Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam en methadon

Diazepam en methadon

870 antwoorden
66 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Diametha zei:
Ik heb gisteren avond 45 mg mirtezepine genomen en dat is een antidepressivum
Eigenlijk had me vandaag ietsje minder depressief moeten voelen maar het is hetzelfde
Klik om te vergroten...
Zo werken antidepressiva niet.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik slik het al bijna 2 maanden en het werkt na 2 weken
Hoe werkt het dan ? Moet ik dezelfde dosis 2 weken slikken zodat het werkt?
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#3
als dit ontwenning was van afbouwen dan zou ik me niet zo druk maken en hou ik het met plezier vol
Maar ik ben iets aan het doormaken wat niemand precies weet wat het is en het wil niet zakken of minder worden dat maakt me nou zo gek en hoe heftig het is en hoelang het al aan de gang is
Echt 😢
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Duizendmaal mijn excuses als ik jullie irriteer maar heb geen ander afleiding die helpt en jullie reacties geven me hoop
Dus duizendmaal bedankt daarvoor ook
Probeer een beetje geduld te hebben met me
Ik volg al jullie adviezen op
En de reacties geven hoop 🙏🙏🙏🙏🙏
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Diametha zei:
Ik slik het al bijna 2 maanden en het werkt na 2 weken
Hoe werkt het dan ? Moet ik dezelfde dosis 2 weken slikken zodat het werkt?
Klik om te vergroten...
Nee, je moet je gewoon aan de voorgeschreven dosering. Niet op eigen houtje structureel verhogen en ook niet eenmalig (dan krijg je dus alleen extra bijwerkingen).
Diametha zei:
als dit ontwenning was van afbouwen dan zou ik me niet zo druk maken en hou ik het met plezier vol
Maar ik ben iets aan het doormaken wat niemand precies weet wat het is en het wil niet zakken of minder worden dat maakt me nou zo gek en hoe heftig het is en hoelang het al aan de gang is
Echt 😢
Klik om te vergroten...
Je zult toch moeten wachten tot je psychiater terug is. Ik herhaal nog maar een keer:
Mevrouw Pløp zei:
Overgave.

Voor nu kun je er niks aan veranderen, dus je kunt het alleen maar uitzitten. Zet uit je hoofd dat het nu anders moet, dat er ergens iemand zit die iets kan doen die zorgt dat jij je NU anders voelt, dat er ergens iemand is met ervaring met dezelfde combinatie van middelen als jij die iets kan zeggen wat voor jou nu iets wezenlijk kan veranderen. Daarmee blijf je vechten en vluchten en dat vergroot de onrust.

Net als 145x herhalen herhalen herhalen.

Overgave. Geef je over. Het is nu ontzettend kut, en waarschijnlijk blijft dat ook nog even zo. Maar het wordt beter. Ooit. Geef je over.
Klik om te vergroten...
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee ik zou niks doen
Het was eenmalig die 45 mg mirtezepine
En krijg mirtezepine voor het slapen niet als antidepressiva
Was alleen maar benieuwd gewoon mijn kennis uitbreiden
Ik doe niks zonder overleg met me psychiater
Ben bang en wil me eeen beetje beter voelen dus doe helemaal niks zonder de psychiater
De huisarts en de psychiater zeiden tijdje terug dat ik het eenmalig mag doen wanneer ik een tijdje niet heb geslapen
En dat eerst 15 mg na één uur als het niet werkt 30 mg en na een uurtje 45 mg Max als het niet werkt dan heb ik pech maar mag niet meer en eenmalig
Dus gisteren was die eenmalig omdat ik me zo onrustig voelde en depressief en het wou niet werken steeds maar ben na 2 uurtjes nadat ik de 3 pil van 15 had genomen pas in slaap gevallen en heb 5 of 6 uurtjes geslapen maar was helemaal duizelig wakker kon niet eens naar de wc
Het duurde tot een uur of 10 smorgend dat de duizeligheid weg was
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn excuses is niet ok wat ik deed
Maar het was een reactie
Nogmaals sorry
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Triest dit. Hoe slecht het ook met je gaat, dreigementen zijn niet OK.
Klik om te vergroten...
Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden aan. R en b fan en iedereen hier
SORRY
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben erg aan het lijden maar geen het is geen excuus
Dus nogmaals sorry r en b fan
Ik heb het kapot moeilijk en jullie hebben me alleen maar geholpen hier
Excuses aan iedereen
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben erg aan het lijden maar is geen excuus
Jullie hebben ontzettend geholpen vooral toen ik op mijn laagst was dus nogmaals excuses aan iedereen
Het was een reactie
SORRY
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#11
RnB_fan zei:
Ik reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.

