Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Š 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
181 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
misschien kan die dan eindelijk nadenken over al de keuzes die hij maakt
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
trippymeeuw zei:
Nou ja prima laten we het zo spreek jullie wel over een maand
Klik om te vergroten...
Is goed doeiiiii🥳🥳🥳🥳

Regel dat gelijk ff goed met iemand vande mods. @Mevrouw Pløp
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
trippymeeuw zei:
Nou ja prima laten we het zo spreek jullie wel over een maand
Klik om te vergroten...
ga langs een arts desnoods een huisartsenpost
maar bouw niet alleen af en zeker ook niet zoals hierboven genoemd onder toezicht van je vriendin die is hier niet de juist aangewezen persoon voor
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
ga langs een arts desnoods een huisartsenpost
maar bouw niet alleen af en zeker ook niet zoals hierboven genoemd onder toezicht van je vriendin die is hier niet de juist aangewezen persoon voor
Klik om te vergroten...
Klopt ik begin nu gwn met mijn eigen schema en ik bel maandag.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
waarom niet wachten tot maandag ?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
waarom niet wachten tot maandag ?
Klik om te vergroten...
Ja kan ook maar dan zit ik weer op 8mg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
welke dosering heb je hoevaak geslikt ?
hoeveel dagen al meer dan 2mg?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
trippymeeuw zei:
Klopt ik begin nu gwn met mijn eigen schema en ik bel maandag.
Klik om te vergroten...
Ga nou niet zelf lopen klooien. Het zou me verbazen als je ‘t langer dan 3 dagen volhoudt. Ga nou eens luisteren eigenwijze drol.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
dupont zei:
Ga nou niet zelf lopen klooien. Het zou me verbazen als je ‘t langer dan 3 dagen volhoudt. Ga nou eens luisteren eigenwijze drol.
Klik om te vergroten...
jij bent nog hoopvol met je 3dagen ik schat het veel korter in
hij kan niet omgaan met zichzelf en dan op eigen houtje willen afbouwen is vragen om problemen binnen 1 dag m.i , wil je suicidiaal worden en dan dankzij je afbouw ook echt een poging doen met de kans dat het lukt

houd je dosering aan dat wat je enigzins stabiel houd en wacht tot maandag
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
IMG_8066.gif
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
trippymeeuw zei:
Die mdma heeft niks gedaan het was nihil. Ik denk dat die hele hoge doseringen de citalopram miss ook blokt
Klik om te vergroten...
Dat je er niks van voelt betekent niet dat het niks doet.
trippymeeuw zei:
Ja maar dat mdma kon ook 2cb zijn het was echt nihil wat ik nam. Ik voelde wr ook niks van. Trouwens als iemand feedback heeft op mijn afbouwschema laat het mij even weten. Ik heb het schema gemaakt via het internet.
Klik om te vergroten...
De feedback op je afbouwschema is 'wacht op je behandelplan.'

Maar dat wil je niet horen dus blijf je drammen om advies, waarop je meermaals hetzelfde advies krijgt en je vervolgens zegt 'geef gewoon advies'.

Het houd een keer op he?

En niet je medicatie aan je vriendin geven en je relatie nog meer verzieken dan je al hebt gedaan de afgelopen tijd.


trippymeeuw zei:
Sorry voor iedereen wou jullie niet boos maken.. Wou alleen antwoord wat ik nu moet doen met die xanax dosering
Klik om te vergroten...
Heb je dus zegmaar 30x gehad.

Ben je net zo verslaafd aan een steeds hogere dosering negatieve aandacht en tips om te negeren als aan xanax?

NIET VERDER VERHOGEN, NIET ZELF GAAN AFBOUWEN
trippymeeuw zei:
Nou ja prima laten we het zo spreek jullie wel over een maand
Klik om te vergroten...
Kunnen we regelen. U vraagt wij draaien. Heb je een maand om terug te lezen welke adviezen je hier allemaal hebt gehad en daar wat mee te doen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik begin ook wel een beetje op het punt "boeit me niet " te komen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het lijkt me in dit geval ook heel verstandig als wij ons niet gaan bemoeien met afbouwschema's. Hebben wij het straks gedaan.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
welke dosering heb je hoevaak geslikt ?
hoeveel dagen al meer dan 2mg?
Klik om te vergroten...
2week
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Sorry iedereen ik gebruik gewoon wat ik nu gebruik en wacht tot maandag nu even boek lezen daarna werken tot 2:00
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
trippymeeuw zei:
Jullie denken rechtzaak is direct😂
Klik om te vergroten...
nee we denken troll is aanwezig
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jezelf een spiegel voorzetten en eens rustig de afgelopen weken analyseren?
Klinkt makkelijker dan het is.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Relmuis zei:
Jezelf een spiegel voorzetten en eens rustig de afgelopen weken analyseren?
Klinkt makkelijker dan het is.
Klik om te vergroten...
Ik ben heel negatief. Daarom voel ik mij ook zo slecht. Dat is het probleem. Continu terug denken aan het verleden “oh wat ben ik een slecht mens”. Maar de citalopram en afbouw van xanax zal ik met de arts en psychiater moeten afstemmen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#19
trippymeeuw zei:
Ik ben heel negatief. Daarom voel ik mij ook zo slecht. Dat is het probleem. Continu terug denken aan het verleden “oh wat ben ik een slecht mens”. Maar de citalopram en afbouw van xanax zal ik met de arts en psychiater moeten afstemmen.
Klik om te vergroten...
SLACHTOFFERROL

Wanneer dringt het nou eens tot je door?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Torchic zei:
SLACHTOFFERROL

Wanneer dringt het nou eens tot je door?
Klik om te vergroten...
Niet ooit. Een maand forumpauze lijkt me oprecht een heel goede zet voor je @trippymeeuw

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."