Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam en methadon

Diazepam en methadon

870 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoop dat ik vrijdag ietsje verbetering voel want dan zit 2 weken op 70 mg methadon
Anders komen mijn klachten door de overstap van rivotril naar diazepam die eerst te laag was en door een van deze medicatie mirtezepine of zolpidemtartraat gaat niet samen met methadon of gaat niet met diazepam
En de klachten van depressie en huilen zijn precies begonnen toen ik in 1 keer de overstap had gemaakt
Ik moest de overstap geleidelijk doen en ik moest meteen de goeie dosis krijgen
Maar ja nu is het gebeurt dit en in november te snel afgebouwd methadon met 5 mg per dag
Heb gewoon 2 keer zware pech gehad die me mijn leven gaan kosten ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paranoize. zei:
Kan wel de eerste paar maanden dat maakt methadon afkick zo heftig maar is gwn raar als die persoon nog steeds op 70mg zit
Klik om te vergroten...
Ik zit nu 10 dagen op 70 mg maar denk dat ik over een week misschien wel goed zit met methadon alleen word niet stabiel omdat ik denk dat de andere medicatie mij niet laat stabiliseren zoals de bijwerkingen van diazepam en mertezepine
Denk dat ik diazepam niet goed bij mij valt waardoor ik deze soort depressie heb en huilbuien krijg zonder reden en voel dat mijn hart of borst bij mijn hart daar de somberheid komt en moet dan huilen ๐Ÿ˜ญ zonder reden
Ik voel me zo depressief en dat komt niet door de methadon want toen ik aan het ontwennen was van methadon was het hele erge onrust angstig en slapeloosheid
Wat ik nu meemaak is iets heel anders daarom denk aan bijwerkingen van medicatie of een combinatie van een van deze medicatie die niet goed valt ( vooral de diazepam valt niet goed bij mij denk ik )
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Diametha zei:
Ik zit nu 10 dagen op 70 mg maar denk dat ik over een week misschien wel goed zit met methadon alleen word niet stabiel omdat ik denk dat de andere medicatie mij niet laat stabiliseren zoals de bijwerkingen van diazepam en mertezepine
Denk dat ik diazepam niet goed bij mij valt waardoor ik deze soort depressie heb en huilbuien krijg zonder reden en voel dat mijn hart of borst bij mijn hart daar de somberheid komt en moet dan huilen ๐Ÿ˜ญ zonder reden
Ik voel me zo depressief en dat komt niet door de methadon want toen ik aan het ontwennen was van methadon was het hele erge onrust angstig en slapeloosheid
Wat ik nu meemaak is iets heel anders daarom denk aan bijwerkingen van medicatie of een combinatie van een van deze medicatie die niet goed valt ( vooral de diazepam valt niet goed bij mij denk ik )
Klik om te vergroten...
10 dagen is pas het begin joh, na 14 dagen zou het in een stabiele lijn steeds beter moeten gaan en na 1-3maanden is je lichaam pas stabiel, zo lang duurt dat bij methadon

Rivotril naar diazepam zou sneller moeten gaan maar geef het ook minimaal 14 dagen

10 dagen pas nu pas begrijp ik al dat geklaag je was pas aan het begin van je journey
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paranoize. zei:
10 dagen is pas het begin joh, na 14 dagen zou het in een stabiele lijn steeds beter moeten gaan en na 1-3maanden is je lichaam pas stabiel, zo lang duurt dat bij methadon

Rivotril naar diazepam zou sneller moeten gaan maar geef het ook minimaal 14 dagen

