Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
181 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
annihilation zei:
Ik zou ook niet alles alles alles elke keer delen. Dit heeft jou in het verleden ook wat “problemen” bezorgt dus wees misschien iets terughoudender.

Je mag natuurlijk delen wat je wil al wil je elk uur een update geven maar zoals ik al zei dit kan ook nadelige gevolgen hebben. 🙂
Klik om te vergroten...
Goed idee
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Vannacht uit de hand gelopen meerdere paniek aanvallen gehad. Zonet met mijn begeleider in gesprek geweest ik kwam al huilend aan en heb het echt heel zwaar. Volgende week begint mijn emdr en me begeleider zei dat gaat jou helpen met je trauma dat weet ik zeker. En een week daarop gaan we kijken naar je medicatie. Ook word mijn dwang meegenomen in de therapie.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrijdagavond. Is wel kloten om te zien dat alle leeftijdsgenoten vrienden hebben en ik ben al 22jaar alleen. Niemand wil vrienden met mij worden. Ga zo wel even wandelen, kijk ook inprincipe nergens naar uit. En ja dan ga je weer terug naar het blowen. (Ik heb niet geblowd maar ik voel wel erg de neiging om het te doen vnv)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb als vriend alleen 1 iemand die af en toe uurtje bij me komt
en voor de rest is vaak bezoek aan moeders tot aan ook daar logeren thats it en ik ben 26
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
ik heb als vriend alleen 1 iemand die af en toe uurtje bij me komt
en voor de rest is vaak bezoek aan moeders tot aan ook daar logeren thats it en ik ben 26
Klik om te vergroten...
Ja het is kloten man daarom blowde ik ook. Ik verveel me dood maar ja ik ga gwn vroeg slapen denk ik zo even gamen denk ik. Even een shake erin gooien
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
AntiBenzo1312 zei:
Ja het is kloten man daarom blowde ik ook. Ik verveel me dood maar ja ik ga gwn vroeg slapen denk ik zo even gamen denk ik. Even een shake erin gooien
Klik om te vergroten...
ik heb nog nooit geblowed maar ging vaak uppers gebruiken omdat ik het leven te saai vond maar goed het nuchtere leven heeft ook zijn voordelen
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
ik heb nog nooit geblowed maar ging vaak uppers gebruiken omdat ik het leven te saai vond maar goed het nuchtere leven heeft ook zijn voordelen
Klik om te vergroten...
Blowen kan ik nog een beetje in mijn eigen wereld gaan en vermaak vinden in kleine dingen. Maarja goed ben dichtbij om vnv een joint te roken of wat te drinken heb nog sparkling desperado’s
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat teksten , kijk wat het beste voor je is Screenshot_2024-04-12-21-54-07-509_com.android.chrome-edit.jpgScreenshot_2024-04-12-21-54-32-013_com.android.chrome-edit.jpgScreenshot_2024-04-12-21-54-42-623_com.android.chrome-edit.jpg
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
wat teksten , kijk wat het beste voor je is Bekijk bijlage 58990Bekijk bijlage 58991Bekijk bijlage 58992
Klik om te vergroten...
Thanks man
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
AntiBenzo1312 zei:
Thanks man
Klik om te vergroten...
mocht je behoefte hebben aan peptalk mention me gerust
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
mocht je behoefte hebben aan peptalk mention me gerust
Klik om te vergroten...
Heb 1 desporado 4.5 % gedronken blikje. Voor de rest niks gehad
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben er ook gewoon klaar mee, ze kunnen die citalopram ook wel stoppen helpt toch helemaal niks
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
hoelang slikt je dat al
Klik om te vergroten...
6-8maand al. 21e gaan ze kijken of het verhoogd moet worden. Of sndere medicatie vanwege de dwang en onrustige slaap
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
AntiBenzo1312 zei:
Heb 1 desporado 4.5 % gedronken blikje. Voor de rest niks gehad
Klik om te vergroten...
goedzo beste is daarbij laten echt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
AntiBenzo1312 zei:
Ben er ook gewoon klaar mee, ze kunnen die citalopram ook wel stoppen helpt toch helemaal niks
Klik om te vergroten...
hoelang slikt je dat al
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#16
AntiBenzo1312 zei:
Ben er ook gewoon klaar mee, ze kunnen die citalopram ook wel stoppen helpt toch helemaal niks
Klik om te vergroten...
Wat verwacht je? Dat je plots de man van het feest wordt en de vrouwen op je afkomen?
Kan best trouwens, maar dan moet je wel het huis uit.. Maar verwacht niet teveel van pilletjes als je geen plan hebt!
Ga leuke dingen doen waar je leuke mensen kunt ontmoeten. Tafeltennis, kookclub, salsa lessen, voetbal, boekenclub, wandelvereniging, etc.. of Bridgen, Bingo spelen of korfballen?

