Thanks manwat teksten , kijk wat het beste voor je is Bekijk bijlage 58990Bekijk bijlage 58991Bekijk bijlage 58992
mocht je behoefte hebben aan peptalk mention me gerustThanks man
Heb 1 desporado 4.5 % gedronken blikje. Voor de rest niks gehadmocht je behoefte hebben aan peptalk mention me gerust
6-8maand al. 21e gaan ze kijken of het verhoogd moet worden. Of sndere medicatie vanwege de dwang en onrustige slaaphoelang slikt je dat al
goedzo beste is daarbij laten echtHeb 1 desporado 4.5 % gedronken blikje. Voor de rest niks gehad
hoelang slikt je dat alBen er ook gewoon klaar mee, ze kunnen die citalopram ook wel stoppen helpt toch helemaal niks
Wat verwacht je? Dat je plots de man van het feest wordt en de vrouwen op je afkomen?Ben er ook gewoon klaar mee, ze kunnen die citalopram ook wel stoppen helpt toch helemaal niks
Ik verwacht dat er wel een verandering is in mijn stemming of dat het enig sinds mijn hoofd een beetje veranderd. Ik kan niet meer uitgaan omdat alles om drugs gaat en om alcohol ik kan mij niet gedragen op festivals. Ik heb sowieso een plan ik ga de behandeling in en ik krijg wss meer of andere medicatie.Wat verwacht je? Dat je plots de man van het feest wordt en de vrouwen op je afkomen?
Kan best trouwens, maar dan moet je wel het huis uit.. Maar verwacht niet teveel van pilletjes als je geen plan hebt!
Ga leuke dingen doen waar je leuke mensen kunt ontmoeten. Tafeltennis, kookclub, salsa leases, voetbal, boekclub, wandelvereniging, etc.. of Bridgen, Bingo spelen of korfballen?
Succes man, komt goed!
First things first. Wat denk je dat een speeddate avond nu gaat brengen? Ga eerst je behandeling maar aanIk verwacht dat er wel een verandering is in mijn stemming of dat het enig sinds mijn hoofd een beetje veranderd. Ik kan niet meer uitgaan omdat alles om drugs gaat en om alcohol ik kan mij niet gedragen op festivals. Ik heb sowieso een plan ik ga de behandeling in en ik krijg wss meer of andere medicatie.
Ik ga naar de sportschool maar echt contact maken durf ik niet dat is mij nooit geleerd. Ook omdat ik vroeger altijd ben buitengesloten als kind zijnde. Ook in middelbare school, meiden deden alsof ze me leuk vonden om vervolgens mij uit te lschen en te vernederen. Of ze zeiden dat ze me eng vonden. Iedereen hier in de omgeving vind mij ook raar of neemt mij niet serieus. Het zijn verschrikkelijke mensen hier. Ik wou naar een speeddate avond gaan maar die zitten zo vol met mannen dat je er niet op komt. Ik woon in een dorp en heb geen rijbewijs.
Het zou wel een effect moeten hebben lijkt me en die verneem ik helemaal niet. Ja dat is ook zo een relatie zou weer gruwelijk misgaan.First things first. Wat denk je dat een speeddate avond nu gaat brengen? Ga eerst je behandeling maar aan
En citalopram lost niet je problemen op, maakt niet het leven opeens wel leuk of dat je wel vrienden hebt of dat je geen angststoornis meer hebt. Daar moet je gewoon zelf pleurishard voor werken.
Middelengebruik gaat je daar niet bij helpen.
Ik heb nog nooit een behandeling afgemaakt voor mijn angst en dwang. Heb 1x eerder emdr gehad een paar sessies maar dit niet afgemaakt.First things first. Wat denk je dat een speeddate avond nu gaat brengen? Ga eerst je behandeling maar aan
En citalopram lost niet je problemen op, maakt niet het leven opeens wel leuk of dat je wel vrienden hebt of dat je geen angststoornis meer hebt. Daar moet je gewoon zelf pleurishard voor werken.
Middelengebruik gaat je daar niet bij helpen.
Je maakte het ook wel knap onmogelijk. Beter voor jullie allebei.Klopt. Zij is weggegaan.
ach als het goed bij je werkt en je ervaart geen vervelende dingen oidZoals ik al zei, ieder lichaam is anders....ik kreeg eerst 200 mg, daarvan heb ik 100 mg kunnen afbouwen.
Nu is het wel zo, dat ik een slaapstoornis heb en wellicht heb ik daardoor wat meer quetiapine nodig.
Nee dit is leuke info voor een overgevoelige jongen 😅Ik krijg 100 mg voor te slapen.
Ja ik ben benieuwd vnv proberenJij krijgt volgens mij mega dosis voor slapen @De Zandman . Het is een vreemd medicament. Als je hoge hoeveelheden krijgt, is het geheel weer niet om te slapen als ik me niet vergis.
Ik sliep al veel te diep en werd bijna niet meer wakker de dag erna met 25 mg.
Gewenning speelt ook een rol. Ik ben zelf ook ooit begonnen op 25 mg maar na een tijdje ging ik omhoog naar 50 en uiteindelijk zelfs naar 75. Ik vind 100 mg dus ook geen extreem hoge dosis. Maar ja, hoe minder hoe beter natuurlijk.Ik sliep al veel te diep en werd bijna niet meer wakker de dag erna met 25 mg.
Daar ging het mij niet omGewenning speelt ook een rol. Ik ben zelf ook ooit begonnen op 25 mg maar na een tijdje ging ik omhoog naar 50 en uiteindelijk zelfs naar 75. Ik vind 100 mg dus ook geen extreem hoge dosis. Maar ja, hoe minder hoe beter natuurlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."