10 dagen pas nu pas begrijp ik al dat geklaag je was pas aan het begin van je journey
Klik om te vergroten...
Ik slik ook mirtezepine 15 mg en zolpidemtartraat 10 mg in de avond geeft dat geen bijwerkingen met methadon 70 mg als depressie en huilbuien wat ik nu meemaak
want ben helemaal kapot
En als ik in de middag een dutje wil doen omdat ik zo slaperig ben van de diazepam en dan bedoel ik 2 a 3 minuten mijn ogen dicht doen dan krijg ik ook zo een depressief gevoel is hebben jullie dat ook ?
Dus ik heb nog een tijdje te gaan weet niet hoe ik het vol ga houden ben nu al kapot
Maar bedankt voor je reactie ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Diametha zei:
heeft iemand enig idee wat ik moet doen nu dat de psychiater denkt dat ik Post Accute Withdrawl Syndroom
Zal ik hem vragen om de diazepam af te bouwen of moet ik gewoon mijn medicatie helemaal niet veranderen en kan ik nog stabiliseren?
Want volgens mij weet de psychiater zelf niet wat ie moet doen
En ik word zo gek van al deze depressie huilen en onrust vooral sinds vandaag onrust die vanuit de buik komt met buikkrampen erbij
Heeft iemand enige advies dat ik aan de psychiater kan voorstellen?aub alle hulp is welkom is ben ten einde raad
En heeft iemand enig idee wat ik in de ochtend als eerste kan nemen de diazepam of de methadon 70 mg eerst ? Ik neem altijd de diazepam eerst want denk kan ik misschien weer in slaap vallen maar is nog geen een keer gelukt en ben bang om het te veranderen maar als iemand hiermee ervaring heeft graag advies en dan kan ik het ook aan de psychiater voorstellen want doe alles met zijn toestemming zodat ik nergens de schuld krijg en denk steeds hij weet beter maar denk nu dat hij van methadon niet zoveel verstand heeft want hij wist bijna zeker dat ik 2 weken 70 mg methadon zou stabiliseren of zou tenminste verbetering voelen maar het is erger geworden met de onrust uit de buik en buikkrampen en de depressie komt bij mijn borst bij mijn hart vandaan
Ik wil graag advies als iemand van methadon weeet of van diazepam met methadon
Klik om te vergroten...
Bij PAWS is het maar de vraag of het helpt als je de medicatie verandert. Misschien verergert het wel. Maar als je bereid bent om dat risico te nemen lijkt het me logisch dat je gefaseerd van de Diazepam terug gaat op de Clonazepam. Als dat niet helpt wordt het wel lastig inschatten wat nou de oorzaak is. Daarvoor is het handig als je eerst stabiel bent zodat er stuk voor stuk uitgevogeld kan worden wat het nou precies is wat je dwars zit.

Bovenal zit je denk ik jezelf dwars. Dat is nu al meerdere malen gezegd maar je blijft maar op die draaimolen van zelfmedelijden zitten en eindeloos herhalen hoe rot je je wel niet voelt. Dan ga je je vanzelf rot voelen natuurlijk. Nou wil ik niet zeggen dat het 1-2-3 op te lossen is, maar ik zou zeker psychologische hulp inschakelen want mindset scheelt wel een boel.

Rook je al minder? Eet je al beter? Dit zijn dingen die sowieso nu al binnen jouw controle liggen die je "gewoon" kunt gaan doen. Je zult je sowieso beter gaan voelen daardoor. Misschien is het even een paar dagen wennen aan niet of minder roken maar je gaat er baat bij hebben. Zorg er voor dat je dagelijks 2000 kcal binnen krijgt, liefst met gezonde voeding (dwz geen kant en klaar spul en liefst veel groente, geen Glutamaten zoals E621) die evt voor een deel best hoog calorisch mag zijn, bijv noten of chocolade of een paar koekjes. Als ik een paar dagen niet at dan voelde ik me altijd super fucked up. Na een stevig ontbijt was dat vrij snel weg.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
-------------Bovenal zit je denk ik jezelf dwars. Dat is nu al meerdere malen gezegd maar je blijft maar op die draaimolen van zelfmedelijden zitten en eindeloos herhalen hoe rot je je wel niet voelt. Dan ga je je vanzelf rot voelen natuurlijk. Nou wil ik niet zeggen dat het 1-2-3 op te lossen is, maar ik zou zeker psychologische hulp inschakelen want mindset scheelt wel een boel.
Klik om te vergroten...
Juist! Vanaf April tot nu zijn alle berichten van de TS nagenoeg hetzelfde.
Er is geen spat veranderd ondanks alles wat er is aangedragen!
Zo kom je er nooit uit, alleen maar klagen en herhalen hoe slecht het wel niet gaat.
Wij kunnen op heel veel dezelfde vragen domweg geen antwoorden geven want wij zijn geen arts!
Je begeeft je alleen maar in dezelfde spanningsvelden zitten met eindeloos herhalen dat je gek wordt, en het niet meer weet.
Zoek maar eens een goede psycholoog en spreek daar wat je voelt maar eens uit.
Ik ga iig niet mee huilen met de wolven in het bos!
Gelet op alle posts sinds April, wij kunnen je gewoon niet helpen, alles blijft hetzelfde.

