#1
Morgen bijvoorbeeld van 8tot 15:00 stage. Daarna sporten + cardio. Dan naar huis en rustig aandoen. Gamen en muziek luisteren. En dan is het maandagJa of van een dag ofzo
Of gewoon wat je in een week doet naast je werk.
Morgen bijvoorbeeld van 8tot 15:00 stage. Daarna sporten + cardio. Dan naar huis en rustig aandoen. Gamen en muziek luisteren. En dan is het maandagJa of van een dag ofzo
Of gewoon wat je in een week doet naast je werk.
Oké. 👍Morgen bijvoorbeeld van 8tot 15:00 stage. Daarna sporten + cardio. Dan naar huis en rustig aandoen. Gamen en muziek luisteren. En dan is het maandag
Zal ik eens een keer gaan kijken bedankt voor de tipOké. 👍
Carbon gym in Groningen stad is ook wel een leuke gym met vet materiaal 👌
Diploma halen. Starten met kb/mma. Goede conditie bouwen/fit worden. Sterker worden met fitness. Niet teveel in vet aankomen in mijn bulk. Voeding mooi strak houden.Welke doelen wil je behalen in 2025? Goed dat je stopt met blowen 👍
Reken jezelf nog maar niet rijk. Waarschijnlijk moet je een eigen bijdrage betalen naar inkomenDiploma halen. Starten met kb/mma. Goede conditie bouwen/fit worden. Sterker worden met fitness. Niet teveel in vet aankomen in mijn bulk. Voeding mooi strak houden.
Ene kant ben ik ook blij dat ik met meerdere mensen op een locatie kan wonen. Zo kan ik mijn sociale skills ook wat meer uitbreiden en wellicht mensen ontmoeten die ook shit hebben meegemaakt. Ik denk dat ik echt goed op z’n plek kan groeien. Heb thuis niet altijd de juiste dingen mee gekregen. Veel dingen beantwoorden met agressie. Altijd agressie in huis gehad. Dus ik weet niet beter. Het mooie is ook dat ik een indicatie heb dus ik hoef geen huur en gas en licht te betalen, dus qua financiën komt het goed uit. Ik kan daar heel goed sparen en dan uiteindelijk echt op mezelf.
Zou ook even foto’s toevoegen voor de fitness liefhebbers. Op de linker foto was ik 74.9kg en rechts ben ik 82.5kg. Veel gegroeid ook qua spiermassa zie ik zelf wel. Nou ben ik benieuwd wat jullie zien? Zien jullie verschil?
Is de woning onderdeel van uw zorg (u betaalt geen huur uit uw eigen inkomen)? Dan is de eigen bijdrage afhankelijk van uw inkomenReken jezelf nog maar niet rijk. Waarschijnlijk moet je een eigen bijdrage betalen naar inkomen![]()
Reken jezelf nog maar niet rijk. Waarschijnlijk moet je een eigen bijdrage betalen naar inkomen![]()
Nope heb een indicatie geregeld ik hoef alleen maar 20€ per maand te betalen aan CAK of hoe dat ook heet. Beschermd wonen word door de gemeente betaaldIs de woning onderdeel van uw zorg (u betaalt geen huur uit uw eigen inkomen)? Dan is de eigen bijdrage afhankelijk van uw inkomen
Zal toch altijd goedkoper zijn dan volle mep huur betalen.
De maximum eigen bijdrage van 20 euro gaat om begeleiding vanuit de WMO, zoals bijv huishoudelijke ondersteuning. Voor beschermd wonen gelden andere regels en de eigen bijdrage bij een WMO indicatie word gelijk berekend als die bij een WLZ indicatie.Nope heb een indicatie geregeld ik hoef alleen maar 20€ per maand te betalen aan CAK of hoe dat ook heet. Beschermd wonen word door de gemeente betaald

De maximum eigen bijdrage van 20 euro gaat om begeleiding vanuit de WMO, zoals bijv huishoudelijke ondersteuning. Voor beschermd wonen gelden andere regels en de eigen bijdrage bij een WMO indicatie word gelijk berekend als die bij een WLZ indicatie.
Bekijk bijlage 63330
Het is ook meer dan logisch dat je gewoon deels zelf voor je wonen moet betalen naar het inkomen dat je hebt. Voor niets gaat de zon op, ook als het om mensen met een beperking gaat.
De kosten van je woonplek zullen vele malen hoger zijn, dus er zal ook een deel door de gemeente worden betaald, dat klopt.
Als je als ex gedetineerde weer terug komt in de maatschappij dan zou je tot Max 3 jaar gratis kunnen wonen. Maar goed Anti woont thuis en zit niet vast 😋De maximum eigen bijdrage van 20 euro gaat om begeleiding vanuit de WMO, zoals bijv huishoudelijke ondersteuning. Voor beschermd wonen gelden andere regels en de eigen bijdrage bij een WMO indicatie word gelijk berekend als die bij een WLZ indicatie.
Bekijk bijlage 63330
Het is ook meer dan logisch dat je gewoon deels zelf voor je wonen moet betalen naar het inkomen dat je hebt. Voor niets gaat de zon op, ook als het om mensen met een beperking gaat.
De kosten van je woonplek zullen vele malen hoger zijn, dus er zal ook een deel door de gemeente worden betaald, dat klopt.
Volgens mij zijn ze dat al. Ik betaalde eerst 20 euro per maand voor de hulp die ik krijg, begin dit jaar ging dat naar 0 😬Goeie uitleg. En idd logisch.
Ik wist niet dat je via WMO ook beschermd kon wonen.
Vanaf 2026 worden de CAK facturen inkomensafhankelijk begreep ik gisteren. Of dat zijn althans de plannen
Volgens mij zijn ze dat al. Ik betaalde eerst 20 euro per maand voor de hulp die ik krijg, begin dit jaar ging dat naar 0 😬
Je eigen bijdrage word per maand berekend. Maar nogmaals, je komt er vanzelf achter.Nee 20€ per maand. En als ik 2500€ moet betalen doe je daar 12maand over betaal je alsnog bijna niks als je het vergelijkt met huur😂.
2025 hangt van de stage af hoe makkelijk hun zijn qua aftekenenDit jaar?
Zie ik dan wel! Wrm zou ik me nu er helemaal druk om gaan maken😂Je eigen bijdrage word per maand berekend. Maar nogmaals, je komt er vanzelf achter.
Ja ik heb wlz en woz beide. Ik zie het wel is ook allemaal nieuw voor mij en zal er ook wel hulp bij krijgen wat ik straks moet gaan betalen. 9januari moet ik weer bij een plek kijken. De spanningen thuis lopen weer op ik mag niet in huis bellen van mijn stiefmoeder. Het is een kreng. Vind het ook fijn dat er op beschermd wonen 24/7 iemand is als ik dan een zwaar moment heb kan ik altijd met iemand praten.Zie ook mijn uwv betaalspecificatie na paar jaar betalen je geen lage eigen bijdrage meer maar de hoge eigen bijdrage in mijn geval 600 euro voor wonen op een beschermd woonvorm met Wlz indicatie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."