Niet erg netjes, vind je wel?
Klik om te vergroten...
Sorry maar jij begon met die troll
Maar excuses
Sorry
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#12
RnB_fan zei:
Ik reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.

Niet erg netjes, vind je wel?
Klik om te vergroten...
Ik heb dit gestuurd omdat die troll
Maar nogmaals SORRY
Het was een reactie
Sorry aan iedereen
Mijn oprechte excuses
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beetje moeilijk te geloven jou nog met dat constante herhalen en sorry zeggen terwijl je prive dat soort berichten naar mensen stuurt.

Ga nou gewoon eens gericht aan jezelf werken en stop met vechten. En ja, je bent wél aan het vechten.

Stop met vechten/vluchten en erken wat je voelt. Je voelt het toch al. Het is te laat om er nee tegen te zeggen. Gebruik dat feit en zeg tegen jezelf: oké, ik voel me verschrikkelijk, maar in plaats van te blijven vechten tegen dat gevoel, laat ik het nou juist eens omarmen, precies zoals het is. Want al dat vechten en vluchten helpt precies helemaal 0, dus waarom niet eens ermee zitten en accepteren hoe het voor dit moment is?
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik probeer het maar het lukt niet
Ik doe echt mijn best om me over te geven
En dat bericht kwam gewoon als reactie ik was zo down het leek alsof ik werd uitgelachen terwijl ik hier eerlijk ben over mijn gevoelens
Maar dat is geen excuus om zo te reageren
Ik doe mijn best om mijn gevoelens te accepteren maar het is zo moeilijk
Bedankt en ik ga het proberen aan mijn zelf te werken
Maar gevoelens waar je geen controle over hebt zijn moeilijk te handelen
Maar bedankt
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
Triest dit. Hoe slecht het ook met je gaat, dreigementen zijn niet OK.
Klik om te vergroten...

_shikantaza zei:
Triest dit. Hoe slecht het ook met je gaat, dreigementen zijn niet OK.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk is niet ok
Hoe slecht ik me ook voelde is nooit goed te praten
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#16
RnB_fan zei:
Ik reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.

Niet erg netjes, vind je wel?
Klik om te vergroten...
Voelde me uitgelachen terwijl ik mijn zelf bloot gaf
Maar is niet ok
Wat je ook deed
Was de heat of the moment
RnB_fan zei:
Ik reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.

Niet erg netjes, vind je wel?
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Diametha zei:
Ik probeer het maar het lukt niet
Klik om te vergroten...
Het lukt waarschijnlijk niet omdat jij denkt dat succes van je gevoelens voelen betekent dat ze (snel) weg zullen gaan.

