Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam en methadon

Diazepam en methadon

870 antwoorden
70 weergaven
18-5-2026
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zit te wachten om de methadon te nemen 60mg nog een paar dagen uitproberen
Heb de diazepam al genomen 5 mg
Ben wel onrustig maar niet zo erg
Mijn pupillen zijn kapot groot
Hoop dat de onrust niet verergert
Heb wel weer een pak koek met chocola gegeten van de avond winkel gehaald kan me niks van herinneren
Ik ga de methadon nemen en proberen weer in slaap te vallen nu de onrust wat minder is
Ben al wakker vanaf 5 uur heb eventjes buiten gelopen en snel weer naar huis was nog onder de slaapmedicatie die kapot zwaar is 15 mg mertezepine 10 mg zolpidemtartraat en 10 mg diazepam
Ik begin nu beetje bij beetje in de war te raken
Ik hoop dat het ietsje beter gaat dat ik afleiding kan vinden tijd voor methadon en proberen te slapen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Diametha probeer je om iets te doen met alle informatie en tips die er aan je gegeven zijn?
Ik lees in zoveel posts eigenlijk iedere keer hetzelfde ....
Je blijft ronddwalen in je eigen ellende.
Je blijft jezelf zo opfokken.
Probeer om iets te vinden waar je rust van krijgt en dat is niet 3 pakjes cigaretten oproken....
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zit op de 70 mg hoop dat het gaat werken en hoop snel stabiel te worden
Ik ben hier voor advies en informatie
Als ik goed in mijn vel zat zou ik hier ook zitten maar om mensen te helpen met mijn ervaring en wat ik heb meegemaakt
Maar helaas zit ik in een hel en heb advies nodig van mensen die zoiets hebben meegemaakt en die je een beetje hoop kunnen geven
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik probeer echt afleiding te zoeken met alles naar familie maar door die gevoelens wat ik heb en die onrust kan ik moeilijk zitten of een gesprek aan te gaan want ben constant aan het denken waarom voel ik me zo waarom wil het niet beter worden en als het huilen begint ga ik weg wil niet dat ze me zo zien
En ik ben constant er tegen te vechten maar het wil maar niet beter worden
Ik kan me nergens op concentreren . Vrienden heb ik niet meer want die willen het met een jointje of een biertje oplossen of ze lachen me uit

Als ik hier typ thuis ben constant heen en weer aan het lopen kan het niet zittend doen
Trouwens over die pil van de methadon die ik was vergeten en toch net had genomen is dat erg ? Moet ik morgen de methadon rond deze tijd nemen?
Ik probeer echt alles ,dingen opschrijven lukt me niet omdat ik niet rustig kan zitten en mijn hersens van alles denken
Bijvoorbeeld ik wil schrijven wat ik voel dan gaat mijn gedachten van waarom voel ik me zolang zo waarom stabiliseer ik niet op de methadon en dan word ik zo onrustig dat ik naar buiten moet
Echt die onrust en de somberheid is zo sterk dat ik moeilijk afleiding kan vinden behalve lopen
En dan begint het denken aan medicatie
ik ben er verslaafd aan ok maar waarom wil het niet lukken om me normaal te voelen
Ik word gek als ik denk je bent verslaafd aan de medicatie maar het wil je niet stabiel maken en hoe moet ik zo leven elke dag ik voel me echt niet normaal slecht en geen verbetering en huilen echt mensen voel me zo slecht
Ik maak jullie gek sorry maar ik ben ten einde raad ik snap het dat jullie denken oh je moet afleiding zoeken maar je doet het niet
Geloof me ik doe alles wat jullie me adviseren
Maar niks helpt geloof me
Sorry nogmaals wil jullie niet gek maken hier
Maar wat ik zeg familie zegt cold turkey en vrienden zeggen alcohol dronken worden of 2 gram wiet roken of ze lachen me uit want ze weten niet wat ik voel dus heb liever dat alleen ben
En snap jullie ook als jullie geen reactie willen geven omdat het elke dag hetzelfde is maar zo voel ik me dus elke dag en heb alles geprobeerd weet het niet meer
Zoals ik zei helpt het typen hier terwijl ik loop
En jullie reacties helpen ook echt
Maar het houdt één keer op heb ik het gevoel en wat moet ik doen
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Diametha zei:
Ik probeer echt afleiding te zoeken met alles naar familie maar door die gevoelens wat ik heb en die onrust kan ik moeilijk zitten of een gesprek aan te gaan want ben constant aan het denken waarom voel ik me zo waarom wil het niet beter worden en als het huilen begint ga ik weg wil niet dat ze me zo zien
En ik ben constant er tegen te vechten maar het wil maar niet beter worden
Ik kan me nergens op concentreren . Vrienden heb ik niet meer want die willen het met een jointje of een biertje oplossen of ze lachen me uit

