#1
Ik ben vorige jaar methadon gaan gebruiken door iemand die het kreeg weet ook niet waarom maar vrienden doen dat met je toen hij plotseling niet meer langskwam kreeg ik ontwenning en wist niet hoe ik er aan moest komen heb me aangemeld bij Jellinek en moest 3 maanden wachten met die ontwenning daarna kreeg ik het elke week van Jellinek en dat was 30 mg per dag
Ik kreeg van juni tot oktober en toen ben naar detox gegaan en die hebben me 5 mg per dag laten afbouwen toen ik daar zat ging het wel maar eenmaal thuis kwam die ontwenning 10 keer zo erg terug
Ben toen naar Jellinek terug maar zei wouden niet toegeven dat ze het te snel hebben afgebouwd dus ben ik naar punt p gestuurd want ze dachten is iets psychisch maar punt p vond dat het iets lichamelijk was ik naar verschillende specialisten van maag darm tot aan neuroloog maar niemand die wist wat ik had tot in februari kwam ik bij een psychiater in het bonen ij ziekenhuis en die zei dat het ontwenning was maar wou geen methadon geven eerst omdat ik het al zolang niet had gebruikt dus kreeg rivotril en zolpidemtartraat toen dat niet hielp na 2 weken kreeg ik toch methadon eerst 10 mg daarna 20 en nu al 2 weken 30 mg en 2 weken terug overgestapt van rivotril naar diazepam en toen ging het helemaal mis en sinds dien alleen maar erger
Leeg echt in een hel
Ik kreeg van juni tot oktober en toen ben naar detox gegaan en die hebben me 5 mg per dag laten afbouwen toen ik daar zat ging het wel maar eenmaal thuis kwam die ontwenning 10 keer zo erg terug
Ben toen naar Jellinek terug maar zei wouden niet toegeven dat ze het te snel hebben afgebouwd dus ben ik naar punt p gestuurd want ze dachten is iets psychisch maar punt p vond dat het iets lichamelijk was ik naar verschillende specialisten van maag darm tot aan neuroloog maar niemand die wist wat ik had tot in februari kwam ik bij een psychiater in het bonen ij ziekenhuis en die zei dat het ontwenning was maar wou geen methadon geven eerst omdat ik het al zolang niet had gebruikt dus kreeg rivotril en zolpidemtartraat toen dat niet hielp na 2 weken kreeg ik toch methadon eerst 10 mg daarna 20 en nu al 2 weken 30 mg en 2 weken terug overgestapt van rivotril naar diazepam en toen ging het helemaal mis en sinds dien alleen maar erger
Leeg echt in een hel