Maar succes van je gevoelens voelen is al als je ze simpelweg gewoon voelt. Uitéindelijk zullen ze minder worden. Eerst moet je er doorheen voelen. Niet meer ervan wegkijken maar voelen zoals het is. En ja, dat kan moeilijk/uitdagend zijn. Maar gewoon voelen van de pijn/het ongemak zonder ertegen te vechten of van proberen te vluchten, ís al succes.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#18
het overkomt me ik voel zo een somber gevoel zonder reden ik voel me down en geen reden
En dan het huilen begint zonder reden ik ben alleen aan het lopen dan komen die gevoelens moeilijk uit te leggen zo een warm gevoel bij mijn borst vieze gevoel
Niet dat ik aan negatieve dingen zit te denken en begin te huilen dit komt zomaar
Het enige wat helpt als ik advies hier krijg want weet dat jullie het ook meegemaakt hebben of een beetje verstand hebben van dit soort dingen
Voor de rest weet ik gewoon niet wat ik moet doen totdat de psychiater terug is op de 10 heb ik een afspraak
Ik heb het zo moeilijk maar ga jullie niet meer lastig vallen
Ook al helpt het mij maar het maakt Jullie gek
Dus ga proberen niks meeer te typen
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik merk nog steeds geen verbetering sinds gisteren de methadon naar 70 mg
Weet iemand hoe lang het kan duren voordat je ietsje verbetering voelt?
Echt denk dat de combi diazepam en een van de slaapmedicatie de problemen zijn
Denk dat ik bij de 50 mg methadon al goed zat maar door de combi van die andere medicatie deze depressie en huilbuien heb
Iedereen is anders het kan dat bij mij de diazepam met een van die andere medicatie of diazepam met methadon deze gevoelens geven en pas opgelost wordt als ik de diazepam afbouw
Hoop echt dat ik ergens opgenomen kan worden zodat de professionels zien wat ik meemaak en een oplossing vinden
Zo elke week 10 minuten psychiater die alleen maar op zijn computer typ van hoe voelde je je afgelopen week wat heb je gedaan en dan met een conclusie komt van methadon omhoog is geen oplossing
Ik moet gemonitord 24 uur per dag dan kunnen ze de probleem zien en ook oplossen
Ik leef in een hel
Alleen maar lopen en huilen en slecht voelen somber mijn leven staat stil kan niks doen
Moet echt opgenomen worden
Iemand een idee waar dat kan ? Crisis dienst zegt doorverwijzing en psychiater en huisartsenpost post zeggen je moet het tijd geven
Ik heb geen tijd meer ben kapt afgevallen en geestelijk word ik gekker door de diazepam
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Beetje moeilijk te geloven jou nog met dat constante herhalen en sorry zeggen terwijl je prive dat soort berichten naar mensen stuurt.

Ga nou gewoon eens gericht aan jezelf werken en stop met vechten. En ja, je bent wél aan het vechten.

Stop met vechten/vluchten en erken wat je voelt. Je voelt het toch al. Het is te laat om er nee tegen te zeggen. Gebruik dat feit en zeg tegen jezelf: oké, ik voel me verschrikkelijk, maar in plaats van te blijven vechten tegen dat gevoel, laat ik het nou juist eens omarmen, precies zoals het is. Want al dat vechten en vluchten helpt precies helemaal 0, dus waarom niet eens ermee zitten en accepteren hoe het voor dit moment is?
Klik om te vergroten...
Hoe moet je accepteren dat je je zo slecht voelt en de hele tijd aan het huilen terwijl er geen hoop of een oplossing in zicht is
En terwijl alles slechter geworden is sinds ik medicijnen heb gekregen
En nog verslaafd aan die medicatie geraakt die zo slecht is voor je gezondheid
Hoe moet je dat omarmen? Dat maakt je toch gek
Je komt om te genezen en ze hebben het erger gemaakt
Je gaat er niet tegen vechten je hebt gewoon geen vertrouwen meer en je wordt hopeloos
En niemand die je steunt van de mensen van de zorg
Je vecht niet je geeft je over terwijl je geen vertrouwen hebt en niet weet wat de oplossing is
En ik heb geen kracht om te vechten ik ben alleen maar aan het huilen van spijt nu
Omdat je blind alles hebt gedaan en alles hebt geslikt was ze me gaven
Ik had gewoon moeten vragen waarom dat middel nemen terwijl de diagnose opiaten ontwenning is
Dus heb opiaten nodig niks anders
Maar dit is achteraf
En nu is het je moet stabiliseren voordat we verder kunnen en dat wil maar niet lukken dus hoe verder
Wil zelfs opgenomen worden en cold turkey proberen wil gewoon van de diazepam en de Mertazepine en zolpidemtartraat af
Methadon kan ik nog nemen omdat het opiaten ontwenning is maar de rest is de oorzaak
Ben ten einde raad en als ik zou vechten zou ik de medicatie niet meer nemen of zou ik zelf afbouwen
Maar ik doe wat ze zeggen want zij hebben deze gevoelens veroorzaakt de onrust en slapeloosheid die had ik van af november dat is mijn schuld en daarvoor ben ik gekomen om te genezen
Ben door iedereen gezien hiervoor en niemand zei je bent psychisch en iedereen zei het is lichamelijk ook deze psychiater maar gaf me dingen voor psychische mensen
En nu ben ik eraan verslaafd terwijl het me niet beter maakt
Ik vecht tegen niks heb me juist over gegeven maar zie geen hoop en geen verbetering dan ga je twijfelen maar niet vechten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...394041424344
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."