazolam. Voor 4,5 mg bromazolam heb je dan dus 75 mg pellet nodig.
Je kunt de pellets helemaal tot fijn egaal poeder stampen met een mortier en vijzel en dan capsules vullen met het pelletpoeder.
Je kunt mini trechters kopen precies voor dit doel. Anders lukt het ook aardig met een dubbelgevouwen papiertje. Of als je een weegschaal hebt met zo’n bakje in de vorm van een koekenpan, dan lukt het ook vrij aardig.Wel benieuwd hoe ik vervolgens die piepkleine beetjes poeder in zo'n capsule krijg (op een stukje (afgewogen) bakpapier leggen misschien...?).
Water taper is misschien makkelijker. Pil fijnstampen, in leeg jampotje met 100ml water, schudden en dan iedere dag 5ml minder nemen.Gedoe, maar inderdaad wellicht de moeite van het proberen waard!
Moet ik wel even een vijzel en lege capsules kopen, maar dat is geen probleem natuurlijk. Wel benieuwd hoe ik vervolgens die piepkleine beetjes poeder in zo'n capsule krijg (op een stukje (afgewogen) bakpapier leggen misschien...?). Zal wel een klotewerkje zijn. Maar ik zal er eens mee gaan stoeien deze week.
Thanks. ♥️
Ik ben hier persoonlijk niet zo’n fan van. De bromazolam zal niet oplossen in water, dus ik denk dat je dan nooit een gelijke verdeling krijgt, hoe hard je ook steeds van tevoren schudt. Dan kun je de bromazolam beter oplossen in glycerine of ethanol met een klein beetje water. Maar goed, dan wordt het proces weer een stukje ingewikkelder.Water taper is misschien makkelijker. Pil fijnstampen, in leeg jampotje met 100ml water, schudden en dan iedere dag 5ml minder nemen.
Gewoon doorgaan op de manier die je tot nu toe hebt gehanteerd. Kijk maar hoe het gaat. Conclusies komen wel als je helemaal gestopt bent.Thanks!
Ik lijk misschien laconiek mensen (@Mezelf ), maar dat ben ik niet hoor. Feit is alleen dat ik vooralsnog niet heel veel bijverschijnselen heb gehad, misschien doordat ik al zooooooo lang zelf aan het afbouwen ben, dus het hele proces zooooo ontzettend traag gaat. Als het lastig wordt, ga ik het écht nauwkeurig afwegen die troep (beloofd). Maar het lijkt erop dat het 'allemaal wel meevalt', tot nu toe dan. Ik heb me heel lang gek laten maken door horrorverhalen, maar dat weiger ik nog langer te doen. We'll cross that bridge when we get there. En ja, dan ga ik ook écht netjes afwegen met precisie-instrumenten.
Als je hiermee begint, en je twijfelt, post dan ff hier wat je doet. Ik reken graag even na hoeveel poeder van vermalen pillen je moet nemen bij een bepaalde dosis. Heb je toch weer een checkEn ja, dan ga ik ook écht netjes afwegen met precisie-instrumenten
Dat is erg lief van je, dank je wel!Als je hiermee begint, en je twijfelt, post dan ff hier wat je doet. Ik reken graag even na hoeveel poeder van vermalen pillen je moet nemen bij een bepaalde dosis. Heb je toch weer een check![]()
Ik wéét het hoor, dat de dosering wellicht niet betrouwbaar is (want: rc-chemical), maar het lukt me nu in ieder geval heel prima om 0,5 mg nauwkeurig af te wegen op dat weegschaaltje. En dat zal met 0,4/0,3 ook nog wel gaan. Dus de komende dagen probeer ik het zo! ⚖️Als je hiermee begint, en je twijfelt, post dan ff hier wat je doet. Ik reken graag even na hoeveel poeder van vermalen pillen je moet nemen bij een bepaalde dosis. Heb je toch weer een check![]()
Hoe meet je precies die 0,5 mg bromazolam? Want je startmateriaal was pillen toch? Dus ik neem aan dat je iets anders doet dan 0,0005 g afwegen op de weegschaal?Ik wéét het hoor, dat de dosering wellicht niet betrouwbaar is (want: rc-chemical), maar het lukt me nu in ieder geval heel prima om 0,5 mg nauwkeurig af te wegen op dat weegschaaltje. En dat zal met 0,4/0,3 ook nog wel gaan. Dus de komende dagen probeer ik het zo! ⚖️
Ik heb magic skills. Brak een stukje af en het was exact 0,5 mg.Hoe meet je precies die 0,5 mg bromazolam? Want je startmateriaal was pillen toch? Dus ik neem aan dat je iets anders doet dan 0,0005 g afwegen op de weegschaal?
Maar even ter controle, je weegschaal gaf 0,0005g aan? Want dat is echt HEEL weinig he.Okee, maar een pil weegt ongeveer 182 milligram zei je hierboven. En die pillen bevatten 3 milligram bromazolam dacht ik, toch?
Als we dan even aannemen dat de bromazolam perfect evenredig verdeeld is over de hele pil..
Dan bevat een brokje van 0,5 milligram slechts 0,008 milligram, oftewel 1 microgram bromazolam.
Dat is zo weinig dat ik zou aannemen dat je eigenlijk geen bromazolam hebt ingenomen![]()
Haha, nee, het brokje was niet 0,5 mg. Ik ben wel dom, maar niet zó dom.Okee, maar een pil weegt ongeveer 182 milligram zei je hierboven. En die pillen bevatten 3 milligram bromazolam dacht ik, toch?
Als we dan even aannemen dat de bromazolam perfect evenredig verdeeld is over de hele pil..
Dan bevat een brokje van 0,5 milligram slechts 0,008 milligram, oftewel 1 microgram bromazolam.
Dat is zo weinig dat ik zou aannemen dat je eigenlijk geen bromazolam hebt ingenomen![]()
Daarom vroeg ik het volgende:Haha, nee, het brokje was niet 0,5 mg. Ik ben wel dom, maar niet zo dom. Ik had natuurlijk berekend hoeveel dat brokje dan zou moeten wegen.
Hoe meet je precies die 0,5 mg bromazolam? Want je startmateriaal was pillen toch? Dus ik neem aan dat je iets anders doet dan 0,0005 g afwegen op de weegschaal?
Door het gewicht van de pil door zes te delen. Want zes keer 0,5 is drie (mg). En dat correspondeerde inderdaad met wat ik de afgelopen dagen (op de gok) al steeds van die pil afbrak. Eerst door de helft, dan een derde van die helft proberen af te breken.Daarom vroeg ik het volgende:
Okee, top! =DDoor het gewicht van de pil door 6 te delen. Want 6 keer 0,5 is 3 (mg). En dat correspondeerde inderdaad met wat ik de afgelopen dagen (op de gok) al steeds van die pil afbrak. Eerst door de helft, dan een derde van die helft proberen af te breken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."