#1
Ik weet niet of de overstap terug naar Rivotril meteen resultaten zou geven (als daar überhaupt het probleem zit). Misschien weet @PapaverMan dat.En denk je dat ik meteen het verschil merk of heeft het weeken nodig ?
Ik weet niet of de overstap terug naar Rivotril meteen resultaten zou geven (als daar überhaupt het probleem zit). Misschien weet @PapaverMan dat.En denk je dat ik meteen het verschil merk of heeft het weeken nodig ?
Nee het is niet gevaarlijk maar na een week is je lichaam verslaafd aan 70 milligram per dag, en moet je dus 70mg slikken, snap je wat ik bedoel?En is het gevaarlijk dat ik overgedoseerd ben aan methadon? Want na dat ik de 70 mg inneem moet ik niet normaal zweten voor een uur en dan is het over
Ik vind wat paranoize zegt wel logisch klinkt
Bij Benzo PAWS is het een gok of terug gaan naar de oude dosis verlichting geeftIk weet niet of de overstap terug naar Rivotril meteen resultaten zou geven (als daar überhaupt het probleem zit). Misschien weet @PapaverMan dat.
Ja ik snapjeNee het is niet gevaarlijk maar na een week is je lichaam verslaafd aan 70 milligram per dag, en moet je dus 70mg slikken, snap je wat ik bedoel?
Wat kan je adviseren a.u.b. want leef in een helBij Benzo PAWS is het een gok of terug gaan naar de oude dosis verlichting geeft![]()
Geldt dat ook voor terugschakelen van diazepam naar Rivotril? In principe is de dosis equivalent…Bij Benzo PAWS is het een gok of terug gaan naar de oude dosis verlichting geeft![]()
Dit moet je overleggen met je psychiater. Wij kunnen geen medisch advies geven, en zèker gezien jouw situatie denk ik dat we daar ook echt mee op moeten passen.Wat kan je adviseren a.u.b. want leef in een hel
Gewoon doorgaan met diazepam ? En heb je ervaring hoe lang het kan duren voordat ik stabiel ben op de diazepam?
Als ik het goed begrijp wel. De initiële dosis was vrij laag (15mg) en dat kan al ontwenning geven. De overgang van Clonazepam naar Diazepam staat ook bekand als een lastige. Die kan het best gefaseerd gedaan worden of de Clonazepam kan getaperd worden, ook al heeft dat een vrij korte halfwaardetijd.Geldt dat ook voor terugschakelen van diazepam naar Rivotril? In principe is de dosis equivalent…
Dat durf ik niet te zeggen. Het kan zijn dat terugschakelen helpt, kan zijn dat het niet helpt, kan ook zijn dat je weer moet wennen de andere kant op en dat je dus weer terug bij af bent. Het kan ook zijn dat je een paradoxale reactie hebt op één van je middelen. Het is nogal een cocktail van downers.Wat kan je adviseren a.u.b. want leef in een hel
Gewoon doorgaan met diazepam ? En heb je ervaring hoe lang het kan duren voordat ik stabiel ben op de diazepam?
Waarschijnlijk is de boel nu zo ontregeld dat zelfs de juiste oplossing even zal duren voor die verlichting geeft. Het lastige met rivotril is ook dat je eigenlijk 3-4 keer moet doseren per dag maar dan wel wat stapelwerking krijgt vanwege de lange eliminatiehalfwaardetijd. De werking (6-8 uur) is relatief kort vergeleken met de tijd dat het kost om het spul uit je lijf te krijgen (soms wel 60 uur). Dat betekent dat het net als methadon sterker werkt naarmate je het langer gebruikt. De metabolieten van clonazepam werken ook veel minder sterk dan die van diazepam dus dat moet idd in stapjes en heel voorzichtig gebeuren als je terug schakelt naar rivotril. En als het aan die overstap ligt moet je eigenlijk niet te lang wachten met terug gaan anders kan dat ook weer lastig zijn. Dus ik verwacht dat het wel even duurt voor alles weer ok gaat ook als terug naar rivotril idd de oplossing is. Maar zie ook weinig andere opties. Methadon blijven verhogen is ook een risico en mirtazepine lijkt me ook weinig kans van slagen geven. Het is een moeilijke puzzel en je hebt eigenlijk een gespecialiseerde verslavingsarts nodig nu met veel ervaring.Dat durf ik niet te zeggen. Het kan zijn dat terugschakelen helpt, kan zijn dat het niet helpt, kan ook zijn dat je weer moet wennen de andere kant op en dat je dus weer terug bij af bent. Het kan ook zijn dat je een paradoxale reactie hebt op één van je middelen. Het is nogal een cocktail van downers.
Ga ik zeker doen bedanktDit moet je overleggen met je psychiater. Wij kunnen geen medisch advies geven, en zèker gezien jouw situatie denk ik dat we daar ook echt mee op moeten passen.
Gebruik jij eigenlijk nog drugs of drink je Alcohol?Ik ben helemaal naar de klote
Heb de psychiater gebeld en een bericht met crisis achtergelaten
Ik kan niet nadenken
Alleen maar ik ben naar de klote en ben niet meer te redden
Hoop dat de psychiater me snel terugbelt en me kan zien
Want ik ben zo depressief somber en onrustig en alleen maar aan het huilen zie geen uitweg
Bedankt allemaal voor jullie reacties
Ik hoop dat niemand dit meemaakt want het is een hel ik voel dat ik gek aan het worden ben
Echt alles door elkaar
Je bent heus wel te redden. Gaat gewoon wat tijd kosten en een goede arts die ervaring heeft met dit soort ingewikkelde gevallen. Hier zijn helaas geen standaard protocollen voor. Maar ontwenning en/of bijwerkingen zijn niet permanent, je brein en lijf passen zich uiteindelijk wel aan. Maar hoe snel dat durf ik echt niet te zeggen.Ik ben helemaal naar de klote
Heb de psychiater gebeld en een bericht met crisis achtergelaten
Ik kan niet nadenken
Alleen maar ik ben naar de klote en ben niet meer te redden
Hoop dat de psychiater me snel terugbelt en me kan zien
Want ik ben zo depressief somber en onrustig en alleen maar aan het huilen zie geen uitweg
Bedankt allemaal voor jullie reacties
Ik hoop dat niemand dit meemaakt want het is een hel ik voel dat ik gek aan het worden ben
Echt alles door elkaar
Nee helemaal niks drugs al jaren niet meer acohol sinds oud en nieuw 2022/2023Gebruik jij eigenlijk nog drugs of drink je Alcohol?
Dit @DiamethaJe bent heus wel te redden. Gaat gewoon wat tijd kosten en een goede arts die ervaring heeft met dit soort ingewikkelde gevallen. Hier zijn helaas geen standaard protocollen voor. Maar ontwenning en/of bijwerkingen zijn niet permanent, je brein en lijf passen zich uiteindelijk wel aan. Maar hoe snel dat durf ik echt niet te zeggen.
Ik begrijp het niet meer helemaal. Je kreeg in januari 2023 ontwenning methadon? Je hebt gezegd dat je in oktober 2023 naar de kliniek ging en dat je daarvoor al 4 maanden aan het aanmodderen was terwijl je op de wachtlijst stond bij Jellinek.Toen ik januari 2023 ontwenning methadon kreeg
[QUOTE="Diametha, post: 1976405, member: 17676
en word helemaal gek ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."