Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam en methadon

Diazepam en methadon

870 antwoorden
96 weergaven
18-5-2026
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb de gemeente gebeld over de WMO ik word teruggebeld door iemand van de gemeente
Maar de mevrouw van de helpdesk heeft wel gezegd het druk is en dat het een paar dagen kan duren maar ik word zo snel mogelijk teruggebeld
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik doe mijn best om hulp te krijgen alleen ik hoor alleen wachten
Iedereen die ik over de medicatie vertel dat ik slik zegt je moet op je eigen psychiater wachten want die weet wat ie moet doen
Biurtteam geweest een tijdje terug met de medicatie .ze zeggen je psychiater heeft het je voorgeschreven je moet bij hem zijn met je klachten
Die vervangende psychiater gisteren ook hij zegt je psychiater heeft je de medicatie voorgeschreven je moet bij hem zijn ik zie alleen dat je de methadon mag verhogen tot 70 mg maar ik zou de 60 mg effe een paar dagen proberen niet zo snel gaan verhogen
Maar je mag het verhogen
Ik zei ik wil naar de crisis dienst en hij van geef de methadon wat tijd
Het leek alsof ie zegt wacht op je psychiater want die weet beter wat ie moet doen met al deze medicatie
En ik maar in de ellende zitten
Wachten
Overal waar ik ga is het wachten of ze weten het niet
Wat moet ik nog meer doen ?
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#3
toen ik gisteren met de vervangende psychiater zat te praten zei hij zolang het niet levensbedreigend is kunnen ze niet veel doen voor je bij de crisis dienst en hij zei ook dat ze daar geen ontwenning opiaten behandelen het is meer voor mensen met psychose en zo
En ik ben ontwenning opiaten volgens mijn dossier dus daarom moet ik de methadon tijd geven
Maar ben nu aan het twijfelen aan wat ik heb
M
Mevrouw PlรธpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Overgave.

Voor nu kun je er niks aan veranderen, dus je kunt het alleen maar uitzitten. Zet uit je hoofd dat het nu anders moet, dat er ergens iemand zit die iets kan doen die zorgt dat jij je NU anders voelt, dat er ergens iemand is met ervaring met dezelfde combinatie van middelen als jij die iets kan zeggen wat voor jou nu iets wezenlijk kan veranderen. Daarmee blijf je vechten en vluchten en dat vergroot de onrust.

Net als 145x herhalen herhalen herhalen.

Overgave. Geef je over. Het is nu ontzettend kut, en waarschijnlijk blijft dat ook nog even zo. Maar het wordt beter. Ooit. Geef je over.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik
De Zandman zei:
Dat gevoel heb ik dus ook nu
Klik om te vergroten...

De Zandman zei:
Dat gevoel heb ik dus ook nu.
Klik om te vergroten...
Sorry dat ik je geรฏrriteerd heb maar geloof me ik doe alles om beter te worden maar het lukt niet
Hoe denk je dat ik me voel
Denk je dat ik het leuk vind om te lopen en te huilen
Ik doe alles wat jullie hier adviseren maar het is wachten wat ik hoor
Ik ga de psychiater weer bellen nu van ik kan niet wachten tot vanmiddag kan ik niet langskomen? Ik wou dat jullie het gesprek konden horen
Of dat jullie kunnen zien hoe ik erbij loop
Ik trek het niet meer en niemand die kan helpen
Ik kan niet functioneren
Hoe denk je dat ik me voel
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zit onder de kabels sinds vandaag tot maandag voor mijn hart
Want ze denken dat de medicijnen die ik neem te heftig zijn voor mijn hart
Was van de week bij de eerste hulp heeft cardioloog geregeld dat ik sinds vandaag met kabels rondloop tot maandag
Meestal duurt het een paar weken om zoiets te krijgen maar hij heeft het snel geregeld voor me kijk foto
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Diametha zei:
Hoe denk je dat ik me voel
Klik om te vergroten...
Het is onderhand wel duidelijk hoe jij je voelt.
Dat heb je uitvoerig en vele keren beschreven. Maar:
Dringen de gegeven adviezen wel een beetje bij je door?
Ik heb het idee van niet.
Je beschrijft heel veel hetzelfde, je herhaalt heel veel vragen, Het is allemaal lopen en huilen wat de klok slaat....
ik heb het idee gekregen dat je idd in een slachtofferrol zit en je wentelt in je eigen ellende.
Dat gaat je niet helpen zo.

Ik kan er eigenlijk niets meer over zeggen.
Het is nu aan de artsenij om het op te lossen. Wij kunnen het niet. Zorg, dat je bij de arts komt.
Zoals al meerdere malen is aangegeven.
Succes en ik hoop voor je dat je eruit komt!
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Plรธp zei:
Overgave.

