Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
137 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
_shikantaza zei:
Heb je 't met de bewoonster er zelf over gehad?
Klik om te vergroten...
Die kan niet praten
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
AntiBenzo1312 zei:
Die kan niet praten
Klik om te vergroten...
Hmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?

Het lijkt me overigens niet gek als je bij iemand edele delen in de buurt komt als je een luier verschoont hoor.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Hmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?

Het lijkt me overigens niet gek als je bij iemand edele delen in de buurt komt als je een luier verschoont hoor.
Klik om te vergroten...
Nee het is niet gek. Maar me hoofd maakt er van alles van. Terwijl dit werkelijk miss maar 1sec was en als ik niet check en het zit niet goed dan is haar bed nat s’nachts.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
Hmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?
Klik om te vergroten...
Ik kan een collega appen om dit delen waarmee ik zit
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Hmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?

Het lijkt me overigens niet gek als je bij iemand edele delen in de buurt komt als je een luier verschoont hoor.
Klik om te vergroten...
Heb het al naar een collega gestuurd waar ik het beste mee ben.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
AntiBenzo1312 zei:
Heb het al naar een collega gestuurd waar ik het beste mee ben.
Klik om te vergroten...
Heeft het geholpen om contact te zoeken? Ik had gisteravond nog wat te doen en had er niet meer aan gedacht verder te reageren :/
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
AntiBenzo1312 zei:
Nee het is niet gek. Maar me hoofd maakt er van alles van. Terwijl dit werkelijk miss maar 1sec was en als ik niet check en het zit niet goed dan is haar bed nat s’nachts.
Klik om te vergroten...
Het is een stage, bedoeld om te leren. En waar je ook fouten mag maken. Daar leer je misschien nog wel het meest van. En zelf al was je "gewoon" in dienst ofzo dan nog mag je fouten maken, als je er maar van leert. Chill. Probeer de lat niet zo hoog te leggen voor jezelf.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Heeft het geholpen om contact te zoeken? Ik had gisteravond nog wat te doen en had er niet meer aan gedacht verder te reageren :/
Klik om te vergroten...
Jawel de collega heeft dezelfde medicatie als mij. En zei ook dat ik niks fout heb gedaan, maar mijn gedachtes zijn zo extreem. En dan blijft het stress paniek gevoel voor een tijdje in me lichaam hangen. We zullen er vanmiddag over praten tijdens de dienst.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
AntiBenzo1312 zei:
Jawel de collega heeft dezelfde medicatie als mij. En zei ook dat ik niks fout heb gedaan, maar mijn gedachtes zijn zo extreem. En dan blijft het stress paniek gevoel voor een tijdje in me lichaam hangen. We zullen er vanmiddag over praten tijdens de dienst.
Klik om te vergroten...
Goede stappen. Blijf praten over dingen die je dwars zitten. Als je 't binnenhoudt gaat je hoofd er negativiteit van maken.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe heb je al die maanden overleefd toen je forumloos was?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
_shikantaza zei:
Goede stappen. Blijf praten over dingen die je dwars zitten. Als je 't binnenhoudt gaat je hoofd er negativiteit van maken.
Klik om te vergroten...
Precies! Die collega kan ik ook echt goed mee. Denk dat zij mij ook wel kan helpen. Denk dat ik vanmiddag gewoon moet gaan en gewoon de werkzaamheden weer gewoon doe.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
annihilation zei:
Hoe heb je al die maanden overleefd toen je forumloos was?
Klik om te vergroten...
Ja das wel een goeie
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
annihilation zei:
Hoe heb je al die maanden overleefd toen je forumloos was?
Klik om te vergroten...
Jij bent echt scherp de laatste tijd :)
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Goed gewerkt vandaag top collega ik denk dat ik nu eindelijk beter word in het maken van vrienden.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat zal het verschil zijn als mijn citalopram word verhoogd naar 40mg?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
AntiBenzo1312 zei:
Goed gewerkt vandaag top collega ik denk dat ik nu eindelijk beter word in het maken van vrienden.
Klik om te vergroten...
Collega’s zijn vaak geen vrienden hè. Omdat ze aardig doen tegen je betekent nog niets.
Ik denk ik zeg het alvast even voordat je dit nog niet doorhebt en straks weer van de leg bent. 🙂

het kan wel maar ik moet eerlijk zeggen in de 15+ jaar heb ik 0 vrienden erbij via het werk.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
AntiBenzo1312 zei:
Krijg net een appje van mijn psycholoog waarmee ik alles heb gedeeld waar ik emdr zou krijgen dinsdag met daarin “Hey , ik heb onderhand even met mijn collega overlegd. We kunnen jou inderdaad EMDR aanbieden maar dan wel bij mijn collega in de stad. Is dat oke voor jou? Is het goed als ik haar vraag contact met jou op te nemen voor een kennismaking?” Dus dan heb ik alle gesprekken voor niks gevoerd en alles gedeeld voor niks. Om vervolgens therapie te krijgen bij iemand anders en dan alles kennismakingen weer opnieuw te doen en alles weer opnieuw te delen. Ik heb hier helemaal geen behoefte in. Ik dacht dat ik hulp zou krijgen maar dat is nog ver weg ik voel me enorm in de steek gelaten. Weet niet of ik de hele traject nog zie zitten na deze misstap.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk is dat niet allemaal voor niks. Er zal een overdracht zijn. Waarschijnlijk past die collega beter bij jouw problematiek. Laat het maar over je heen komen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Krijg net een appje van mijn psycholoog waarmee ik alles heb gedeeld waar ik emdr zou krijgen dinsdag met daarin “Hey , ik heb onderhand even met mijn collega overlegd. We kunnen jou inderdaad EMDR aanbieden maar dan wel bij mijn collega in de stad. Is dat oke voor jou? Is het goed als ik haar vraag contact met jou op te nemen voor een kennismaking?” Dus dan heb ik alle gesprekken voor niks gevoerd en alles gedeeld voor niks. Om vervolgens therapie te krijgen bij iemand anders en dan alles kennismakingen weer opnieuw te doen en alles weer opnieuw te delen. Ik heb hier helemaal geen behoefte in. Ik dacht dat ik hulp zou krijgen maar dat is nog ver weg ik voel me enorm in de steek gelaten. Weet niet of ik de hele traject nog zie zitten na deze misstap.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Misschien hoef je wel helemaal niet alles opnieuw te delen, dat vul je nu zelf in.
Klik om te vergroten...
Klopt maar is gwn vervelend om je helemaal open te stellen naar een nieuw persoon die ik niet ken terwijl ik nu net goed met deze vrouw ben… en ik ben al moeilijk met banden opbouwen
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Tuurlijk is dat niet allemaal voor niks. Er zal een overdracht zijn. Waarschijnlijk past die collega beter bij jouw problematiek. Laat het maar over je heen komen.
Klik om te vergroten...
Ja maar dan moet ik alles weer opnieuw gaan delen weet je wel hoe moeilijk ik het vind om er over te praten. Pff moet ik helemaal anar de stad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7273747576...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."