#1
Bedankt voor de tip ga het morgen proberen als het luktVragen die je zou kunnen beantwoorden
Vragen in de ochtend:
- hoe voel ik me op dit moment?
- waar ben ik dankbaar voor vandaag?
- hoe maak ik van vandaag een geweldige dag?
- hoe kan ik goed voor mezelf zorgen?
De vragen in de avond:
- wat was het hoogtepunt van vandaag?
- welke drie successen heb ik vandaag behaald?
- welke waardevolle les heb ik vandaag geleerd?
- waar wil ik morgen aandacht aan besteden?
Dat is deze journal https://www.diepr.nl/products/diepr...RU81SsYyZ0lvsBXC0kYXfXx0vLzoXC-xoCUjIQAvD_BwE. Ik ben er echt enorm positief over!
Ik word paniekerig wakker (heb een hele kleine huis ) rond 4 Max 5 uur in de ochtend
Begin dan heen en weer te lopen terwijl ik kapot nog ben van de slaap medicatie
Af en toe ben ik zo onrustig dat ik dan al naar buiten ga lopen 8 uur neem ik de methadon 60 mg en 5 mg diazepam gisteren en vandaag kon ik rond de 9 uur weer in slaap vallen voor één uur maar werd dan wel depressief wakker en na een kwartier 20 minuten begint de onrust dan is het meteen naar buiten en zo gaat de dag door onrust depressie en daarna begint het huilen en dat blijft de hele dag door
Als ik de diazepam rond 15 uur neem ben ik slaperig en onrustig en zo breng ik de dag door probeer van alles maar die gevoelens en de onrust gaan niet weg wat ik ook probeer
Dus nu ben ik weer aan het huilen en lopen
De psychiater zegt dat het door de methadon komt en dat ie omhoog mag tot 70 mg
Ik denk dat ik het dinsdag ga verhogen zolang er niets veranderd
Wil de 60 mg een kans geven vooral toen ik de Jellinek anoniem had gemaild kreeg ik laatst een mail terug van dat ik de psychiater moet volgen met wat zegt maar dat ik de methadon het liefst niet hoger ga dan 60 mg en moest de psychiater met ze contact laten opnemen voor vragen maar hij is op vakantie nu