#1
Die kan niet pratenHeb je 't met de bewoonster er zelf over gehad?
Die kan niet pratenHeb je 't met de bewoonster er zelf over gehad?
Hmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?Die kan niet praten
Nee het is niet gek. Maar me hoofd maakt er van alles van. Terwijl dit werkelijk miss maar 1sec was en als ik niet check en het zit niet goed dan is haar bed nat s’nachts.Hmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?
Het lijkt me overigens niet gek als je bij iemand edele delen in de buurt komt als je een luier verschoont hoor.
Ik kan een collega appen om dit delen waarmee ik zitHmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?
Heb het al naar een collega gestuurd waar ik het beste mee ben.Hmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?
Het lijkt me overigens niet gek als je bij iemand edele delen in de buurt komt als je een luier verschoont hoor.
Heeft het geholpen om contact te zoeken? Ik had gisteravond nog wat te doen en had er niet meer aan gedacht verder te reageren :/Heb het al naar een collega gestuurd waar ik het beste mee ben.
Het is een stage, bedoeld om te leren. En waar je ook fouten mag maken. Daar leer je misschien nog wel het meest van. En zelf al was je "gewoon" in dienst ofzo dan nog mag je fouten maken, als je er maar van leert. Chill. Probeer de lat niet zo hoog te leggen voor jezelf.Nee het is niet gek. Maar me hoofd maakt er van alles van. Terwijl dit werkelijk miss maar 1sec was en als ik niet check en het zit niet goed dan is haar bed nat s’nachts.
Jawel de collega heeft dezelfde medicatie als mij. En zei ook dat ik niks fout heb gedaan, maar mijn gedachtes zijn zo extreem. En dan blijft het stress paniek gevoel voor een tijdje in me lichaam hangen. We zullen er vanmiddag over praten tijdens de dienst.Heeft het geholpen om contact te zoeken? Ik had gisteravond nog wat te doen en had er niet meer aan gedacht verder te reageren :/
Goede stappen. Blijf praten over dingen die je dwars zitten. Als je 't binnenhoudt gaat je hoofd er negativiteit van maken.Jawel de collega heeft dezelfde medicatie als mij. En zei ook dat ik niks fout heb gedaan, maar mijn gedachtes zijn zo extreem. En dan blijft het stress paniek gevoel voor een tijdje in me lichaam hangen. We zullen er vanmiddag over praten tijdens de dienst.
Precies! Die collega kan ik ook echt goed mee. Denk dat zij mij ook wel kan helpen. Denk dat ik vanmiddag gewoon moet gaan en gewoon de werkzaamheden weer gewoon doe.Goede stappen. Blijf praten over dingen die je dwars zitten. Als je 't binnenhoudt gaat je hoofd er negativiteit van maken.
Ja das wel een goeieHoe heb je al die maanden overleefd toen je forumloos was?
Jij bent echt scherp de laatste tijdHoe heb je al die maanden overleefd toen je forumloos was?
Collega’s zijn vaak geen vrienden hè. Omdat ze aardig doen tegen je betekent nog niets.Goed gewerkt vandaag top collega ik denk dat ik nu eindelijk beter word in het maken van vrienden.
Tuurlijk is dat niet allemaal voor niks. Er zal een overdracht zijn. Waarschijnlijk past die collega beter bij jouw problematiek. Laat het maar over je heen komen.Krijg net een appje van mijn psycholoog waarmee ik alles heb gedeeld waar ik emdr zou krijgen dinsdag met daarin “Hey , ik heb onderhand even met mijn collega overlegd. We kunnen jou inderdaad EMDR aanbieden maar dan wel bij mijn collega in de stad. Is dat oke voor jou? Is het goed als ik haar vraag contact met jou op te nemen voor een kennismaking?” Dus dan heb ik alle gesprekken voor niks gevoerd en alles gedeeld voor niks. Om vervolgens therapie te krijgen bij iemand anders en dan alles kennismakingen weer opnieuw te doen en alles weer opnieuw te delen. Ik heb hier helemaal geen behoefte in. Ik dacht dat ik hulp zou krijgen maar dat is nog ver weg ik voel me enorm in de steek gelaten. Weet niet of ik de hele traject nog zie zitten na deze misstap.
Klopt maar is gwn vervelend om je helemaal open te stellen naar een nieuw persoon die ik niet ken terwijl ik nu net goed met deze vrouw ben… en ik ben al moeilijk met banden opbouwenMisschien hoef je wel helemaal niet alles opnieuw te delen, dat vul je nu zelf in.
Ja maar dan moet ik alles weer opnieuw gaan delen weet je wel hoe moeilijk ik het vind om er over te praten. Pff moet ik helemaal anar de stadTuurlijk is dat niet allemaal voor niks. Er zal een overdracht zijn. Waarschijnlijk past die collega beter bij jouw problematiek. Laat het maar over je heen komen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."