Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
147 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat teksten , kijk wat het beste voor je is Screenshot_2024-04-12-21-54-07-509_com.android.chrome-edit.jpgScreenshot_2024-04-12-21-54-32-013_com.android.chrome-edit.jpgScreenshot_2024-04-12-21-54-42-623_com.android.chrome-edit.jpg
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
wat teksten , kijk wat het beste voor je is Bekijk bijlage 58990Bekijk bijlage 58991Bekijk bijlage 58992
Klik om te vergroten...
Thanks man
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
AntiBenzo1312 zei:
Thanks man
Klik om te vergroten...
mocht je behoefte hebben aan peptalk mention me gerust
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
mocht je behoefte hebben aan peptalk mention me gerust
Klik om te vergroten...
Heb 1 desporado 4.5 % gedronken blikje. Voor de rest niks gehad
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben er ook gewoon klaar mee, ze kunnen die citalopram ook wel stoppen helpt toch helemaal niks
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
hoelang slikt je dat al
Klik om te vergroten...
6-8maand al. 21e gaan ze kijken of het verhoogd moet worden. Of sndere medicatie vanwege de dwang en onrustige slaap
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
AntiBenzo1312 zei:
Heb 1 desporado 4.5 % gedronken blikje. Voor de rest niks gehad
Klik om te vergroten...
goedzo beste is daarbij laten echt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
AntiBenzo1312 zei:
Ben er ook gewoon klaar mee, ze kunnen die citalopram ook wel stoppen helpt toch helemaal niks
Klik om te vergroten...
hoelang slikt je dat al
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
AntiBenzo1312 zei:
Ben er ook gewoon klaar mee, ze kunnen die citalopram ook wel stoppen helpt toch helemaal niks
Klik om te vergroten...
Wat verwacht je? Dat je plots de man van het feest wordt en de vrouwen op je afkomen?
Kan best trouwens, maar dan moet je wel het huis uit.. Maar verwacht niet teveel van pilletjes als je geen plan hebt!
Ga leuke dingen doen waar je leuke mensen kunt ontmoeten. Tafeltennis, kookclub, salsa lessen, voetbal, boekenclub, wandelvereniging, etc.. of Bridgen, Bingo spelen of korfballen?

Succes man, komt goed!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Manu76 zei:
Wat verwacht je? Dat je plots de man van het feest wordt en de vrouwen op je afkomen?
Kan best trouwens, maar dan moet je wel het huis uit.. Maar verwacht niet teveel van pilletjes als je geen plan hebt!
Ga leuke dingen doen waar je leuke mensen kunt ontmoeten. Tafeltennis, kookclub, salsa leases, voetbal, boekclub, wandelvereniging, etc.. of Bridgen, Bingo spelen of korfballen?

Succes man, komt goed!
Klik om te vergroten...
Ik verwacht dat er wel een verandering is in mijn stemming of dat het enig sinds mijn hoofd een beetje veranderd. Ik kan niet meer uitgaan omdat alles om drugs gaat en om alcohol ik kan mij niet gedragen op festivals. Ik heb sowieso een plan ik ga de behandeling in en ik krijg wss meer of andere medicatie.
Ik ga naar de sportschool maar echt contact maken durf ik niet dat is mij nooit geleerd. Ook omdat ik vroeger altijd ben buitengesloten als kind zijnde. Ook in middelbare school, meiden deden alsof ze me leuk vonden om vervolgens mij uit te lschen en te vernederen. Of ze zeiden dat ze me eng vonden. Iedereen hier in de omgeving vind mij ook raar of neemt mij niet serieus. Het zijn verschrikkelijke mensen hier. Ik wou naar een speeddate avond gaan maar die zitten zo vol met mannen dat je er niet op komt. Ik woon in een dorp en heb geen rijbewijs.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
AntiBenzo1312 zei:
Ik verwacht dat er wel een verandering is in mijn stemming of dat het enig sinds mijn hoofd een beetje veranderd. Ik kan niet meer uitgaan omdat alles om drugs gaat en om alcohol ik kan mij niet gedragen op festivals. Ik heb sowieso een plan ik ga de behandeling in en ik krijg wss meer of andere medicatie.
Ik ga naar de sportschool maar echt contact maken durf ik niet dat is mij nooit geleerd. Ook omdat ik vroeger altijd ben buitengesloten als kind zijnde. Ook in middelbare school, meiden deden alsof ze me leuk vonden om vervolgens mij uit te lschen en te vernederen. Of ze zeiden dat ze me eng vonden. Iedereen hier in de omgeving vind mij ook raar of neemt mij niet serieus. Het zijn verschrikkelijke mensen hier. Ik wou naar een speeddate avond gaan maar die zitten zo vol met mannen dat je er niet op komt. Ik woon in een dorp en heb geen rijbewijs.
Klik om te vergroten...
First things first. Wat denk je dat een speeddate avond nu gaat brengen? Ga eerst je behandeling maar aan :)

