#1
Ik heb net (weer eens) een tattoo laten zetten. Dat heeft nergens iets mee te maken, maar het is wél leuk! ♥️👽🚀
Ik heb net een dikke tattoo laten zetten. Dat heeft nergens iets mee te maken, maar het is wél leuk! ♥️👽🚀
Verdomd. Hoe raad je het??!! 🍓🍓🍓Toch die aardbei in xxl formaat op je buik met jummie jummie eronder?![]()
Ah, toch maar niet Hardcore4Life?Verdomd. Hoe raad je het??!! 🍓🍓🍓
Is dat niet erg pijnlijk?Ik heb net (weer eens) een tattoo laten zetten. Dat heeft nergens iets mee te maken, maar het is wél leuk! ♥️👽🚀
Een leven lang?Drie luttele uurtjes pijn lijden voor een leven lang plezier. Ik zeg: worth it.
Het was ongelofelijk pijnlijk ja.Is dat niet erg pijnlijk?
Het is een behoorlijk grote afbeelding. Bedekt mijn hele kuit en past mooi bij de andere tattoos op mijn been. Allemaal in het space thema. Inderdaad, voor iets moois mag je best een beetje lijden soms.Voor iets moois moet je vaak pijnlijden dus....
Wat is het voor een afbeelding?
Groot of klein?
Afzonderlijk al erg leuk!Haha, ziet er gek uit, zo'n ledemaat zonder context. Maar ik kan je vertellen dat het heel mooi past bij de rest!![]()
![]()
Drie luttele uurtjes pijn lijden voor een leven lang plezier. Ik zeg: worth it.Dat is een hele mooie tattoo!
Hoe lang was het pijnlijk?
Nee joh. Die blijven hoor. Ze worden wel iets minder strak, maar dat hoort erbij. Littekens van de tijd.Een leven lang?
Vervagen tattoos niet met de tijd?
Thanks Hippie!Afzonderlijk al erg leuk!
'Wildkamperende psychonaut leviteert richting vliegende schotel'
Hoe is dit van idee tot tattoo geworden?
Wat zijn die hunnebedden groot en puntigThanks Hippie!
Haha, geen slechte deductie. Het tentje en de klapstoel staan voor de zomers die ik doorbreng op Buitenkunst, kamperend en werkend in mijn lievelingsbos in Drenthe. Mijn hele been is space themed. Da's gewoon een fascinatie van me (heb een grote astronaut op mijn bovenbeen staan o.a. als referentie naar A Space Odyssey). Het spaceverhaal is ontstaan toen ik anderhalf jaar geleden een raketje op mijn been liet zetten dat gebaseerd was op een tekening die mijn zoon maakte toen hij acht was. Echt een oldschool raketje. En nu is het hek van de dam.Als je er toch een verhaal op zou willen plakken (wat ik niet per se doe) dan gaat het verhaal van de UFO over de wens me over te durven geven aan het niet weten, aan de angst. Het gaat over het loslaten van oude patronen en het omarmen van het nieuwe en onbekende.
Dank voor je vraag, want ik denk er nu pas in woorden over na.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."