Als ik hier typ thuis ben constant heen en weer aan het lopen kan het niet zittend doen
Trouwens over die pil van de methadon die ik was vergeten en toch net had genomen is dat erg ? Moet ik morgen de methadon rond deze tijd nemen?
Ik probeer echt alles ,dingen opschrijven lukt me niet omdat ik niet rustig kan zitten en mijn hersens van alles denken
Bijvoorbeeld ik wil schrijven wat ik voel dan gaat mijn gedachten van waarom voel ik me zolang zo waarom stabiliseer ik niet op de methadon en dan word ik zo onrustig dat ik naar buiten moet
Echt die onrust en de somberheid is zo sterk dat ik moeilijk afleiding kan vinden behalve lopen
En dan begint het denken aan medicatie
ik ben er verslaafd aan ok maar waarom wil het niet lukken om me normaal te voelen
Ik word gek als ik denk je bent verslaafd aan de medicatie maar het wil je niet stabiel maken en hoe moet ik zo leven elke dag ik voel me echt niet normaal slecht en geen verbetering en huilen echt mensen voel me zo slecht
Ik maak jullie gek sorry maar ik ben ten einde raad ik snap het dat jullie denken oh je moet afleiding zoeken maar je doet het niet
Geloof me ik doe alles wat jullie me adviseren
Maar niks helpt geloof me
Sorry nogmaals wil jullie niet gek maken hier
Maar wat ik zeg familie zegt cold turkey en vrienden zeggen alcohol dronken worden of 2 gram wiet roken of ze lachen me uit want ze weten niet wat ik voel dus heb liever dat alleen ben
En snap jullie ook als jullie geen reactie willen geven omdat het elke dag hetzelfde is maar zo voel ik me dus elke dag en heb alles geprobeerd weet het niet meer
Zoals ik zei helpt het typen hier terwijl ik loop
En jullie reacties helpen ook echt
Maar het houdt één keer op heb ik het gevoel en wat moet ik doen
Klik om te vergroten...
Misschien toch naar je psychiater luisteren en kijken wat hij voorstelt wat betreft antidepressiva. Want je zegt dat je alles wil proberen, maar dat wil je niet. Namelijk precies dat wat zou kunnen helpen tegen je depressieve klachten en zelfmoordgedachten weiger je.

Je blijft nu eindeloos in dezelfde cirkeltjes draaien.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja maar ik slik de mertezepine dat is toch ook antidepressiva ?
En volgens de apotheek toen ik voor het eerst mijn methadon ging halen heeft ze me gevraagd of ik antidepressiva nam toen zei ik Mertazepine toen zei ze je slikt wel veel medicatie die de bijwerkingen versterken en toen heeft ze sterk aangeraden om escitalopram niet te nemen (heb het op een blaadje gekregen zodat ik het niet vergeet als ik het misschien van een andere apotheek zou krijgen) sindsdien ben ik bang geworden van antidepressiva en ook dat antidepressiva pas na 2 weken beginnen te werken en dat het moeilijk is om er vanaf te komen
Ik heb het aangeboden gekregen van de psychiater toen ik nog op 30 mg methadon zat sindsdien heeft ie steeds gezegd van methadon omhoog
Maar ga mijn klachten weer vertellen en als hij het weer aanbiedt dan ga ik het nemen ik ga het niet zelf voorstellen
Erg bedankt mevrouw plop voor je reactie
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#7
HappyMind zei:
Vragen die je zou kunnen beantwoorden

Vragen in de ochtend:
- hoe voel ik me op dit moment?
- waar ben ik dankbaar voor vandaag?
- hoe maak ik van vandaag een geweldige dag?
- hoe kan ik goed voor mezelf zorgen?

