Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blauwe Punisher. Netjes gedrukt nog geen ervaring hiermee 😊"
"Soulassasins zei: Jullie politiek belijd gaat richting het onzo ,ik betaal me ook blauw als ik meer wiet op zak heb dan een grammetje. En dan nog voorkomen omdat je natuurlijk een proces verbaal heb ,met wat geluk kan je de eerste keer 3 maanden schoffelen Klik om te vergroten... Btw hier bestraffen ze je heus niet hoor met 3 gr wiet opzak! FerdFatoehaus zei: Wat bijzonder triest dit Klik om te vergroten... Dit was het artikel waarover ik het had 😉. Wel leerrijk om hier nu over mee te lezen 🤗"
"Snuffelaar zei: @ljuv Het onoplosbare probleem van België is dat Vlaanderen, Wallonië en het Brussels Gewest ieder z’n eigen wetten kunnen stellen. Daarbovenop kan elke provincie dit ook, en zelfs hun deelgemeenten. Heel verwarrend en conflicterend. Voorbeeldje: ik draai shiften als vrijwillige peer support op technofeestjes en EDM-festivals. We bieden folders met informatie over allerlei soorten drugs aan, maar ook fysiologisch water, wegwerp-snuifbuisjes, plastic kaarten om je poeder fijn te hakken, condooms, etc. In Limburg mocht al het snuifgerelateerde materiaal niet op de display van het standje liggen omdat het “aanzet tot gebruik”. Dat terwijl onze missie is om objectief en zonder oordeel schadebeperking aan te moedigen. Een luisterend oor bieden, raad geven... Mensen gebruiken sowieso. GHB-kits en pillensnijders mogen nergens te zien zijn, maar staan onder de stand, voor als iemand het oprecht zou kunnen gebruiken. Maar het hangt echt af van de regio en de organisatie. Klik om te vergroten... Hier kunnen de veroordelingen of uitspraken op 50 km op een andere rechtbank dag en nacht schelen... Te zot voor woorden toch 🙄"
"ljuv zei: ja maat maak gewoon 1 Parket en laat die het landelijke beleid uitvoeren en dan zijn ze er. maar indd ook wel heel triest. Vooral het ff lekker 🍔tjes pesten die toevallig op een feest waren om een punt te maken… Klik om te vergroten... @ljuv ik volg je hier volledig in. Wat een zootje 🙃"
"@Neo-Shulginist wat herken ik dit stuk 😔. Ik realiseer me al even dat het opnieuw terug niet goed gaat met mij. DF ook even niet meer opgezocht en kwam direkt bij dit stuk terecht. 🙏"
"@1998GUY bedankt voor je reactie alvast en de steun. Ik neem alles ten harte en leer er uit! Thx"
"Neo-Shulginist zei: En meer info over varenicline (Champix): Apotheek.nl Apotheek.nl: informatie over medicijnen en gezondheid. www.apotheek.nl Klik om te vergroten... In Belgie dacht ik verboden geworden maar ik ga alvast opzoek naar dat boek. Bedankt!"
"Neo-Shulginist zei: Ik moet wel zeggen dat ik het moeilijk heb gehad met de relatie tussen roken en blowen. Want ik was wel gestopt met roken, en niet met blowen. Het is echt wel een zoektocht geweest om daar een oplossing voor te vinden. Ik heb van alles geprobeerd: pure wietjoints, pijpjes, bongs, vaporizers, hasjolie, edibles.. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de Volcano vaporizer voor thuis het fijnst vind, daarna de Davinci IQ voor op feesten en festivals. Hasj rook ik thuis in een bong met quartz glas banger. En op festivals heb ik een mooi glazen pijpje Neo-Shulginist zei: Ik moet wel zeggen dat ik het moeilijk heb gehad met de relatie tussen roken en blowen. Want ik was wel gestopt met roken, en niet met blowen. Het is echt wel een zoektocht geweest om daar een oplossing voor te vinden. Ik heb van alles geprobeerd: pure wietjoints, pijpjes, bongs, vaporizers, hasjolie, edibles.. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de Volcano vaporizer voor thuis het fijnst vind, daarna de Davinci IQ voor op feesten en festivals. Hasj rook ik thuis in een bong met quartz glas banger. En op festivals heb ik een mooi glazen pijpje om hasj mee te roken. Over de bong en de quartz glas banger heb ik dit topic over geschreven: Wat een lekkere bong is om wiet en hasj mee te roken Ik kreeg een privébericht met de vraag hoe ik een bong heb gevonden waarmee ik tevreden was, naar aanleiding van wat reacties in een post over stoppen met tabak roken. Het leek me zonde om de tips te verstoppen in een privébericht. Dus hier een kort overzicht van wat ik denk wat een lekkere bong... drugsforum.nl De Volcano vaporizer vind ik echt helemaal het einde. De smaak die daaruit komt is zo eindeloos veel beter dan uit een joint! Je moet in het begin misschien even wennen dat je geen brandend gevoel in je longen hebt bij een hijsje. Rokers missen dat vaak. Wat echt bizar is, want hoezo wil je het brandend gevoel van kankerverwekkende rook? Eigenlijk mis je de dopamine die je krijgt van nicotine. Dat heeft niks te maken met de longen. Maar je brein maakt die associate doordat het brandende gevoel en de dopamine-shot heel snel op elkaar volgen. En zodra je je dat realiseert dan valt er niks meer te missen Klik om te vergroten... @Neo Klik om te vergroten..."
"@Neo-Shulginist Ik zei reeds dat ik iets meer dan 3 jaar volledig ben gestopt met blowen. Ongeveer 25 jaar dagelijks meerdere joints gerookt en eigenlijk rookte ik toen eerder 'safkes' sporadisch bij een of ander gelegenheid 😉. Sinds toen is mijn rookgedrag echt vervijfvoudigd tot nu ook 30gr roltabak per 2 dagen 🙄. Ik zal ook de raad opvolgen die me hier gegeven is en maandag 13/01 heb ik vastgeprikt. Nu nog dat laatste pakje tabak er door jassen 🤭😆"
"@geflipt wat een story, happy you made it! Ikzelf zou deze nooit in mijn botten slaan die Haribo's... En steeds opnieuw de raad "laat het testen"... Ikzelf heb al 25j verschillende verslavingen achter de rug en nooit nog iets laten testen (buiten eens op Sonar in Barcelona). Wij zijn hier idd niet in de mogelijkheid om te laten testen (enkel bxl dacht ik). Hadden of zouden die testcentra's hier zijn in ons landje zoals in NL zou ik dit wel doen zeker nu met wat ouder te zijn en ook wel wat te hebben meegemaakt onder gebruik. Ik heb het geluk dat ik redelijk gecontroleerd kan gebruiken in de meeste periodes van gebruik met hier en dan een uitschieter 🙃. Ik krijg ook vaak de stelling laat het testen en dit blijft onbegrip veroorzaken indien men dit niet kan of ik zou al met mijn spullen over de grens moeten heenrijden, met alle risico's vandien 🙄. En ik weet eigenlijk niet of het zelfs mogelijk is dat wij als Belgen dit kunnen laten doen in Nederland dat testen? Blij dat je er terug bovenop komt! Groeten van een coastboy 🤙"