Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSteeds meer coke

Steeds meer coke

381 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#1
dupont zei:
Nice! Gefeliciteerd! Zet 'm op he, houd deze spirit vast. Accepteer 't ook als het niet meteen lukt.

Laat die online meetings maar zitten, ga je maar in den lijve melden. Zo veel beter. Ik was bij online meetings altijd binnen no time afgeleid.

Even langs de huisarts voor je neus?
Klik om te vergroten...
Ja ga maandag huisarts bellen!
en ja ik haat online sowieso. Maar zoals vandaag na school ben ik helemaal gesloopt en op. Dan zou het nog wel een uitkomst kunnen zijn. Maar ik wil er sowieso 5 fysiek pakken, liefst 7. Enige jammere is is dat de meeting die hier op 10 min fietsen zit midden april weg gaat. Anders had ik al 4 meetings hier in de buurt. Ik heb geen rijbewijs dus dat gaat veel ov reizen worden haha. Maar je moet er wat voor over hebben om je leven terug te krijgen haha.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shitzooi zei:
Ja ga maandag huisarts bellen!
en ja ik haat online sowieso. Maar zoals vandaag na school ben ik helemaal gesloopt en op. Dan zou het nog wel een uitkomst kunnen zijn. Maar ik wil er sowieso 5 fysiek pakken, liefst 7. Enige jammere is is dat de meeting die hier op 10 min fietsen zit midden april weg gaat. Anders had ik al 4 meetings hier in de buurt. Ik heb geen rijbewijs dus dat gaat veel ov reizen worden haha. Maar je moet er wat voor over hebben om je leven terug te krijgen haha.
Klik om te vergroten...
Je kunt ook op de meeting vragen of er mensen zijn die bij je in de buurt wonen die je een lift kunnen geven.

Herstel op #1, ook als het moeilijk wordt, juist als je geen zin hebt. Programma van actie.
C
CaRRitaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Shitzooi zei:
Ik zit nu zo in dat cirkeltje van gebruiken, boos zijn op mezelf, stressen er om, waardeloos voelen en weer gebruiken.
Klik om te vergroten...
Zou je ook iets kunnen doen om niet zo boos op jezelf te worden? Hoe zou je jezelf wat meer kunnen steunen? Kun je ook van jezelf houden als je niet aan allerlei voorwaarden voldoet? Onvoorwaardelijke liefde dus.
Het lijkt me zo geweldig als je die cirkel zou kunnen doorbreken door niet jezelf aan te vallen. Ik hoop dat je (samen met je therapeut) tot zelfliefde kunt komen. Dat is het allerbelangrijkste in het leven.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Laat die online meetings maar zitten, ga je maar in den lijve melden. Zo veel beter.
Klik om te vergroten...
Toch is het soms een goede uitkomst als opvulling. Maar de balans zou wel richting fysieke meetings moeten hangen inderdaad. De verbinding is daar vele malen sterker.

dupont zei:
Ik was bij online meetings altijd binnen no time afgeleid.
Klik om te vergroten...
Dus jij was diegene die intussen altijd het hele huishouden aan het doen was.

dupont zei:
Even langs de huisarts voor je neus?
Klik om te vergroten...
Daar kunnen ze tegenwoordig best wat mee volgens mij. Eerst langsgaan is nooit verkeerd. Maar voordat je er echt iets aan gaat laten doen, zou ik wel eerst een tijdje clean blijven. Maar wie weet hebben ze ook iets om in de tussentijd de schade te beperken.

Shitzooi zei:
Enige jammere is is dat de meeting die hier op 10 min fietsen zit midden april weg gaat. Anders had ik al 4 meetings hier in de buurt. Ik heb geen rijbewijs dus dat gaat veel ov reizen worden haha. Maar je moet er wat voor over hebben om je leven terug te krijgen haha.
Klik om te vergroten...
Anders vraag je op de meeting of je met anderen mee kan....
dupont zei:
Je kunt ook op de meeting vragen of er mensen zijn die bij je in de buurt wonen die je een lift kunnen geven.
Klik om te vergroten...
Hij was me al voor 😂