De vragen in de avond:
- wat was het hoogtepunt van vandaag?
- welke drie successen heb ik vandaag behaald?
- welke waardevolle les heb ik vandaag geleerd?
- waar wil ik morgen aandacht aan besteden?

Dat is deze journal https://www.diepr.nl/products/diepr...RU81SsYyZ0lvsBXC0kYXfXx0vLzoXC-xoCUjIQAvD_BwE. Ik ben er echt enorm positief over!
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tip ga het morgen proberen als het lukt
Ik word paniekerig wakker (heb een hele kleine huis ) rond 4 Max 5 uur in de ochtend
Begin dan heen en weer te lopen terwijl ik kapot nog ben van de slaap medicatie
Af en toe ben ik zo onrustig dat ik dan al naar buiten ga lopen 8 uur neem ik de methadon 60 mg en 5 mg diazepam gisteren en vandaag kon ik rond de 9 uur weer in slaap vallen voor één uur maar werd dan wel depressief wakker en na een kwartier 20 minuten begint de onrust dan is het meteen naar buiten en zo gaat de dag door onrust depressie en daarna begint het huilen en dat blijft de hele dag door
Als ik de diazepam rond 15 uur neem ben ik slaperig en onrustig en zo breng ik de dag door probeer van alles maar die gevoelens en de onrust gaan niet weg wat ik ook probeer
Dus nu ben ik weer aan het huilen en lopen
De psychiater zegt dat het door de methadon komt en dat ie omhoog mag tot 70 mg
Ik denk dat ik het dinsdag ga verhogen zolang er niets veranderd
Wil de 60 mg een kans geven vooral toen ik de Jellinek anoniem had gemaild kreeg ik laatst een mail terug van dat ik de psychiater moet volgen met wat zegt maar dat ik de methadon het liefst niet hoger ga dan 60 mg en moest de psychiater met ze contact laten opnemen voor vragen maar hij is op vakantie nu
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik leef in een hel
Wil het liefst opgenomen worden
Jellinek wil mij helemaal niet behandelen pas na 6 maanden misschien
Ik ben zo depressief somber en onrustig, ik kan gewoon niet meer nadenken
Weet alleen ik voel me heel slecht en heb hulp nodig
Ik loop nu naar huis om een kopje thee te drinken ben helemaal bevroren
Alles doet pijn
Als ik moet denken van je gaat zo je leven doorbrengen
Stabiliseren wil niet lukken of denken jullie nog dat het nog kan gebeuren? Kan dit door te laag zitten op methadon?
Als er maar iets verbeterd minder depressief zijn of dat ik minder onrustig word zodat ik tenminste tv kan kijken in de avond , overdag dan maar lopen en huilen
Maar een beetje ontspanning in de avond heb ik echt nodig
Het is of slapen of lopen thuis heen en weer of buiten en na een paar uur depressief worden en vlak daarna huilen erbij
Ik heb die potje rivotril nog zit zeker nog minimaal 60 pillen en een potje Quetiapine zit zeker 20 pillen en. Mijn eigen pillen mirtezepine 20 stuks zolpidemtartraat ook 20 stuks Γ lles innemen dan ga ik in mijn slaapweg zonder pijn
Mijn moeder is het enige die me daarvoor tegen houdt vindt het zielig voor har
Want mensen hoe ik me voel is niet normaal heb angst onrust en bijvoorbeeld 10000 euro verliezen in de casino dakloos geworden schuldsanering ingegaan allemaal dingen waar ik depressief van werd en rot van voelde maar wat ik nu voel is hele andere koek echt mensen
Hoe ik me deze weken voel echt niet normaal gelukkig ben ik deze forum tegengekomen en daarna Papaverman en nu steeds meer mensen die me hoop geven en een soort afleiding denk ik of zo anders weet ik niet wat er was gebeurd
Ontwenning plus overstap van medicatie plus misschien eigen problemen plus van geen medicatie naar 5 soorten medicatie in een keer
Ben de weg kwijt 😒😒😒😒😒
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#9
Diametha zei:
Ja maar volgens de apotheek gaat escitalopram niet met methadon
Klik om te vergroten...
Dan laat je de apotheek je arts bellen en dan zoeken ze het samen wel uit. Want β€˜niet samen gaan’ kan ook gewoon betekenen dat ze wisselwerking hebben, zoals alle medicijnen die je gebruikt al hebben. Valiumis ook risico met methadon . Maar soms werkt dat juist beter.
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Diametha zei:
Ik leef in een hel
Wil het liefst opgenomen worden
Jellinek wil mij helemaal niet behandelen pas na 6 maanden misschien
Ik ben zo depressief somber en onrustig, ik kan gewoon niet meer nadenken
Weet alleen ik voel me heel slecht en heb hulp nodig
Ik loop nu naar huis om een kopje thee te drinken ben helemaal bevroren
Alles doet pijn
Als ik moet denken van je gaat zo je leven doorbrengen
Klik om te vergroten...
En zo laat je je gek maken door gedachten die nergens op slaan, want niemand zegt dat dit je leven zo blijft.
Diametha zei:
Stabiliseren wil niet lukken of denken jullie nog dat het nog kan gebeuren? Kan dit door te laag zitten op methadon?
Klik om te vergroten...
Wij zijn geen medici, dus je kunt deze vraag blijven stellen maar wij kunnen je er geen eenduidig antwoord op geven.
Diametha zei:
Als er maar iets verbeterd minder depressief zijn of dat ik minder onrustig word zodat ik tenminste tv kan kijken in de avond , overdag dan maar lopen en huilen
Maar een beetje ontspanning in de avond heb ik echt nodig
Het is of slapen of lopen thuis heen en weer of buiten en na een paar uur depressief worden en vlak daarna huilen erbij
Ik heb die potje rivotril nog zit zeker nog minimaal 60 pillen en een potje Quetiapine zit zeker 20 pillen en. Mijn eigen pillen mirtezepine 20 stuks zolpidemtartraat ook 20 stuks Γ lles innemen dan ga ik in mijn slaapweg zonder pijn
Klik om te vergroten...
Neehoor, dan wordt je waarschijnlijk wakker met een heleboel meer ellende in je sociale kring, qua herstel en qua evt orgaanschade.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw PlΓΈp zei:
En zo laat je je gek maken door gedachten die nergens op slaan, want niemand zegt dat dit je leven zo blijft.