Voor nu kun je er niks aan veranderen, dus je kunt het alleen maar uitzitten. Zet uit je hoofd dat het nu anders moet, dat er ergens iemand zit die iets kan doen die zorgt dat jij je NU anders voelt, dat er ergens iemand is met ervaring met dezelfde combinatie van middelen als jij die iets kan zeggen wat voor jou nu iets wezenlijk kan veranderen. Daarmee blijf je vechten en vluchten en dat vergroot de onrust.

Net als 145x herhalen herhalen herhalen.

Overgave. Geef je over. Het is nu ontzettend kut, en waarschijnlijk blijft dat ook nog even zo. Maar het wordt beter. Ooit. Geef je over.
Klik om te vergroten...
Maar het is zo moeilijk echt niet normaal moeilijk en zit vanaf november zo
Dus hoe kan ik nog denken dat het ooit goed komt
Mijn lichaam is ook kapot vooral de psychische gedeelte
Afleiding lukt niet
Het is gewoon zo moeilijk
Hoe moet ik me overgeven als ik niet stil kan zitten en continu moet bewegen
Ik kan me overgeven met het komt wel goed denken maar dan komt er zo een gevoel op mijn borst of in mijn buik elke keer ergens anders zo een somber gevoel toch blijf ik denken het komt goed die vieze depressie is zo heftig dat ik ga huilen en ik wordt geblokkeerd ikkan niet meer denken op een gegeven moment dan wint die gevoelens
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Het is onderhand wel duidelijk hoe jij je voelt.
Dat heb je uitvoerig en vele keren beschreven. Maar:
Dringen de gegeven adviezen wel een beetje bij je door?
Ik heb het idee van niet.
Je beschrijft heel veel hetzelfde, je herhaalt heel veel vragen, Het is allemaal lopen en huilen wat de klok slaat....
ik heb het idee gekregen dat je idd in een slachtofferrol zit en je wentelt in je eigen ellende.
Dat gaat je niet helpen zo.

