#1
Ik zit te wachten om de methadon te nemen 60mg nog een paar dagen uitproberen
Heb de diazepam al genomen 5 mg
Ben wel onrustig maar niet zo erg
Mijn pupillen zijn kapot groot
Hoop dat de onrust niet verergert
Heb wel weer een pak koek met chocola gegeten van de avond winkel gehaald kan me niks van herinneren
Ik ga de methadon nemen en proberen weer in slaap te vallen nu de onrust wat minder is
Ben al wakker vanaf 5 uur heb eventjes buiten gelopen en snel weer naar huis was nog onder de slaapmedicatie die kapot zwaar is 15 mg mertezepine 10 mg zolpidemtartraat en 10 mg diazepam
Ik begin nu beetje bij beetje in de war te raken
Ik hoop dat het ietsje beter gaat dat ik afleiding kan vinden tijd voor methadon en proberen te slapen
Heb de diazepam al genomen 5 mg
Ben wel onrustig maar niet zo erg
Mijn pupillen zijn kapot groot
Hoop dat de onrust niet verergert
Heb wel weer een pak koek met chocola gegeten van de avond winkel gehaald kan me niks van herinneren
Ik ga de methadon nemen en proberen weer in slaap te vallen nu de onrust wat minder is
Ben al wakker vanaf 5 uur heb eventjes buiten gelopen en snel weer naar huis was nog onder de slaapmedicatie die kapot zwaar is 15 mg mertezepine 10 mg zolpidemtartraat en 10 mg diazepam
Ik begin nu beetje bij beetje in de war te raken
Ik hoop dat het ietsje beter gaat dat ik afleiding kan vinden tijd voor methadon en proberen te slapen