Wij zijn geen medici, dus je kunt deze vraag blijven stellen maar wij kunnen je er geen eenduidig antwoord op geven.

Neehoor, dan wordt je waarschijnlijk wakker met een heleboel meer ellende in je sociale kring, qua herstel en qua evt orgaanschade.
Klik om te vergroten...
Ik weet dat jullie geen medici zijn maar zoek iemand die het heeft meegemaakt zo iemand is beter dan medici
Maar zoek van diegene alleen maar geruststelling
Van zolang heeft het bij mij geduurd en dit heb ik meegemaakt
Want ik loop er al zolang mee rond en niks helpt
Ik word echt helemaal gek mevrouw plop
Ik kan die gevoelens moeilijk te beschrijven en mijn hoofd denkt steeds er moet iets zijn dat je fout doet en dat probeer ik te achterhalen
Daarom probeer ik steeds specifieker mijn verhaal te vertellen en niks achter houden misschien dat iemand hier de fout ziet of weet wat ik de psychiater moet zeggen of wat dan ook
Maar ben helemaal ten einde raad huilen en zo somber depressief down gewoon een erg gevoel die je niks laat doen dan huilen en hopeloos maakt echt ben ten einde raad
ALS Jellinek je niet wil behandelen dan gaan rare gedachten door je hoofd ben ik niet te redden meer ?
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen
Heb hulp nodig πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ™πŸ™
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#12
sorry als ik teveel typ maar ben zo radeloos en hoop dat ik iemand vind die dit al heeft meegemaakt en erdoorheen is en mij kan vertellen waar ik terecht kan
Of het oooit goed komt
Bedankt weer voor alle reacties πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™
Ben net thuis kopje thee en een broodje maken geloof me ik eet het lopend heen en weer in mijn kleine huis/ kamer
21 uur 10 mg diazepam na drie kwartier de 15 mg mirtezepine en na een uur 10 mg zolpidemtartraat
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#13
Diametha zei:
Ik weet dat jullie geen medici zijn maar zoek iemand die het heeft meegemaakt zo iemand is beter dan medici
Maar zoek van diegene alleen maar geruststelling
Van zolang heeft het bij mij geduurd en dit heb ik meegemaakt
Want ik loop er al zolang mee rond en niks helpt
Ik word echt helemaal gek mevrouw plop
Ik kan die gevoelens moeilijk te beschrijven en mijn hoofd denkt steeds er moet iets zijn dat je fout doet en dat probeer ik te achterhalen
Daarom probeer ik steeds specifieker mijn verhaal te vertellen en niks achter houden misschien dat iemand hier de fout ziet of weet wat ik de psychiater moet zeggen of wat dan ook
Maar ben helemaal ten einde raad huilen en zo somber depressief down gewoon een erg gevoel die je niks laat doen dan huilen en hopeloos maakt echt ben ten einde raad
ALS Jellinek je niet wil
Klik om te vergroten...