Ik kan er eigenlijk niets meer over zeggen.
Het is nu aan de artsenij om het op te lossen. Wij kunnen het niet. Zorg, dat je bij de arts komt.
Zoals al meerdere malen is aangegeven.
Succes en ik hoop voor je dat je eruit komt!
Klik om te vergroten...
Dit overkomt geloof me ik zoek het niet op vandaar het lopen wil niet thuis zitten lopen
Buiten om dingen te zien of iemand die je aanspreekt of wat dan ook voor afleiding maar het wil niet lukken
Wat ik meemaak is zo sterk dat niks het kan afleiden
Maar bedankt voor reactie en advies
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Diametha zei:
Maar bedankt voor reactie en advies
Klik om te vergroten...
Doe er iets mee!
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zandman zei:
Dat gevoel heb ik dus ook nu.
Klik om te vergroten...
Deze persoon is/was volgens mij dakloos.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#12
Diametha zei:
Wat moet ik anders doen ben helemaal onrustig kan niet stilzitten
Als je wist hoe onrustig en depressief ik ben dan zou je het me niet kwalijk nemen maar ga het proberen bedankt voor je tip en reactie
Klik om te vergroten...
Neem je niks kwalijk iedereen probeert je te helpen maar je hebt zoโ€™n ingewikkeld complex aan problemen dat het voor een expert al lastig in te schatten is. Voor ons onmogelijk.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#13
Diametha zei:
De huisarts is moeilijk te bereiken
Vannacht 3 pillen mertezepine genomen was helemaal weg
Mijn batterij van de telefoon was leeg ik ben noch helemaal duizelig van de mertezepine 45 mg
ik ben zo duizelig en die onrust weer
Moest gisteren de 60 mg methadon nog een kans geven van vervangende psychiater
Ben momenteel helemaal de weg kwijt door de mertezepine 45 mg
Wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties maar mijn telefoon viel uit en had 45 mg mirtazepine genomen
Waardoor ik helemaal knock-out was
Ben nu sind 6 uur wakker maar ben helemaal verlamd of zo
Bedankt voor jullie reacties ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
Klik om te vergroten...
Krijg je Oveel mirtazepine op recept of neem je meer dan nprmaal nu?
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#14
Diametha zei:
60 mg methadon 20 mg Diazepam omdat ik moest overstappen van rivotril en zolpidemtartraat 10 mg
Nam de mirtezepine eerst in december 3 wekwn of zo toen overgestapt van de huisarts naar Quetiapine
Toen vond ge psychiater dat Quetiapine juist onrust naar boven brengt moest ik weer mertazepine sinds begin februari samen met zolpidemtartraat om te slapen
Klik om te vergroten...
Quetiapine die onrust naar boven brengt? Raar verhaal. Miryazepine lijkt iig ook geen succes.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben echt alles aan het proberen maar die gevoelens zijn gewoon heel heftig
Ik doe zo mijn best je wilt niet weten maar het is sterker dan mij
Ik ben ook zo moe
Ik eet niet goed drink niet genoeg ik probeer het maar gaat zo moeilijk
Geloof me sinds vandaag begin ademhaling problemen door teveel roken
Ik zit op de telefoon te wachten van de psychiater
Ik ga nu naar huis proberen te stofzuigen en daarna de afwas proberen te doen en daarna een een appel en een banaan halen
Ik
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#16
PapaverMan zei:
Neem je niks kwalijk iedereen probeert je te helpen maar je hebt zoโ€™n ingewikkeld complex aan problemen dat het voor een expert al lastig in te schatten is. Voor ons onmogelijk.
Klik om te vergroten...
Ik weet het maar als de medicatie goed aanslaat dan zou het de klachten minderen toch ?
de klachten zouden dan niet zo heftig moeten zijn
Ik zeg niet klachten vrij maar wel minder heftig
Daarom denk ik dat de medicatie wat te maken heeft met de klachten die ik heb
Ik bedank ook iedereen niet normaal aan hun reacties en advies echt bedankt ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
Maar zet jezelf in mijn positie je neemt medicatie je praat met de psychiater die denkt dat de medicatie de oplossing moet zijn en steeds de dosis verhogen of medicatie erbij
Want mijn problemen die ik had van gokken dakloos en schulden die zijn allemaal opgelost
Ben schuldenvrij heb een huis op mijn naam en gok al meer dan 10 jaar niet meer
Dus het moet begonnen zijn door ontwenning en daarna hebben de medicatie het erger gemaakt
Met eerst overstap ,dan te laag dosis gekregen van de overstap , dan eerst 4 keer per dag en dan 3 keer per dag dan dosis ochtend verlagen en dosis avond verhogen en dit allemaal terwijl ik moest stabiliseren van methadon dus daar moest ook steeds de dosis omhoog
Ik denk dat dat allemaal een rol hebben gespeeld in hoe ik me nu voel en waarom het zo heftig is en waarom het zo lang duurt om te stabiliseren of รผberhaupt een beetje rust te krijgen in mijn hoofd
Maar echt ik kan iedereen niet genoeg bedanken voor alles wat jullie gedaan hebben
๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben weer zo depressief geworden en weer aan het huilen ๐Ÿ˜ญ niet normaal is dit terwijl ik over eten zat te denken en dat ik moet gaan eten en vanuit het niks werd mijn hoofd warm en begon te huilen en ik raakte in paniek en de onrust werd erger en ik weet niet wat ik moet doen echt mensen sorry als ik in herhaling van en sorry als ik jullie irriteer
Maar ben echt ten einde raad het spijt me echt als ik jullie irriteert maar ben ten einde raad
Heb alles geprobeerd hou het niet meer vol
Hoop dat ik snel gebeld word want heb ze net nog gebeld en moest wachten ze gaan me bellen
Hoop dat morgen de 10 mg methadon verhogen een beetje verschil maakt
Daar zit ik mezelf mee hoop te geven en kracht ook al helpt het niet
Maar denk morgen verhogen komt alles goed of tenminste een beetje goed terwijl ik kapot aan huilen ben
10 mg methadon kan die verschil maken toch ?
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb gisteren avond 45 mg mirtezepine genomen en dat is een antidepressivum
Eigenlijk had me vandaag ietsje minder depressief moeten voelen maar het is hetzelfde
Daarom denk ik dat de depressieve gevoelens niet van mij komen maar door de medicatie misschien de zolpidemtartraat of door de overstap van rivotril
Ik weeet gewoon niet waar het vandaan komt maar weet wel dat het niet van mij
Maar van mix van medicatie of de overstap of het te laag van methadon
Want heb geen depressieve gedachten wel gevoelens
Helemaal down en somber
Kijk uit van deze mix van medicatie die ik neem
Leer van mij
M
Mevrouw PlรธpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Diametha zei:
Ik heb gisteren avond 45 mg mirtezepine genomen en dat is een antidepressivum
Eigenlijk had me vandaag ietsje minder depressief moeten voelen maar het is hetzelfde
Klik om te vergroten...
Zo werken antidepressiva niet.
D
DiamethaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik slik het al bijna 2 maanden en het werkt na 2 weken
Hoe werkt het dan ? Moet ik dezelfde dosis 2 weken slikken zodat het werkt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."