Dit is mijn laatste reactie in dit topic.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#7
_shikantaza zei:
Bij PAWS is het maar de vraag of het helpt als je de medicatie verandert. Misschien verergert het wel. Maar als je bereid bent om dat risico te nemen lijkt het me logisch dat je gefaseerd van de Diazepam terug gaat op de Clonazepam. Als dat niet helpt wordt het wel lastig inschatten wat nou de oorzaak is. Daarvoor is het handig als je eerst stabiel bent zodat er stuk voor stuk uitgevogeld kan worden wat het nou precies is wat je dwars zit.

Bovenal zit je denk ik jezelf dwars. Dat is nu al meerdere malen gezegd maar je blijft maar op die draaimolen van zelfmedelijden zitten en eindeloos herhalen hoe rot je je wel niet voelt. Dan ga je je vanzelf rot voelen natuurlijk. Nou wil ik niet zeggen dat het 1-2-3 op te lossen is, maar ik zou zeker psychologische hulp inschakelen want mindset scheelt wel een boel.

Rook je al minder? Eet je al beter? Dit zijn dingen die sowieso nu al binnen jouw controle liggen die je "gewoon" kunt gaan doen. Je zult je sowieso beter gaan voelen daardoor. Misschien is het even een paar dagen wennen aan niet of minder roken maar je gaat er baat bij hebben. Zorg er voor dat je dagelijks 2000 kcal binnen krijgt, liefst met gezonde voeding (dwz geen kant en klaar spul en liefst veel groente, geen Glutamaten zoals E621) die evt voor een deel best hoog calorisch mag zijn, bijv noten of chocolade of een paar koekjes. Als ik een paar dagen niet at dan voelde ik me altijd super fucked up. Na een stevig ontbijt was dat vrij snel weg.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie
Geloof me hoe ik me voel is een hele andere gevoel dan je denkt
Ik had in november tot februari ook onrust en slapeloosheid en depressie m
Maar wat ik nu meemaak is hele andere koek geloof me
Geloof me als ik jullie zeg wat ik nu meemaak is niet wat jullie denken
Echt zelfs de psychiater bel ik zo vaak en heb met psycholoog gesproken maar ze kunnen niks doen ze vinden het zo een moeilijk case
Geloof me ik al jullie adviezen gevolgd en die van de psychiater en die van de psycholoog maar wat ik meemaak is zo heftig geloof me
En ik denk daarom ook dat de medicatie allang wat had moeten doen
Maar ik bedank iedereen hier die reacties gaf en geeft
Ik ben ten einde raad en zo is de psychiater ook
Als jullie iemand kennen waar hij mij kan doorverwijzen graag
Bedankt allemaal ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Juist! Vanaf April tot nu zijn alle berichten van de TS nagenoeg hetzelfde.
Er is geen spat veranderd ondanks alles wat er is aangedragen!
Zo kom je er nooit uit, alleen maar klagen en herhalen hoe slecht het wel niet gaat.
Wij kunnen op heel veel dezelfde vragen domweg geen antwoorden geven want wij zijn geen arts!
Je begeeft je alleen maar in dezelfde spanningsvelden zitten met eindeloos herhalen dat je gek wordt, en het niet meer weet.
Zoek maar eens een goede psycholoog en spreek daar wat je voelt maar eens uit.
Ik ga iig niet mee huilen met de wolven in het bos!
Gelet op alle posts sinds April, wij kunnen je gewoon niet helpen, alles blijft hetzelfde.