Diametha zei:
Ik leef in een hel
Wil het liefst opgenomen worden
Jellinek wil mij helemaal niet behandelen pas na 6 maanden misschien
Ik ben zo depressief somber en onrustig, ik kan gewoon niet meer nadenken
Weet alleen ik voel me heel slecht en heb hulp nodig
Ik loop nu naar huis om een kopje thee te drinken ben helemaal bevroren
Alles doet pijn
Als ik moet denken van je gaat zo je leven doorbrengen
Stabiliseren wil niet lukken of denken jullie nog dat het nog kan gebeuren? Kan dit door te laag zitten op methadon?
Als er maar iets verbeterd minder depressief zijn of dat ik minder onrustig word zodat ik tenminste tv kan kijken in de avond , overdag dan maar lopen en huilen
Maar een beetje ontspanning in de avond heb ik echt nodig
Het is of slapen of lopen thuis heen en weer of buiten en na een paar uur depressief worden en vlak daarna huilen erbij
Ik heb die potje rivotril nog zit zeker nog minimaal 60 pillen en een potje Quetiapine zit zeker 20 pillen en. Mijn eigen pillen mirtezepine 20 stuks zolpidemtartraat ook 20 stuks Γ lles innemen dan ga ik in mijn slaapweg zonder pijn
Mijn moeder is het enige die me daarvoor tegen houdt vindt het zielig voor har
Want mensen hoe ik me voel is niet normaal heb angst onrust en bijvoorbeeld 10000 euro verliezen in de casino dakloos geworden schuldsanering ingegaan allemaal dingen waar ik depressief van werd en rot van voelde maar wat ik nu voel is hele andere koek echt mensen
Hoe ik me deze weken voel echt niet normaal gelukkig ben ik deze forum tegengekomen en daarna Papaverman en nu steeds meer mensen die me hoop geven en een soort afleiding denk ik of zo anders weet ik niet wat er was gebeurd
Ontwenning plus overstap van medicatie plus misschien eigen problemen plus van geen medicatie naar 5 soorten medicatie in een keer
Ben de weg kwijt 😒😒😒😒😒
Klik om te vergroten...
Kijk dit misten we dus al. Gokverslaving, schuldsanering, dakloos en dan vraag je je af waarom je sombere gevoelens hebt. Zou ik ook hebben, logisch. Wat een kutstuatie. Dat is niet niks. Verklaard ook waarom het zo lang duurt. Meervoudige problematiek is altijd lastig aan te pakken. Je hebt dus wel wat meer problemen dan alleen die middelen. Die zijn meer een coping strategie. Die nu averechts begint te werken. Pak de oorzaak aan en niet de alleen de symptomen.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paranoize. zei:
Stabiliseren heeft gewoon tijd nodig, gebruikte je oxycodon of heroine dan duurt dit meestal maximaal een maand lang
In principe beginnen ze laag op de methadon en bouwen ze dit op tot dat je gestabiliseerd bent en je gewoon normaal voelt

Van 1mg rivotril naar 20mg diazepam stabiliseren zou ook gezien zeker weten maximaal een week of 3 moeten duren in principe zelfs veel korter omdat 20mg diazepam in principe gewoon gelijk staat aan 1mg rivotril

Betreft de methadon stabilisering, wat voor opiaat gebruikte je en hoeveel? Dan kan ik je een indicatie
Klik om te vergroten...