CaRRita zei:
Ik hoop dat je (samen met je therapeut) tot zelfliefde kunt komen. Dat is het allerbelangrijkste in het leven.
Klik om te vergroten...
Of met je sponsor, die wel de telefoon oppakt buiten ambtelijke kantooruren. Of uiteraard met allebei. Dat is waarschijnlijk nog het beste haha
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn partner gebruikt dit ding om haar neus met een zoutoplossing door te spoelen:

rhinohorn.nl

Homepage

Ontdek de voordelen van neus spoelen bij hooikoorts, een verstopte neus en bijholteontsteking. Aanbevolen door KNO-artsen.
rhinohorn.nl rhinohorn.nl

Zelf gebruik ik direct na het snuiven van irriterende substanties een neusspray van de supermarkt, dit neemt het bijtende gevoel weg maar zal waarschijnlijk weinig coke schade helpen voorkomen...
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#6
LucidLucy zei:
Toch is het soms een goede uitkomst als opvulling. Maar de balans zou wel richting fysieke meetings moeten hangen inderdaad. De verbinding is daar vele malen sterker.


Dus jij was diegene die intussen altijd het hele huishouden aan het doen was.


Daar kunnen ze tegenwoordig best wat mee volgens mij. Eerst langsgaan is nooit verkeerd. Maar voordat je er echt iets aan gaat laten doen, zou ik wel eerst een tijdje clean blijven. Maar wie weet hebben ze ook iets om in de tussentijd de schade te beperken.


Anders vraag je op de meeting of je met anderen mee kan....

Hij was me al voor 😂


Of met je sponsor, die wel de telefoon oppakt buiten ambtelijke kantooruren. Of uiteraard met allebei. Dat is waarschijnlijk nog het beste haha
Klik om te vergroten...
Yes ik heb een paar mensen waarmee ik regelmatig meetings ga die mij graag ophalen. Dus dat is heel fijn!
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#7
CaRRita zei:
Zou je ook iets kunnen doen om niet zo boos op jezelf te worden? Hoe zou je jezelf wat meer kunnen steunen? Kun je ook van jezelf houden als je niet aan allerlei voorwaarden voldoet? Onvoorwaardelijke liefde dus.
Het lijkt me zo geweldig als je die cirkel zou kunnen doorbreken door niet jezelf aan te vallen. Ik hoop dat je (samen met je therapeut) tot zelfliefde kunt komen. Dat is het allerbelangrijkste in het leven.
Klik om te vergroten...
Ik probeer het. Voorheen wel gelukt. Toentertijd met eetbuien. Ik was ook tijdje heel erg veeleisend van mezelf (ook voor me verslaving) en moest van alles op een dag van mezelf. Toen ook op gegeven moment liever voor mezelf weten te zijn en te luisteren naar wat ik nodig had. Maar op dit moment wil het nog niet lukken..ik weet wel dat ik het kan. Maar op dit moment is het te hoog. De boosheid en teleurstelling. Het helpt ook niet mee dat me vader vandaag zei dat het dan nu wel klaar is met gebruiken he. Nadat ik hem vertelde dat ik nu een sponsor heb en wat ik allemaal ga doen om clean te worden.
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou daar is ze weer.
al weken lang zit ik er echt wel doorheen maar iets blokte het huilen. Angst om niet meer te kunnen stoppen met huilen. Nou vanavond bij het avondeten kwam het er uit bij me ouders. Daarna opgehaald door een vriend voor een meeting. Ook flink lopen janken in de auto. Toen op de meeting had ik zoiets van: ik ga voor het eerst delen. Toen stortte ik ook weer in en bijna niks kunnen zeggen eigenlijk. Ik zit er zo doorheen. Ben mentaal beetje op ook. Was 24 uur clean en toen ging het weer mis..ik ben het zo zat, zo op. Vandaag me therapeut gesproken, hij heeft 6x jellinek gebeld maar nog niks echt duidelijk. Morgen ochtend belt hij weer. Ik ga de intensieve detox doen, de detox die ik wilde doen waardoor ik nog wel naar me cursus zou kunnen is pas weer in mei en daar ga ik niet op wachtte. En ik hoop écht dat ik bij wijze van spreken morgen terecht kan.
ik bel nu wel vaker. Vraag meer om hulp. Er zijn echt mini stapjes wel. Maar ik kan het gewoon niet. Het lukt me maar niet het te doorbreken hoe graag ik het ook wil.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shitzooi zei:
Nou daar is ze weer.
al weken lang zit ik er echt wel doorheen maar iets blokte het huilen. Angst om niet meer te kunnen stoppen met huilen. Nou vanavond bij het avondeten kwam het er uit bij me ouders. Daarna opgehaald door een vriend voor een meeting. Ook flink lopen janken in de auto. Toen op de meeting had ik zoiets van: ik ga voor het eerst delen. Toen stortte ik ook weer in en bijna niks kunnen zeggen eigenlijk. Ik zit er zo doorheen. Ben mentaal beetje op ook. Was 24 uur clean en toen ging het weer mis..ik ben het zo zat, zo op. Vandaag me therapeut gesproken, hij heeft 6x jellinek gebeld maar nog niks echt duidelijk. Morgen ochtend belt hij weer. Ik ga de intensieve detox doen, de detox die ik wilde doen waardoor ik nog wel naar me cursus zou kunnen is pas weer in mei en daar ga ik niet op wachtte. En ik hoop écht dat ik bij wijze van spreken morgen terecht kan.
ik bel nu wel vaker. Vraag meer om hulp. Er zijn echt mini stapjes wel. Maar ik kan het gewoon niet. Het lukt me maar niet het te doorbreken hoe graag ik het ook wil.
Klik om te vergroten...
Je mag me altijd sturen eh! Je weet het!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Shitzooi zei:
Nou daar is ze weer.
al weken lang zit ik er echt wel doorheen maar iets blokte het huilen. Angst om niet meer te kunnen stoppen met huilen. Nou vanavond bij het avondeten kwam het er uit bij me ouders. Daarna opgehaald door een vriend voor een meeting. Ook flink lopen janken in de auto. Toen op de meeting had ik zoiets van: ik ga voor het eerst delen. Toen stortte ik ook weer in en bijna niks kunnen zeggen eigenlijk. Ik zit er zo doorheen. Ben mentaal beetje op ook. Was 24 uur clean en toen ging het weer mis..ik ben het zo zat, zo op. Vandaag me therapeut gesproken, hij heeft 6x jellinek gebeld maar nog niks echt duidelijk. Morgen ochtend belt hij weer. Ik ga de intensieve detox doen, de detox die ik wilde doen waardoor ik nog wel naar me cursus zou kunnen is pas weer in mei en daar ga ik niet op wachtte. En ik hoop écht dat ik bij wijze van spreken morgen terecht kan.
ik bel nu wel vaker. Vraag meer om hulp. Er zijn echt mini stapjes wel. Maar ik kan het gewoon niet. Het lukt me maar niet het te doorbreken hoe graag ik het ook wil.
Klik om te vergroten...