Dit is mijn laatste reactie in dit topic.
Klik om te vergroten...
Geloof me ik heb alles gedaan wat jullie me hebben geadviseerd maar als je wist wat ik voelde en wat meemaak is zo heftig
Ik heb me vanaf november tot februari slecht gevoeld en slapeloosheid ( helemaal niet slapen en dan 1 dag 2 uurtjes slapen en dan weer 5 dagen niet slapen ) toen kon ik het nog verdragen en accepteren en mijn gedachten veranderen
Maar sinds ik de overstap maakte van rivotril naar diazepam op een lage dosis is er iets gebeurd wat alles zo heftig heeft gemaakt
Geloof me wat ik al deze tijd meemaak is hele andere koek denk niet dat iemand dit heeft meegemaakt geloof het is zo heftig
Maar ik bedank iedereen hier voor zijn reactie en hulp echt ben iedereen dankbaar
Alleen ik zoek iemand die hetzelfde heeft meegemaakt die zou me beter begrijpen
Geloof me als ik je zeg het is niet normaal wat ik meemaak echt heb ontwenning meegemaakt
Maar wat ik nu meemaak heb ik nog nooit gevoeld
Maar ik bedank iedereen uit de grond van mijn hart ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Diametha zei:
Bedankt voor je reactie
Geloof me hoe ik me voel is een hele andere gevoel dan je denkt
Ik had in november tot februari ook onrust en slapeloosheid en depressie m
Maar wat ik nu meemaak is hele andere koek geloof me
Geloof me als ik jullie zeg wat ik nu meemaak is niet wat jullie denken
Echt zelfs de psychiater bel ik zo vaak en heb met psycholoog gesproken maar ze kunnen niks doen ze vinden het zo een moeilijk case
Geloof me ik al jullie adviezen gevolgd en die van de psychiater en die van de psycholoog maar wat ik meemaak is zo heftig geloof me
En ik denk daarom ook dat de medicatie allang wat had moeten doen
Maar ik bedank iedereen hier die reacties gaf en geeft
Ik ben ten einde raad en zo is de psychiater ook
Als jullie iemand kennen waar hij mij kan doorverwijzen graag
Bedankt allemaal ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
Klik om te vergroten...
Misschien kan jouw psychiater overleggen met Erik Paling van Radboud UMC Nijmegen over het Benzo-gedeelte (Clonazepam --> Diazepam).

Er is een experimentele manier om snel van de Benzo's af te komen dmv Flumazenil., mocht 'm daar toch de kneep zitten (wat me waarschijnlijk lijkt gezien de start van je symptomen).
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb meerdere dingen tegelijk gedaan
1ik heb de overstap van rivotril naar diazepam met een lage dosis voor twee weken daarna is de diazepam verhoogd
2 ik was aan het stabiliseren p methadon
3 de diazepam veranderde steeds van vier keer vijf mg naar drie keer per dag
4 de methadon werd steeds verhoogd tot ik nu op 70 mg zit
5 ik heb antibiotica gekregen omdat ze wat bacterie in de ontlasting vonden maar na 3 dagen moest ik ermee stoppen door de methadon
Ik probeer geen excuus te vinden maar dit zij allemaal dingen die tegelijk kwamen terwijl ik aan het stabiliseren was
En denk dat ik daarom zulke heftige dingen meemaak
Geloof me mensen ik wens dit niemand toe
Het is zo heftig en je wordt hopeloos omdat je na 4 maanden medicatie en naar de psychiater ga nog geen ietsje beter voelt
Je wordt zo hopeloos en ik probeer mensen te vinden die zoiets hebben meegemaakt of die de medicatie nemen wat neem en dan is er niemand
Echt geloof me als ik naar de psychiater ga huilend enige wat ie zegt is wat jij meemaakt is zo moeilijk probeer geduld te hebben want ik weet hoe moeilijk het is om afleiding te vinden voor zoiets daarom zegt ie je hebt wel je slaap nodig en daarom heeft ie me de mertezepine 15 mg zolpidemtartraat 10 mg
Echt ik zit in een situatie die heel moeilijk is
En af en toe ben ik er klaar mee ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#11
_shikantaza zei:
Misschien kan jouw psychiater overleggen met Erik Paling van Radboud UMC Nijmegen over het Benzo-gedeelte (Clonazepam --> Diazepam).

