Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCravings

Cravings

126 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#1
GasErOp12 zei:
Hallo allemaal, deze dag ging echt slechter dan ik had verwacht zit weer onder invloed doordat ik een tiktok zag over iemand die had gesnoven kon ik mezelf niet inhouden dus nu heb ik weer bij gehaald terwijl ik zo een stage gesprek heb en ik schaam me dus echt dood.
Klik om te vergroten...
Stage gesprek ga je dus niet doen onder invloed hoop ik. Gewoon aangeven dat je op dit moment ziek bent whatever, als ze het doorhebben ben je verder van huis.

Denk dat je echt de dokter moet gaan bellen, dit ga je zelf niet oplossen, hoe vervelend dat ook is.

De dokter kan je ook ondersteunen in het informeren van je naasten en familie.

Hulp vragen is eng en ik heb er jaren mee gewacht, maar soms moet je onder ogen zien dat je het niet alleen kan.

En geloof me, ik kan het weten. Ik typ dit namelijk vanuit een verslaving kliniek.

Sterkte!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
GasErOp12 zei:
Hallo allemaal, deze dag ging echt slechter dan ik had verwacht zit weer onder invloed doordat ik een tiktok zag over iemand die had gesnoven kon ik mezelf niet inhouden dus nu heb ik weer bij gehaald terwijl ik zo een stage gesprek heb en ik schaam me dus echt dood.
Klik om te vergroten...
Ga naar de huisarts dude. Hier kom je alleen niet uit. Ga de schaamte voorbij πŸ‘.
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan niet naar de huisarts ik kan niet hulp zoeken me moeder zal me nooit meer aan willen kijken
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#4
ikzouhetechtnietweten zei:
ja mijn mentale gezondheid was ook zwaar focktop en wist dat drugs het niet verhielp maar bleef t alsnog doen, nu sinds gisteren niet gebruikt en t gaat makkelijk alleen de dag opstarten was wel moeizaam gegaan en geluiden horen en mensen horen vind k nu nog kut
Klik om te vergroten...
De eerste dagen gaan nog wel makkelijk zijn na de eerste week ga je echt weer willen gebruiken dus hou het vol
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#5
GasErOp12 zei:
De eerste dagen gaan nog wel makkelijk zijn na de eerste week ga je echt weer willen gebruiken dus hou het vol
Klik om te vergroten...
oh ik hoorde juist andersom hahaha, moet goedkomen heb t 3 weken zowat dagelijks gebruikt dus niet zo heel lang, heb vertrouwen in mezelf
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#6
ikzouhetechtnietweten zei:
oh ik hoorde juist andersom hahaha, moet goedkomen heb t 3 weken zowat dagelijks gebruikt dus niet zo heel lang, heb vertrouwen in mezelf
Klik om te vergroten...
Komt goed man! Laat dat stemmetje in je hoofd je niet overhalen om weer te gaan gebruiken dat stemmetje gaat zeggen wat maakt het uit om weer te gebruiken en dat het de laatste keer wordt maar dat maakt t alleen maar weer erger
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#7
GasErOp12 zei:
daar ben ik ook de mist in gegaan op je kamer in je eentje dan kom je er moeilijk of niet van af maar goed dat we nu gestopt zijn
Klik om te vergroten...
ja precies dat is ech een no go never againn
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#8
GasErOp12 zei:
Komt goed man! Laat dat stemmetje in je hoofd je niet overhalen om weer te gaan gebruiken dat stemmetje gaat zeggen wat maakt het uit om weer te gebruiken en dat het de laatste keer wordt maar dat maakt t alleen maar weer erger
Klik om te vergroten...
preciess, nu ff tijdje niet gebruiken en dan op gelegenheden proberen kijken hoe dat gaat, maar alleen in me kamer ga ik NOOIT meer doen. daar aan beginnen was de grootste fout
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#9
ikzouhetechtnietweten zei:
preciess, nu ff tijdje niet gebruiken en dan op gelegenheden proberen kijken hoe dat gaat, maar alleen in me kamer ga ik NOOIT meer doen. daar aan beginnen was de grootste fout
Klik om te vergroten...
daar ben ik ook de mist in gegaan op je kamer in je eentje dan kom je er moeilijk of niet van af maar goed dat we nu gestopt zijn
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bloemetjesgordijn95 zei:
Hoe gaat het nu met je, een weekje later?
Klik om te vergroten...
Bedoel je met mij?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lekker fappen op je kamertje πŸ˜„
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
dupont zei:
Lekker fappen op je kamertje πŸ˜„
Klik om te vergroten...
zo herkenbaar , stim fapathon van dik 12 uuur what a waste of time ........
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
zo herkenbaar , stim fapathon van dik 12 uuur what a waste of time ........
Klik om te vergroten...
Amateur :wink:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
dupont zei:
Amateur :wink:
Klik om te vergroten...
haha ik hield het niet langer dan dat vol hoor mij kon je echt mentaal oprapen
nu btw ookal tijdje geen porno gekeken (wel gefapt maar ook max 1 x per dag express ) gaat lekker rustig gelukkig
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#15
dupont zei:
Lekker fappen op je kamertje πŸ˜„
Klik om te vergroten...
k stopte na 2 min al want had geen zin en kwam toch nie🀣
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ikzouhetechtnietweten zei:
k stopte na 2 min al want had geen zin en kwam toch nie🀣
Klik om te vergroten...
Ik was het meestal na een uur of 5-6 wel beu. Piemel als een cashewnootje en ik was meer bezig met luisteren of er inbrekers in huis waren dan met rukken. πŸ€—
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#17
dupont zei:
Ik was het meestal na een uur of 5-6 wel beu. Piemel als een cashewnootje en ik was meer bezig met luisteren of er inbrekers in huis waren dan met rukken. πŸ€—
Klik om te vergroten...
HAGAHA ja ik of me ouders nie in huis liepen😭
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
dupont zei:
Ik was het meestal na een uur of 5-6 wel beu. Piemel als een cashewnootje en ik was meer bezig met luisteren of er inbrekers in huis waren dan met rukken. πŸ€—
Klik om te vergroten...
haha can relate
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
dupont zei:
Ik was het meestal na een uur of 5-6 wel beu. Piemel als een cashewnootje en ik was meer bezig met luisteren of er inbrekers in huis waren dan met rukken. πŸ€—
Klik om te vergroten...

Hoe vaak beweren we wel dat ieder mens uniek is? Maar dit is gewoon spot on hoe mijn leven eruit zag :tearsofjoy:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
Hoe vaak beweren we wel dat ieder mens uniek is? Maar dit is gewoon spot on hoe mijn leven eruit zag :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Wat deden we onszelf toch aan man πŸ₯²

En dan ben jij nog vele malen dieper gegaan dan ik. πŸ™

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."