Dankje voor je bericht topper. Heb wel erg veel zin in mijn behandeling ben benieuwd wanneer ze contact opnemen heb 0weken wachttijd misschien bel ik morgen zelf even.
Ik heb zelf vandaag gebeld naar sggz waar ik naar verwezen was, en ineens word ik donderdag terug gebeld.
Had van de HA urgentieverklaring, maar hoorde al maanden niets, ik bel eenmaal om re vragen hoe het zit en ineens dit.
Het kan zomaar snel gaan. Wat ik zou zeggen, blijf gemotiveerd om de behandeling goed en sterk in te gaan. Het gaat bloed, zweet en tranen kosten, maar dat komt allemaal ten goede. Geloof me, dingen die je bijvoorbeeld als kind geraakt hebben en vervolgens nooit verwerkt zijn, om dat los te kunnen laten en met iemand te delen, kan zoveel opluchten, is onbeschrijfelijk.
Btw, ik las ergens dat je nu Alprazolam hebt. Wie heeft dit voorgeschreven? Lijkt me nogal snel, van 10mg oxa naar 0.5 xanax. In zo'n korte tijd. Ik zou als ik jou was wel oppassen, maar lees dat je het zelf ook wel weet en doet
Ik wens je alle succes en ik blijf dit topic volgen.