En citalopram lost niet je problemen op, maakt niet het leven opeens wel leuk of dat je wel vrienden hebt of dat je geen angststoornis meer hebt. Daar moet je gewoon zelf pleurishard voor werken.

Middelengebruik gaat je daar niet bij helpen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
First things first. Wat denk je dat een speeddate avond nu gaat brengen? Ga eerst je behandeling maar aan :)

En citalopram lost niet je problemen op, maakt niet het leven opeens wel leuk of dat je wel vrienden hebt of dat je geen angststoornis meer hebt. Daar moet je gewoon zelf pleurishard voor werken.

Middelengebruik gaat je daar niet bij helpen.
Klik om te vergroten...
Het zou wel een effect moeten hebben lijkt me en die verneem ik helemaal niet. Ja dat is ook zo een relatie zou weer gruwelijk misgaan.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
First things first. Wat denk je dat een speeddate avond nu gaat brengen? Ga eerst je behandeling maar aan :)

En citalopram lost niet je problemen op, maakt niet het leven opeens wel leuk of dat je wel vrienden hebt of dat je geen angststoornis meer hebt. Daar moet je gewoon zelf pleurishard voor werken.

Middelengebruik gaat je daar niet bij helpen.
Klik om te vergroten...
Ik heb nog nooit een behandeling afgemaakt voor mijn angst en dwang. Heb 1x eerder emdr gehad een paar sessies maar dit niet afgemaakt.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je had een poosje terug nog gewoon een vriendin hè.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
AntiBenzo1312 zei:
Klopt. Zij is weggegaan.
Klik om te vergroten...
Je maakte het ook wel knap onmogelijk. Beter voor jullie allebei.

Maar kom, schouders eronder. Eerst maar eens je behandeling aan gaan en dan weer verder zien.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Zoals ik al zei, ieder lichaam is anders....ik kreeg eerst 200 mg, daarvan heb ik 100 mg kunnen afbouwen.
Nu is het wel zo, dat ik een slaapstoornis heb en wellicht heb ik daardoor wat meer quetiapine nodig.
Klik om te vergroten...
ach als het goed bij je werkt en je ervaart geen vervelende dingen oid
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Ik krijg 100 mg voor te slapen.
Klik om te vergroten...
Nee dit is leuke info voor een overgevoelige jongen 😅
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Manu76 zei:
Jij krijgt volgens mij mega dosis voor slapen @De Zandman . Het is een vreemd medicament. Als je hoge hoeveelheden krijgt, is het geheel weer niet om te slapen als ik me niet vergis.
Ik sliep al veel te diep en werd bijna niet meer wakker de dag erna met 25 mg.
Klik om te vergroten...
Ja ik ben benieuwd vnv proberen
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Manu76 zei:
Ik sliep al veel te diep en werd bijna niet meer wakker de dag erna met 25 mg.
Klik om te vergroten...
Gewenning speelt ook een rol. Ik ben zelf ook ooit begonnen op 25 mg maar na een tijdje ging ik omhoog naar 50 en uiteindelijk zelfs naar 75. Ik vind 100 mg dus ook geen extreem hoge dosis. Maar ja, hoe minder hoe beter natuurlijk.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#20
OtherShore zei:
Gewenning speelt ook een rol. Ik ben zelf ook ooit begonnen op 25 mg maar na een tijdje ging ik omhoog naar 50 en uiteindelijk zelfs naar 75. Ik vind 100 mg dus ook geen extreem hoge dosis. Maar ja, hoe minder hoe beter natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Daar ging het mij niet om :). Iemand die 25 mg van de psychiater krijgt, moet je niet vertellen dat 100 mg waarschijnlijk beter is 😂. Ik heb gewenning bij mij nooit de kans gegeven en ben na een week of 2 gestopt omdat ik me constant te moe voelde.
Maar anderen slikken 400 mg van dit spul en doen alsof het niets is en gebruiken het dan ook niet om te slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7172737475...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."