#1
misschien kan die dan eindelijk nadenken over al de keuzes die hij maakt
Is goed doeiiiiiđĽłđĽłđĽłđĽłNou ja prima laten we het zo spreek jullie wel over een maand
ga langs een arts desnoods een huisartsenpostNou ja prima laten we het zo spreek jullie wel over een maand
Klopt ik begin nu gwn met mijn eigen schema en ik bel maandag.ga langs een arts desnoods een huisartsenpost
maar bouw niet alleen af en zeker ook niet zoals hierboven genoemd onder toezicht van je vriendin die is hier niet de juist aangewezen persoon voor
Ja kan ook maar dan zit ik weer op 8mgwaarom niet wachten tot maandag ?
Ga nou niet zelf lopen klooien. Het zou me verbazen als je ât langer dan 3 dagen volhoudt. Ga nou eens luisteren eigenwijze drol.Klopt ik begin nu gwn met mijn eigen schema en ik bel maandag.
jij bent nog hoopvol met je 3dagen ik schat het veel korter inGa nou niet zelf lopen klooien. Het zou me verbazen als je ât langer dan 3 dagen volhoudt. Ga nou eens luisteren eigenwijze drol.
Dat je er niks van voelt betekent niet dat het niks doet.Die mdma heeft niks gedaan het was nihil. Ik denk dat die hele hoge doseringen de citalopram miss ook blokt
De feedback op je afbouwschema is 'wacht op je behandelplan.'Ja maar dat mdma kon ook 2cb zijn het was echt nihil wat ik nam. Ik voelde wr ook niks van. Trouwens als iemand feedback heeft op mijn afbouwschema laat het mij even weten. Ik heb het schema gemaakt via het internet.
Heb je dus zegmaar 30x gehad.Sorry voor iedereen wou jullie niet boos maken.. Wou alleen antwoord wat ik nu moet doen met die xanax dosering
Kunnen we regelen. U vraagt wij draaien. Heb je een maand om terug te lezen welke adviezen je hier allemaal hebt gehad en daar wat mee te doen.Nou ja prima laten we het zo spreek jullie wel over een maand
2weekwelke dosering heb je hoevaak geslikt ?
hoeveel dagen al meer dan 2mg?
nee we denken troll is aanwezigJullie denken rechtzaak is directđ
Ik ben heel negatief. Daarom voel ik mij ook zo slecht. Dat is het probleem. Continu terug denken aan het verleden âoh wat ben ik een slecht mensâ. Maar de citalopram en afbouw van xanax zal ik met de arts en psychiater moeten afstemmen.Jezelf een spiegel voorzetten en eens rustig de afgelopen weken analyseren?
Klinkt makkelijker dan het is.
SLACHTOFFERROLIk ben heel negatief. Daarom voel ik mij ook zo slecht. Dat is het probleem. Continu terug denken aan het verleden âoh wat ben ik een slecht mensâ. Maar de citalopram en afbouw van xanax zal ik met de arts en psychiater moeten afstemmen.
Niet ooit. Een maand forumpauze lijkt me oprecht een heel goede zet voor je @trippymeeuwSLACHTOFFERROL
Wanneer dringt het nou eens tot je door?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."