#1
Precies dat, maar er wordt ook direct zo op je neergekeken , alsof je weer aansluit bij d losersclub🤣Daarom ben ik gestopt met NA , man wat voelde ik me verslagen omdat ik 1 keer een benzo had genomen tijdens een nachtdienst. 2,5 jaar van herstel en trots in 1 keer weg. Mensen zeggen wel van niet, maar sindsdien heb ik nooit meer echt een fijn gevoel gehad binnen het fellowship.
Voor mij niet meer.