Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
183 weergaven
18-5-2026
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatste seizoen Black Mirror vond ik saai, moet nog twee afleveringen kijken.
Ben and Jerry's is goed voor je dopamine, gisteren pot weggewerkt.
Ben je er inmiddels achter dat de combinatie benzo's en alcohol niet zo'n goed idee is? :upsidedown:
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Ik heb gezegd dat we het gaan overleggen. Maar ook daar is de enige beperking het aanmaken van een account, dat kost max twee minuten (als je een oud anoniem hotmailadres gebruikt waarvan je het wachtwoord 200x moet proberen. Anders gaat het sneller).

Opletten wat je online plaatst en in die zin internet niet als dagboek gebruiken blijft de beste tip.
Klik om te vergroten...
Is nu toch al te laat. Achja als mijn topic bekend word in mijn dorp dan neem ik al mijn xanax in met de hoop dat ik niet meer wakker word. Als zoiets zou gebeuren is het gewoon klaar voor mij. Alles is nu nog toch al compleet. Als ik nu in een supermarkt zou lopen en er zou een overval zijn zou ik naar de overvaller lopen en zijn pistool op mijn hoofd leggen en zeggen tegen hem dat ie mag schieten.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
trippymeeuw zei:
Is nu toch al te laat. Achja als mijn topic bekend word in mijn dorp dan neem ik al mijn xanax in met de hoop dat ik niet meer wakker word. Als zoiets zou gebeuren is het gewoon klaar voor mij
Klik om te vergroten...
Stop hier mee. En anders succes.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
trippymeeuw zei:
Is nu toch al te laat. Achja als mijn topic bekend word in mijn dorp dan neem ik al mijn xanax in met de hoop dat ik niet meer wakker word.
Klik om te vergroten...
Valse hoop.
trippymeeuw zei:
Als zoiets zou gebeuren is het gewoon klaar voor mij. Alles is nu nog toch al compleet. Als ik nu in een supermarkt zou lopen en er zou een overval zijn zou ik naar de overvaller lopen en zijn pistool op mijn hoofd leggen en zeggen tegen hem dat ie mag schieten.
Klik om te vergroten...
Wat bereik je hier nu mee? Haal diep adem, leg je telefoon weg en ga de rest van de avond wat anders doen dan op het forum hangen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Excuses voor mijn gedrag mijn emoties nemen nu gewoon de overhand. Ik ga gewoon weer even lekker gamen waar ik ook meebezig was.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Valse hoop.

Wat bereik je hier nu mee? Haal diep adem, leg je telefoon weg en ga de rest van de avond wat anders doen dan op het forum hangen.
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met valse hoop als dat zou gebeuren is het klaar hier hoor
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
zoek idd effe afleiding van dit forum
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zal hier dan vanaf nu dan ook weinig meer inzitten met het gevaar dat er dingen doorgespeeld worden. Privacy is er niet echt om openlijk te praten. Mensen die oprecht ff willen praten of vragen willen stellen stuur maar een pm.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
trippymeeuw zei:
Wat bedoel je met valse hoop als dat zou gebeuren is het klaar hier hoor
Klik om te vergroten...
Je komt bij met hooguit orgaanschade, heb je jezelf nog meer ellende bezorgd.

Telefoon weg en wat anders doen, hop.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stop met het dreigen met suïcide. Ik heb daar zo’n hekel aan en tegelijkertijd kan het triggerend zijn voor mensen.

Pak je verantwoordelijkheid en neem even afstand van het forum zodat je gevoelens wat kunnen zakken.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Torchic zei:
Stop met het dreigen met suïcide. Ik heb daar zo’n hekel aan en tegelijkertijd kan het triggerend zijn voor mensen.

Pak je verantwoordelijkheid en neem even afstand van het forum zodat je gevoelens wat kunnen zakken.
Klik om te vergroten...
Excuses maar maak dat ik nu wel in paniek ben. En dan flap ik zulke dingen eruit
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
www.zen.nl

Zen.nl | Meditatiecursus centrum Zen.nl, leer mediteren

Op zoek naar een meditatiecursus? Zen.nl verzorgt meditatiecursussen op een praktische en inspirerende manier. Minder stress, meer rust en meer aandacht.
www.zen.nl www.zen.nl

En

www.na-holland.nl

Ik zou anders eens hier wat rond gaan neuzen. Naast de professionele hulp die je al krijgt, zou dit je enorm veel kunnen brengen om meer over jezelf te leren. Om jezelf beter te leren kennen. Om meer rust in dat koppie te krijgen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Relmuis zei:
Laatste seizoen Black Mirror vond ik saai, moet nog twee afleveringen kijken.
Ben and Jerry's is goed voor je dopamine, gisteren pot weggewerkt.
Ben je er inmiddels achter dat de combinatie benzo's en alcohol niet zo'n goed idee is? :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Vind dit seizoen best mooi. Ja ik wist het al maar ik ben slecht bezig qua middelen gebruik.

Ik hou het nu gewoon bij mijn medicijnen en verder niks heb mijn behandelaar ook verteld wat er gister is gebeurd en wat ik heb gedaan. Wat ik vooral verneem nu is dat ik bijna niet meer kan huilen om niks niet. Alleen als ik alcohol drink en ik ga over mijn limiet. Ik ben ook echt veel aan het slapen de laatste tijd. Citalopram nog steeds op 20mg maar ik denk dat ik naar een andere ssri word gezet
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
N3K0 zei:
Zal vast niet aande Xanax liggen.
Klik om te vergroten...
Maar daar kan ik nu niks aandoen
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
www.zen.nl

Zen.nl | Meditatiecursus centrum Zen.nl, leer mediteren

Op zoek naar een meditatiecursus? Zen.nl verzorgt meditatiecursussen op een praktische en inspirerende manier. Minder stress, meer rust en meer aandacht.
www.zen.nl www.zen.nl

En

www.na-holland.nl

Ik zou anders eens hier wat rond gaan neuzen. Naast de professionele hulp die je al krijgt, zou dit je enorm veel kunnen brengen om meer over jezelf te leren. Om jezelf beter te leren kennen. Om meer rust in dat koppie te krijgen.
Klik om te vergroten...
Dankje Lucy! Ik ga hier morgen even naar kijken.
g
gr0yperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Goed, voordat ik het topic open gooi het volgende.

