#1
En @Shivaz54 ... Hoe gaat het nu mbt het (niet) roken?
@Kordie. Is nog even uitgesteld. Ik ben er gewoon nog niet klaar voor 😏. Zoals ik in een ander topic van mij heb beschreven zit ik momenteel in herval 😌. Ik zal dit 1st terug zwaar aanpakken. Ben ondertsn 2x naar de HA geweest en dinsdag heb ik een afspraak hier in het ambulant centrum. Maar nog steeds het idee en de wil om te stoppen 😉.
Fijne zondag!