#1
Ik wil graag settlen met mijn vriendin na dit.Wat wil je bereiken over een jaar of 4? Wat lijkt je leuk als baan? Wil je kinderen, wil je in de buurt van je familie wonen, en dergelijke vragen? Probeer je op de één of andere manier je leven aan te passen, zodat je ergens naartoe paddelt? Ik weet ook niet wat er mis kan zijn, maar je lijkt overgevoelig en ik denk dat je misschien een beetje in cirkels draait?
Maar kan gewoon teveel adrenaline door je lichaam gaan en daardoor kom je niet tot rust. Dan is sporten top, juiste voeding, ritme, lief zijn voor je vriendin, yoga en meditatie, lezen en schrijven, studeren en oppassen met verdovende middelen.
Je komt er wel, maar je depressie raak je niet kwijt, als je niet knokt voor een mooie toekomst waarschijnlijk.
Groetjes aan je lieve vriendin!
Ik ben gehandicapten begeleider mbo4 in opleiding laatste jaar. Alleen die stage is tijdelijk gestopt omdat school er lucht van kreeg dat ik medicijnen gebruikte om gevoel en gedachtes te bedrukken. Toen heeft school gezegd dat ik niet voor de bewoners kon zorgen momenteel en dat ik tijd voor mezelf nodig had.
Ik draai inderdaad in cirkels afgelopen 3week ging het wel weer beter ik sporte gewoon weer 4x per week ik at best goed dagelijks. Toen kregen we een discussie waardoor ik veel ging nadenken en toen kwam ik op iets wat ik was vergeten te vertellen en toen was de stress en paniek weer terug in mijn lijf op volle sterkte. En toen ik dat vertelde gebeurde het trauma natuurlijk weer opnieuw. Toen ben ik snachts naar het spoor gelopen. Ik probeer nu veel te mediteren en echt alleen in het weekend thc te gebruiken. En ik probeer veel te wandelen. Alleen afgelopen dagen krijg ik gewoon geen voeding binnen honger gevoel is 0. Heb vsndaag alleen een mexicano broodjes op. Ik wil zo even kijken voor een goed boek om te lezen over mijn problematiek.
Ja klopt ik ben heel erg overgevoelig ik kan weinig tot niks hebben. Een kleine verandering kan al leiden tot spanning. Ik probeer nu gewoon alles te bespreken met mijn vrienden zodra ik met iets zit ipv opkroppen. Dat was onze afspraak, om gelijk alles te zeggen maakt niet uit wat.
Hoop stiekem op weer een recept van de huisarts zodat me hoofd even rustig kan worden en de adrenaline weer een beetje weg kan gaan.