@gr0yper, @Kaassaus en @Cybertron, wat jullie reden ook moge zijn om van DBBforum naar hier te komen, we gaan hier iets anders met elkaar om dan daar. Jullie hebben genoeg ervaring met @trippymeeuw om te weten hoe hem te triggeren. Die ervaring mogen jullie hier inzetten om dat dus NIET te doen. Zien we dit als moderators wel, dan is het mogelijk direct een enkeltje naar de DF-kerkers. En geloof me, daar valt niks te bodybuilden. Dit geldt ook voor het ongepast met lachsmileys reageren etc. Daarnaast is anonimiteit een groot goed en hebben we een stel heel heerlijke eerlijke leden. Krijgen wij geruchten dat jullie doorlinken naar DBBforum dan is het ook een enkeltje DF-kerkers.

Daarnaast lees ik in ieder geval in het bericht van @Cybertron ook een zorg naar @trippymeeuw en een waarschuwing naar ons. Daar wil ik graag even op in gaan. Het patroon wat je omschrijft herkennen wij ook, en dat heb je misschien even terug in het topic ook gelezen. Maar we gaan hier over het algemeen iets voorzichtiger om met mentale kwetsbaarheid: zo zacht als kan, zo hard als moet. Dat is niet zonder reden, DF heeft een vrij brede ledenlijst waar relatief veel mensen met 'een rugzakje' of een kwetsbaarheid tussen zitten. Veel van ons weten een balans te vinden in afstand houden maar wel een helpende hand uitsteken. Soms ga je daarin even over je eigen grenzen (dan is een tijdje op negeer zetten een prima optie) en soms ga je even op je bek. Ook dat is dan vooral een leerpunt voor jezelf: niet meer kwartjes ergens ingooien dan dat je er over hebt. Zolang er geen forumregels overtreden worden (of in een enkel geval iemand zichzelf compleet onmogelijk maakt zonder de forumregels te overtreden) is iedereen hier welkom.

Tot slot voor @trippymeeuw : ik hoop dat je in therapie écht gaat werken aan de irritatiepunten die er blijkbaar op DBB ook al waren en nu weer: je onzekerheid, het continu in de slachtofferrol duiken, het continu het ene zeggen en het andere doen, het hoog van de toren blazen en niets waarmaken. En je enorm snel aangevallen voelen. Je maakt je leven daar echt zelf ontzettend moeilijk en instabiel mee, en met de 'easy way out' die je voor jezelf hebt gecreëerd (waar ik het in een eerdere post over had, lees maar terug) maak je het nog makkelijker in die slachtofferrol te duiken.

En geloof me, er echt voor gaan in therapie betekent dat je soms even 0% vertrouwen hebt in je therapeut(en), dat je ze soms heeul graag even met hun hoofd tegen de muur zou tikken, dat je soms het allerliefste weg zou lopen. En dat dan uiteindelijk blijkt dat ze gewoon gelijk hadden en dat je precies die dingen nodig had om bij de basis van het probleem te komen. En dan voelt het of je met 50km/h op het asfalt van je mountainbike geflikkerd bent en heel je lijf open ligt. Therapie, ontwikkeling en herstel zijn bij momenten gewoon heel kut, heel pijnlijk en heel, heel lelijk. En juist dan moet je doorzetten. No pain no gain!

En als iemand je boos maakt of irriteert, gebruik dat dan als spiegel: wat vertelt dat gevoel jou over jezelf? En wat kun je daarmee? Dat brengt je tien keer meer dan de aanval inzetten en gaan lopen schelden en dreigen (dat brengt je vooral tijd in de DF-kerkers).

Tijd om het topic weer te openen!

Wees gegroet,
Uw halfslachtig 'vakantie'vierende mod.
Bekijk bijlage 52739
Klik om te vergroten...
Ben in mijn hele leven nog niet op een bodybuild forum geweest, Ik ben tonnetje rond.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
gr0yper zei:
Ben in mijn hele leven nog niet op een bodybuild forum geweest, Ik ben tonnetje rond.
Klik om te vergroten...
Excuus😂
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Echt goed geslapen vannacht. Lekker gedouchd net had een nieuwe partybox gekocht van JBL wat een geluid ben er echt blij mee. Ben een enorme muziek liefhebber kan wel 24/7 muziek luisteren maakt niet uit welke genre. Laatste tijd echt fan van Rammstein. En er laatst achtergekomen dat Till Lindemann ook liedjes in het engels heeft.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
trippymeeuw zei:
Echt goed geslapen vannacht. Lekker gedouchd net had een nieuwe partybox gekocht van JBL wat een geluid ben er echt blij mee. Ben een enorme muziek liefhebber kan wel 24/7 muziek luisteren maakt niet uit welke genre. Laatste tijd echt fan van Rammstein. En er laatst achtergekomen dat Till Lindemann ook liedjes in het engels heeft.
Klik om te vergroten...
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Klik om te vergroten...
Was er live bij laatst✌🏼

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4142434445...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."