Er is een experimentele manier om snel van de Benzo's af te komen dmv Flumazenil., mocht 'm daar toch de kneep zitten (wat me waarschijnlijk lijkt gezien de start van je symptomen).
Klik om te vergroten...
Bedankt ๐Ÿ™
Ga de psychiater meteen bellen
Bedankt ๐Ÿ™
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Diametha zei:
Bedankt ๐Ÿ™
Ga de psychiater meteen bellen
Bedankt ๐Ÿ™
Klik om te vergroten...
De psychiater zei dat ik moet wachten dat ik juist eerst stabiel moet worden op de medicatie
Heb hem uitgelegd dat het stabiliseren niet wilt lukken maar hij wil dat ik wacht hij weet dat ik het heel moeilijk heb en dat ik de crisis dienst moest bellen als het echt niet meer gaat met de zelfmoord gedachten maar hij zegt ook dat ze me daar tijdelijk kunnen helpen en als ze me naar huis sturen dat het dan veel slechter gaat
Ze helpen me wel op dat moment maar als ik naar huis ga na een paar dagen slechter alles gaat
Ik moet echt bellen als ik het niet volhoud
Ik heb 31 mei pas afspraak om 4 uur eerder kan hij niet
Ik zit in een hele moeilijke situatie zegt hij ook en dat wat ik meemaak heel moeilijk is hij heeft nog nooit zo een onrustig iemand gezien als ik
Als ik bij hem op afspraak kom dan ben ik heen en weer aan het lopen in zijn kantoortje hij heeft me vaak geprobeerd te kalmeren maar lukt niet
Daarom zeg ik wat ik meemaak is echt anders wat iedereen gewend is ik word helemaal gek en niemand die me kan helpen is toch gek ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Diametha zei:
Bedankt ๐Ÿ™
Ga de psychiater meteen bellen
Bedankt ๐Ÿ™
Klik om te vergroten...
De psychiater zei dat ik moet wachten dat ik juist eerst stabiel moet worden op de medicatie
Heb hem uitgelegd dat het stabiliseren niet wilt lukken maar hij wil dat ik wacht hij weet dat ik het heel moeilijk heb en dat ik de crisis dienst moest bellen als het echt niet meer gaat met de zelfmoord gedachten maar hij zegt ook dat ze me daar tijdelijk kunnen helpen en als ze me naar huis sturen dat het dan veel slechter gaat
Ze helpen me wel op dat moment maar als ik naar huis ga na een paar dagen slechter alles gaat
Ik moet echt bellen als ik het niet volhoud
Ik heb 31 mei pas afspraak om 4 uur eerder kan hij niet
Ik zit in een hele moeilijke situatie zegt hij ook en dat wat ik meemaak heel moeilijk is hij heeft nog nooit zo een onrustig iemand gezien als ik
Als ik bij hem op afspraak kom dan ben ik heen en weer aan het lopen in zijn kantoortje hij heeft me vaak geprobeerd te kalmeren maar lukt niet
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is al wat gezegd, dus misschien beetje spuit 11:

Dat klagen houdt je hierin. Stop nou bijvoorbeeld eens met al die huilsmilies en steeds herhalen dat je gek wordt. Ongetwijfeld voel je je vreselijk, maar je geeft jezelf niet eens een kans om te beginnen hier uit te komen zo.

Dat gevoel zal niet zomaar weggaan, maar de manier waarop je ermee omgaat kan zoveel verschil maken voor jouw beleving ervan.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Het is al wat gezegd, dus misschien beetje spuit 11:

Dat klagen houdt je hierin. Stop nou bijvoorbeeld eens met al die huilsmilies en steeds herhalen dat je gek wordt. Ongetwijfeld voel je je vreselijk, maar je geeft jezelf niet eens een kans om te beginnen hier uit te komen zo.

