#1
Ja doe ik ook maar het zit me zwaar dat het mij niet eens lukt om 2x te trainen en 500gr kwark plus 90gr whey naar binnen te krijgrn.Goede prioriteitstelling in ieder geval. Zet je goed in voor je herstel, dan kun je op termijn weer lekker bezig 💪. Probeer ‘t toch zo veel mogelijk los te laten de komende tijd.