#1
Reken jezelf nog maar niet rijk. Waarschijnlijk moet je een eigen bijdrage betalen naar inkomen![]()
Nope heb een indicatie geregeld ik hoef alleen maar 20€ per maand te betalen aan CAK of hoe dat ook heet. Beschermd wonen word door de gemeente betaaldIs de woning onderdeel van uw zorg (u betaalt geen huur uit uw eigen inkomen)? Dan is de eigen bijdrage afhankelijk van uw inkomen
Zal toch altijd goedkoper zijn dan volle mep huur betalen.