PapaverMan zei:
Kijk dit misten we dus al. Gokverslaving, schuldsanering, dakloos en dan vraag je je af waarom je sombere gevoelens hebt. Zou ik ook hebben, logisch. Wat een kutstuatie. Dat is niet niks. Verklaard ook waarom het zo lang duurt. Meervoudige problematiek is altijd lastig aan te pakken. Je hebt dus wel wat meer problemen dan alleen die middelen. Die zijn meer een coping strategie. Die nu averechts begint te werken. Pak de oorzaak aan en niet de alleen de symptomen.
Klik om te vergroten...
Ik gok al langer dan 10 jaar niet meer en schuldsanering ben sinds 2017 klaar met ze
Ik heb deze symptomen toen niet gehad waarom nu en waarom toen ik de medicatie begon te slikken
Waarom niet in november met de depressie begonnen
Ik geloof nog steeds niet dat het daardoor kwam want heb mijn leven op orde tot die methadon ontwenning begon en toch was ik niet depressief
De psychiater weet er van en hij vindt ook dat het al een tijd terug is anders had hij me naar een psycholoog gestuurd maar dat vind hij niet nodig
Hij wil dat ik de medicatie tijd moet geven
Ik denk dat de medicatie de oorzaak is van dit alllemaal
Maar over 2 weken ga ik het weer met hem bespreken
Bedankt voor de tip
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#15
PapaverMan zei:
Kijk dit misten we dus al. Gokverslaving, schuldsanering, dakloos en dan vraag je je af waarom je sombere gevoelens hebt. Zou ik ook hebben, logisch. Wat een kutstuatie. Dat is niet niks. Verklaard ook waarom het zo lang duurt. Meervoudige problematiek is altijd lastig aan te pakken. Je hebt dus wel wat meer problemen dan alleen die middelen. Die zijn meer een coping strategie. Die nu averechts begint te werken. Pak de oorzaak aan en niet de alleen de symptomen.
Klik om te vergroten...
Wat raad je aan om te doen ?
De psychiater vind dat ik de medicatie tijd moet geven en vind een psycholoog niet nodig
Want dit heb ik bij onze eerste afspraak allemaal verteld
En daarna aangeraden voor een psycholoog maar hij wou antidepressiva
Maar ga het over 2 weken weer aankaarten
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had die problemen jaren terug

En ben al jaren mee gestopt
Wat ik nu meemaak kwam door de ontwenning van methadon
En de depressie wat ik nu heb is door de medicatie begonnen niet door mijn hele verre verleden en daar denk ik niet aan
En de huilbuien die komen vanuit het niets begin ik te huilen
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor de methadon ontwenning was ik juist blij dat ik geen schulden meer had en blij dat mijn eigen huis heb gekregen
Dat gokken doe ik niet meer sinds 2010 of zo
Alles wat ik nu heb is door de ontwenning begonnen en de depressie is toen ik de overstap maakte en ben depressief zonder reden voel me gewoon heel erg somber down
Net als nu ben erg onrustig alleen maar lopen
Hoop dat het zo blijft maar in de middag verandert alles meestal
Hoop dat het bij onrust blijft vandaag
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Diametha zei:
Voor de methadon ontwenning was ik juist blij dat ik geen schulden meer had en blij dat mijn eigen huis heb gekregen
Dat gokken doe ik niet meer sinds 2010 of zo
Alles wat ik nu heb is door de ontwenning begonnen en de depressie is toen ik de overstap maakte en ben depressief zonder reden voel me gewoon heel erg somber down
Net als nu ben erg onrustig alleen maar lopen
Hoop dat het zo blijft maar in de middag verandert alles meestal
Hoop dat het bij onrust blijft vandaag
Klik om te vergroten...
Heb je gisteren een dankbaarheidslijstje gemaakt?
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb de huisarts gesproken en die kan niks doen moet op de psychiater wachten
Hebben jullie het ook als je een dutje wilt doen dat je depressieve gevoelens en de onrust erger worden zonder dat je in slaap valt
Gewoon als je probeert
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben alleen aaan het huilen dus hoe kan ik tegen die gevoelens vechten
Door de onrust alleen aan het lopen
Ook al twijfel ik over de medicatie neem het toch elke dag en op tijd
Mijn enige ding is wil niet stabiliseren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."