Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe laatste beetjes.... (bromazolam afbouwen)

De laatste beetjes.... (bromazolam afbouwen)

202 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb net (weer eens) een tattoo laten zetten. Dat heeft nergens iets mee te maken, maar het is wél leuk! ♥️👽🚀
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jazz35 zei:
Ik heb net een dikke tattoo laten zetten. Dat heeft nergens iets mee te maken, maar het is wél leuk! ♥️👽🚀
Klik om te vergroten...

Toch die aardbei in xxl formaat op je buik met jummie jummie eronder? :wink:
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Toch die aardbei in xxl formaat op je buik met jummie jummie eronder? :wink:
Klik om te vergroten...
Verdomd. Hoe raad je het??!! 🍓🍓🍓
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jazz35 zei:
Verdomd. Hoe raad je het??!! 🍓🍓🍓
Klik om te vergroten...
Ah, toch maar niet Hardcore4Life?
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, ik ben van de techno, @_shikantaza , niet van de hardcore. :innocent: Nee, een ontzettend vette UFO, op mijn kuit. Met een beam, dennenboompjes, de hele sh'bam. En dat naast het raketje (een tekening die mijn zoon maakte toen hij acht was) en de planeet die er al stonden, en onder de astronaut (op m'n bovenbeen) die een space walk maakt. Mijn hele been wordt space themed. Ach ja... Als we in real life zo braaf zijn, dan maar op deze manier binnen de lijntjes spacen hè.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vannacht een relatief goede nacht gemaakt op 0,5 mg bromazolam en 50 mg quetiapine. Nog één of twee keer dit recept en dan maak ik de stap naar 0,4 mg. Ik heb het idee dat mijn slaap de laatste weken waarachtiger wordt, als je je daar iets bij kunt voorstellen. Alsof ik voor het eerst in laaaaaange tijd begin te slapen zoals slapen eigenlijk bedoeld is. Don't get me wrong: een hele nacht doorslapen is nog toekomstmuziek. Ik word minstens één of twee keer per nacht wakker en het aantal uur is ook niet om over naar huis te schrijven. Maar mijn slaapritme is oneindig veel slechter geweest in het verleden. M'n slaap lijkt meer slaap te worden in plaats van sedatie. Ik kom vaker en langer in de diepe stadia van non rem sleep terecht en ook m'n dromen worden steeds levendiger, hoewel godzijdank iets minder lucide. Belangrijkste is dat ik langzaam, héél langzaam wat vertrouwen begin te krijgen in het feit dat ik het misschien, héél misschien, na meer dan twintig jaar insomnia weer kan leren, slapen. Al durf ik die gedachte bijna nog niet toe te laten.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jazz35 zei:
Ik heb net (weer eens) een tattoo laten zetten. Dat heeft nergens iets mee te maken, maar het is wél leuk! ♥️👽🚀
Klik om te vergroten...
Is dat niet erg pijnlijk?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jazz35 zei:
Drie luttele uurtjes pijn lijden voor een leven lang plezier. Ik zeg: worth it.
Klik om te vergroten...
Een leven lang?
Vervagen tattoos niet met de tijd?
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Is dat niet erg pijnlijk?
Klik om te vergroten...
Het was ongelofelijk pijnlijk ja.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor iets moois moet je vaak pijnlijden dus....
Wat is het voor een afbeelding?
Groot of klein?
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zandman zei:
Voor iets moois moet je vaak pijnlijden dus....
Wat is het voor een afbeelding?
Groot of klein?
Klik om te vergroten...
Het is een behoorlijk grote afbeelding. Bedekt mijn hele kuit en past mooi bij de andere tattoos op mijn been. Allemaal in het space thema. Inderdaad, voor iets moois mag je best een beetje lijden soms.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#12
1000071624.jpg
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, ziet er gek uit, zo'n ledemaat zonder context. Maar ik kan je vertellen dat het heel mooi past bij de rest! :innocent: :heartsuit:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is een hele mooie tattoo!
Hoe lang was het pijnlijk?
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jazz35 zei:
Haha, ziet er gek uit, zo'n ledemaat zonder context. Maar ik kan je vertellen dat het heel mooi past bij de rest! :innocent: :heartsuit:
Klik om te vergroten...
Afzonderlijk al erg leuk!

'Wildkamperende psychonaut leviteert richting vliegende schotel'

Hoe is dit van idee tot tattoo geworden?
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Dat is een hele mooie tattoo!
Hoe lang was het pijnlijk?
Klik om te vergroten...
Drie luttele uurtjes pijn lijden voor een leven lang plezier. Ik zeg: worth it.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Een leven lang?
Vervagen tattoos niet met de tijd?
Klik om te vergroten...
Nee joh. Die blijven hoor. Ze worden wel iets minder strak, maar dat hoort erbij. Littekens van de tijd.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Zéker! Daar twijfel ik ook niet aan. Ik kom er honderd procent. Vanavond gewoon weer 0.4 hoor. Lief wel dat je het zegt. ♥️
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hippie Langwaus zei:
Afzonderlijk al erg leuk!

'Wildkamperende psychonaut leviteert richting vliegende schotel'

Hoe is dit van idee tot tattoo geworden?
Klik om te vergroten...
Thanks Hippie! :heartsuit:

Haha, geen slechte deductie. Het tentje en de klapstoel staan voor de zomers die ik doorbreng op Buitenkunst, kamperend en werkend in mijn lievelingsbos in Drenthe. Mijn hele been is space themed. Da's gewoon een fascinatie van me (heb een grote astronaut op mijn bovenbeen staan o.a. als referentie naar A Space Odyssey). Het spaceverhaal is ontstaan toen ik anderhalf jaar geleden een raketje op mijn been liet zetten dat gebaseerd was op een tekening die mijn zoon maakte toen hij acht was. Echt een oldschool raketje. En nu is het hek van de dam. :tilttearlaugh: Als je er toch een verhaal op zou willen plakken (wat ik niet per se doe) dan gaat het verhaal van de UFO over de wens me over te durven geven aan het niet weten, aan de angst. Het gaat over het loslaten van oude patronen en het omarmen van het nieuwe en onbekende.

Dank voor je vraag, want ik denk er nu pas in woorden over na.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jazz35 zei:
Thanks Hippie! :heartsuit:

Haha, geen slechte deductie. Het tentje en de klapstoel staan voor de zomers die ik doorbreng op Buitenkunst, kamperend en werkend in mijn lievelingsbos in Drenthe. Mijn hele been is space themed. Da's gewoon een fascinatie van me (heb een grote astronaut op mijn bovenbeen staan o.a. als referentie naar A Space Odyssey). Het spaceverhaal is ontstaan toen ik anderhalf jaar geleden een raketje op mijn been liet zetten dat gebaseerd was op een tekening die mijn zoon maakte toen hij acht was. Echt een oldschool raketje. En nu is het hek van de dam. :tilttearlaugh: Als je er toch een verhaal op zou willen plakken (wat ik niet per se doe) dan gaat het verhaal van de UFO over de wens me over te durven geven aan het niet weten, aan de angst. Het gaat over het loslaten van oude patronen en het omarmen van het nieuwe en onbekende.

Dank voor je vraag, want ik denk er nu pas in woorden over na.
Klik om te vergroten...
Wat zijn die hunnebedden groot en puntig :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."