Hey, als je zoveel loopt en weinig slaapt. Hoe zit het dan met voedingsstoffen? Ga je wel naar de winkel als ik vragen mag? Bepaalde maaltijd shakes, of andere multi vitaminen? Ik heb wel vaker gehoord van mensen dat als je voeding niet goed is, je mentaal je ook heeel erg slecht kan voelen. Ik las eerder al dat je moeilijk kan eten en of drinken. Kan het zijn dat je ondervoed bent en niet de juiste vitamines en mineralen krijgt?
Dat kan maar ik kan niks eten en drinken meestal neem ik die yoghurt drink goedemorgen en drink in de avond 2 kopjes thee van die zonnatura immuun met vitamine c en heb thiamine van de psychiater gekregen
Eten is in de avond een sneetje brood met kaas bij de thee
Voor de rest ik kan niet ben zo aan het huilen en depressief achtig zo down
In de nacht ben ik weleens naar de avondwinkel gegaan chocola Mars gehaald
Door de mertezepine maar kan me niks van herinneren
In de ochtend is dan mijn hele bed met gesmolten chocola
Voor de rest kan moeilijk eten is deze toestand ik ben zo down en huilen niet normaal zonder reden eerst en dan moet ik denken aan mijn ziekte en dat niemand weet hoe het behandeld moet worden want voel geen verbetering en dan word ik effe rustig en denk ik volhouden en dat blijft een kwartiertje zo en dan weer 3 uurtjes lopen en huilen en depressief
Maar bedankt voor je reactie πππ
Voel alsof ik aan mijn lot ben overgelaten en ben zo hopeloos
Dus daarom bedankt voor je reactie ππ
πππππ