#1
Zo werken antidepressiva niet.Ik heb gisteren avond 45 mg mirtezepine genomen en dat is een antidepressivum
Eigenlijk had me vandaag ietsje minder depressief moeten voelen maar het is hetzelfde
Zo werken antidepressiva niet.Ik heb gisteren avond 45 mg mirtezepine genomen en dat is een antidepressivum
Eigenlijk had me vandaag ietsje minder depressief moeten voelen maar het is hetzelfde
Nee, je moet je gewoon aan de voorgeschreven dosering. Niet op eigen houtje structureel verhogen en ook niet eenmalig (dan krijg je dus alleen extra bijwerkingen).Ik slik het al bijna 2 maanden en het werkt na 2 weken
Hoe werkt het dan ? Moet ik dezelfde dosis 2 weken slikken zodat het werkt?
Je zult toch moeten wachten tot je psychiater terug is. Ik herhaal nog maar een keer:als dit ontwenning was van afbouwen dan zou ik me niet zo druk maken en hou ik het met plezier vol
Maar ik ben iets aan het doormaken wat niemand precies weet wat het is en het wil niet zakken of minder worden dat maakt me nou zo gek en hoe heftig het is en hoelang het al aan de gang is
Echt 😢
Overgave.
Voor nu kun je er niks aan veranderen, dus je kunt het alleen maar uitzitten. Zet uit je hoofd dat het nu anders moet, dat er ergens iemand zit die iets kan doen die zorgt dat jij je NU anders voelt, dat er ergens iemand is met ervaring met dezelfde combinatie van middelen als jij die iets kan zeggen wat voor jou nu iets wezenlijk kan veranderen. Daarmee blijf je vechten en vluchten en dat vergroot de onrust.
Net als 145x herhalen herhalen herhalen.
Overgave. Geef je over. Het is nu ontzettend kut, en waarschijnlijk blijft dat ook nog even zo. Maar het wordt beter. Ooit. Geef je over.
Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden aan. R en b fan en iedereen hierTriest dit. Hoe slecht het ook met je gaat, dreigementen zijn niet OK.
Sorry maar jij begon met die trollIk reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.
Niet erg netjes, vind je wel?
Ik heb dit gestuurd omdat die trollIk reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.
Niet erg netjes, vind je wel?
Triest dit. Hoe slecht het ook met je gaat, dreigementen zijn niet OK.
Je hebt gelijk is niet okTriest dit. Hoe slecht het ook met je gaat, dreigementen zijn niet OK.
Voelde me uitgelachen terwijl ik mijn zelf bloot gafIk reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.
Niet erg netjes, vind je wel?
Ik reageer zo, omdat je me uit het niets opeens dit stuurt.
Niet erg netjes, vind je wel?
Het lukt waarschijnlijk niet omdat jij denkt dat succes van je gevoelens voelen betekent dat ze (snel) weg zullen gaan.Ik probeer het maar het lukt niet
Hoe moet je accepteren dat je je zo slecht voelt en de hele tijd aan het huilen terwijl er geen hoop of een oplossing in zicht isBeetje moeilijk te geloven jou nog met dat constante herhalen en sorry zeggen terwijl je prive dat soort berichten naar mensen stuurt.
Ga nou gewoon eens gericht aan jezelf werken en stop met vechten. En ja, je bent wél aan het vechten.
Stop met vechten/vluchten en erken wat je voelt. Je voelt het toch al. Het is te laat om er nee tegen te zeggen. Gebruik dat feit en zeg tegen jezelf: oké, ik voel me verschrikkelijk, maar in plaats van te blijven vechten tegen dat gevoel, laat ik het nou juist eens omarmen, precies zoals het is. Want al dat vechten en vluchten helpt precies helemaal 0, dus waarom niet eens ermee zitten en accepteren hoe het voor dit moment is?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."