#1
Vind het sws dom dat ik 6maand moet wachten. Heb het gevoel dat ikbhet alleen moet doen. De poh ggz is leuk maar is ook maar beperkte hulp. Ga er dinsdag meer druk achter zetten. En mieschien verder weg een s-ggz zoeken.Ik heb of eigenlijk had dat "perfectionisme" ook van mezelf. Soms nog wel wat.
Het wordt perfectionisme genoemd, maar eigenlijk is het een dwangneurose. Die overigens imo wel te overkomen valt, door dat gedrag te overschrijven met ander niet-dwangmatig gedrag. Ook al kan dat uitdagend zijn, het is mogelijk en het leeft zoveel prettiger, dus dik de moeite waard om eraan te werken.