Succes man, komt goed!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Manu76 zei:
Wat verwacht je? Dat je plots de man van het feest wordt en de vrouwen op je afkomen?
Kan best trouwens, maar dan moet je wel het huis uit.. Maar verwacht niet teveel van pilletjes als je geen plan hebt!
Ga leuke dingen doen waar je leuke mensen kunt ontmoeten. Tafeltennis, kookclub, salsa leases, voetbal, boekclub, wandelvereniging, etc.. of Bridgen, Bingo spelen of korfballen?

Succes man, komt goed!
Klik om te vergroten...
Ik verwacht dat er wel een verandering is in mijn stemming of dat het enig sinds mijn hoofd een beetje veranderd. Ik kan niet meer uitgaan omdat alles om drugs gaat en om alcohol ik kan mij niet gedragen op festivals. Ik heb sowieso een plan ik ga de behandeling in en ik krijg wss meer of andere medicatie.
Ik ga naar de sportschool maar echt contact maken durf ik niet dat is mij nooit geleerd. Ook omdat ik vroeger altijd ben buitengesloten als kind zijnde. Ook in middelbare school, meiden deden alsof ze me leuk vonden om vervolgens mij uit te lschen en te vernederen. Of ze zeiden dat ze me eng vonden. Iedereen hier in de omgeving vind mij ook raar of neemt mij niet serieus. Het zijn verschrikkelijke mensen hier. Ik wou naar een speeddate avond gaan maar die zitten zo vol met mannen dat je er niet op komt. Ik woon in een dorp en heb geen rijbewijs.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
AntiBenzo1312 zei:
Ik verwacht dat er wel een verandering is in mijn stemming of dat het enig sinds mijn hoofd een beetje veranderd. Ik kan niet meer uitgaan omdat alles om drugs gaat en om alcohol ik kan mij niet gedragen op festivals. Ik heb sowieso een plan ik ga de behandeling in en ik krijg wss meer of andere medicatie.
Ik ga naar de sportschool maar echt contact maken durf ik niet dat is mij nooit geleerd. Ook omdat ik vroeger altijd ben buitengesloten als kind zijnde. Ook in middelbare school, meiden deden alsof ze me leuk vonden om vervolgens mij uit te lschen en te vernederen. Of ze zeiden dat ze me eng vonden. Iedereen hier in de omgeving vind mij ook raar of neemt mij niet serieus. Het zijn verschrikkelijke mensen hier. Ik wou naar een speeddate avond gaan maar die zitten zo vol met mannen dat je er niet op komt. Ik woon in een dorp en heb geen rijbewijs.
Klik om te vergroten...
First things first. Wat denk je dat een speeddate avond nu gaat brengen? Ga eerst je behandeling maar aan :)

En citalopram lost niet je problemen op, maakt niet het leven opeens wel leuk of dat je wel vrienden hebt of dat je geen angststoornis meer hebt. Daar moet je gewoon zelf pleurishard voor werken.

Middelengebruik gaat je daar niet bij helpen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
First things first. Wat denk je dat een speeddate avond nu gaat brengen? Ga eerst je behandeling maar aan :)

En citalopram lost niet je problemen op, maakt niet het leven opeens wel leuk of dat je wel vrienden hebt of dat je geen angststoornis meer hebt. Daar moet je gewoon zelf pleurishard voor werken.

Middelengebruik gaat je daar niet bij helpen.
Klik om te vergroten...
Het zou wel een effect moeten hebben lijkt me en die verneem ik helemaal niet. Ja dat is ook zo een relatie zou weer gruwelijk misgaan.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
First things first. Wat denk je dat een speeddate avond nu gaat brengen? Ga eerst je behandeling maar aan :)

En citalopram lost niet je problemen op, maakt niet het leven opeens wel leuk of dat je wel vrienden hebt of dat je geen angststoornis meer hebt. Daar moet je gewoon zelf pleurishard voor werken.

Middelengebruik gaat je daar niet bij helpen.
Klik om te vergroten...
Ik heb nog nooit een behandeling afgemaakt voor mijn angst en dwang. Heb 1x eerder emdr gehad een paar sessies maar dit niet afgemaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3940414243...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."