#1
Hello mede DF's...
Ik kamp sinds enkele jaren met een zware nicotineverslaving. Was ooit onschuldig begonnen (met het blowen) maar ben helaas een verstokte roker geworden. Reeds een dikke 3 jaar gestopt met blowen.
Velen zeggen 'stop right away' maar ik wrees dat mijn hoeveelheid aan tabak/sigaretten veel te hoog ligt. Ik rook nu 1 pakje roltabak (30gr) in 2 dagen 🙄. Ik zou er heel graag mee stoppen want zowel mijn gezondheid alsook het financïele lijden eronder. Met het geld die ik zou kunnen besparen zou ik leuke dingen mee kunnen doen alsook mijn fysieke toestand door het vele roken zou er terug op verbeteren denk ik.
Mijn vraag aan jullie allen die reeds gestopt zijn of daar mee bezig zijn, hebben jullie tips and tricks hoe jullie dit hebben aangepakt...?
Alvast bedankt voor nuttige fb 😊
Ik kamp sinds enkele jaren met een zware nicotineverslaving. Was ooit onschuldig begonnen (met het blowen) maar ben helaas een verstokte roker geworden. Reeds een dikke 3 jaar gestopt met blowen.
Velen zeggen 'stop right away' maar ik wrees dat mijn hoeveelheid aan tabak/sigaretten veel te hoog ligt. Ik rook nu 1 pakje roltabak (30gr) in 2 dagen 🙄. Ik zou er heel graag mee stoppen want zowel mijn gezondheid alsook het financïele lijden eronder. Met het geld die ik zou kunnen besparen zou ik leuke dingen mee kunnen doen alsook mijn fysieke toestand door het vele roken zou er terug op verbeteren denk ik.
Mijn vraag aan jullie allen die reeds gestopt zijn of daar mee bezig zijn, hebben jullie tips and tricks hoe jullie dit hebben aangepakt...?
Alvast bedankt voor nuttige fb 😊