Neem je niks kwalijk iedereen probeert je te helpen maar je hebt zoโn ingewikkeld complex aan problemen dat het voor een expert al lastig in te schatten is. Voor ons onmogelijk.
Ik weet het maar als de medicatie goed aanslaat dan zou het de klachten minderen toch ?
de klachten zouden dan niet zo heftig moeten zijn
Ik zeg niet klachten vrij maar wel minder heftig
Daarom denk ik dat de medicatie wat te maken heeft met de klachten die ik heb
Ik bedank ook iedereen niet normaal aan hun reacties en advies echt bedankt ๐๐๐
Maar zet jezelf in mijn positie je neemt medicatie je praat met de psychiater die denkt dat de medicatie de oplossing moet zijn en steeds de dosis verhogen of medicatie erbij
Want mijn problemen die ik had van gokken dakloos en schulden die zijn allemaal opgelost
Ben schuldenvrij heb een huis op mijn naam en gok al meer dan 10 jaar niet meer
Dus het moet begonnen zijn door ontwenning en daarna hebben de medicatie het erger gemaakt
Met eerst overstap ,dan te laag dosis gekregen van de overstap , dan eerst 4 keer per dag en dan 3 keer per dag dan dosis ochtend verlagen en dosis avond verhogen en dit allemaal terwijl ik moest stabiliseren van methadon dus daar moest ook steeds de dosis omhoog
Ik denk dat dat allemaal een rol hebben gespeeld in hoe ik me nu voel en waarom het zo heftig is en waarom het zo lang duurt om te stabiliseren of รผberhaupt een beetje rust te krijgen in mijn hoofd
Maar echt ik kan iedereen niet genoeg bedanken voor alles wat jullie gedaan hebben
๐๐๐๐