Dat gevoel zal niet zomaar weggaan, maar de manier waarop je ermee omgaat kan zoveel verschil maken voor jouw beleving ervan.
Klik om te vergroten...
Ik doe dit niet met opzet het is vreselijk wat ik meemaak
Wat ik nu meemaak heb ik niet eerder meegemaakt en het is niet hetzelfde als methadon ontwenning
Ik heb van 180 mg in een keer gestopt van methadon vorige jaar het was erg die onrust en opgejaagd gevoel en de slapeloosheid gewoon dagen niet slapen
Maar wat ik nu meemaak is echt heel anders het is zo heftiger en ik doe dit niet alsof ik iets kan winnen of dat ik iets ermee verdien
Ik probeer gewoon iemand te vinden die dit heeft meegemaakt en me kan vertellen of ik er ooit van af kom en advies te krijgen hoe ik het minder heftig kan maken
Heb alles geprobeerd en ben ten einde raad ik snap dat je irriteert maar wat denk je van mij
Toen ik ontwenning had werkte dia adviezen die ik kreeg probeer het te accepteren het is tijdelijk probeer afleiding te zoeken
Maar wat ik nu meemaak helpt dat niet daarom word ik gek
Sorry echt
Maar als je maar wist hoe ik me voelde en hoe mijn hoofd en het denken gaat ik voel me niet normaal vreselijk echt wat ik meemaak is heel anders dan ontwenning
Ik wil iedereen bedanken die zijn hulp en tijd heeft gegeven maar kijk alleen vanaf wanneer ik klaag en geen enkele verbetering voel en hoe dat in je hoofd gaat spoken
In november kon ik me toen ook het onrust accepteren en afleiding vinden met tafel tennis met het huis schoonmaken met afwas
Maar echt geloof me wat ik sinds de medicatie neem de diazepam 20mg methadon 70mg mertezepine 15 mg en zolpidemtartraat 10 mg voel gewoon heel anders kan het moeilijk uitleggen
Maar ik bedank iedereen voor zijn hulp en voor zijn tijd ๐Ÿ™๐Ÿ™
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heeft iemand ervaring van Venlafaxine 75mg ?
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#17
Doe gewoon het verstandiger! Eet goed! Zoek hulp! Blijf het centrum van je eigen universum! Mind over matter! Maar ik heb nog steeds het gevoel dat je niet met voeding bezig bent! Niet! Wat doe je daar aan?? Laat zien dar je goed eet! Laat foto's zien! Eet en drink gezond! 50% verschil. Doe.het! :praying2: :praying2: :praying2: :praying2: :praying2: :praying2:
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je slaapt haast niet. Je loopt heel veel! En geen fatsoenlijke voeding. Kom op! Je mist zoveel voedingsstoffen. Ga het na. Hou op met denken wat niet in jou cirkel van beรฏnvloeden is? Relax! NOTHING is UNDER CONTROL! problemen oplossen is het zo helpend als een moeilijke formule oplossen door enkel en alleen op kauwgom te kauwen
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beyond Machine zei:
Je slaapt haast niet. Je loopt heel veel! En geen fatsoenlijke voeding. Kom op! Je mist zoveel voedingsstoffen. Ga het na. Hou op met denken wat niet in jou cirkel van beรฏnvloeden is? Relax! NOTHING is UNDER CONTROL! problemen oplossen is het zo helpend als een moeilijke formule oplossen door enkel en alleen op kauwgom te kauwen
Klik om te vergroten...
Enorm bedankt voor je advies en hulp
Geloof me ik probeer dit allemaal
Ok het eten begint een beetje ik probeer een appel per dag te eten en van die yoghurt drank en wat dadels
Eigenlijk moet ik ook het geld van sigaretten aan eten besteden
Probeer ook sinds gisteren van die linzen soep te halen bij de Turk
Kan zelf nie koken en door het roken zit ik ook krap maar dat is geen excuus
Ik probeer beter te eten maar geloof me de medicatie is mij niet aan het helpen maar is me kapot aan het maken
Tenminste bij mij is er iets wat niet klopt in de medicatie die ik neem zo voelt het
Ik heb dit nog nooit van mijn leven gehad wat ik nu meemaak
Echt wist nooit dat medicatie zoiets met je doet
Ik ben al jaren clean van drugs
Maar geloof me deze PAWS van methadon is echt erg en dan de overstap van rivotril naar diazepam is echt niet normaal het is zo moeilijk om de afleiding te vinden en gevoelens zijn zo erg
Geef mij liever pijn aan maakt niks uit in mijn lichaam dan deze gevoelens en ik kan niet meer zelf denken twijfel over echt alles
Maar bedankt voor je advies hulp en steun
Echt enorm bedankt ๐Ÿ™
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Het is al wat gezegd, dus misschien beetje spuit 11:

Dat klagen houdt je hierin. Stop nou bijvoorbeeld eens met al die huilsmilies en steeds herhalen dat je gek wordt. Ongetwijfeld voel je je vreselijk, maar je geeft jezelf niet eens een kans om te beginnen hier uit te komen zo.

Dat gevoel zal niet zomaar weggaan, maar de manier waarop je ermee omgaat kan zoveel verschil maken voor jouw beleving ervan.
Klik om te vergroten...
Wat is spuit 11 ?
ik zit vanaf februari al in deze situatie ben overal geweest heb alles geprobeerd
Ik zit 4 maanden en deze ellende
Wat voor kans bedoel je dat ik mezelf moet geven heb alles gedaan wat de psychiater zegt en heb ร lles genomen wat de psychiater gaf
Wat mij gek maakt is dat ik geen verbetering zie helemaal niks dat maakt me gek en hopeloos
Ik wil het accepteren maar dat lukt niet eens
Daarom denk ik wat ik meemaak is niet iets wat normaal is er is meer aan de hand ze moeten me beter onderzoeken maar iedereen denkt dat het simpel is
Ik ben de gene die deze gevoelens heb en als het iets is wat je normaal is dan had ik allang gestabiliseerd moeten zijn of tenminste verbetering voelen vooral omdat ik niks doe alleen sigaretten , thee en eten ik neem niet eens koffie of frisdrank
Geloof me het is niet normaal wat ik heb en ze moeten het beter onderzoeken zenuwstelsel of zo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."