Voor mij was het ook belangrijk om gescheiden te worden van mijn middel.
Ik ben wel nog benieuwd wat je eventueel na een detox gaat doen. Een detox is vaak van korte duur en meestal zonder behandeltraject. Maargoed de ene instelling is de andere niet. Toch zou ik goed kijken naar de mogelijkheden na de detox. Intensieve behandeling is misschien wel verstandig.

Verder zijn er eventueel ook andere manieren om drempels op te werpen om niet te kunnen gebruiken. De vraag is hoe ver je hierin wilt gaan.

In dat geval kan je denken aan:

- Nummers verwijderen
- apps de installeren waarmee je in contact kan komen met dealers
- je omgeving laten weten je geen nummers meer van dealers door te geven
- geen cash geld in bezit hebben
- je pinpas en bankrekening uit eigen beheer geven
- telefoon uit eigen beheer geven

En er zijn vast nog mensen die hier meer ideeën over hebben. Ik vond het idee om niet bij mijn geld te kunnen maar niks. Achteraf gezien was dat misschien wel slim geweest en was het een trucje van mijn verslaving om toch een achterdeurtje te hebben om stiekem te kunnen gebruiken.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shitzooi zei:
Nou daar is ze weer.
al weken lang zit ik er echt wel doorheen maar iets blokte het huilen. Angst om niet meer te kunnen stoppen met huilen. Nou vanavond bij het avondeten kwam het er uit bij me ouders. Daarna opgehaald door een vriend voor een meeting. Ook flink lopen janken in de auto. Toen op de meeting had ik zoiets van: ik ga voor het eerst delen. Toen stortte ik ook weer in en bijna niks kunnen zeggen eigenlijk. Ik zit er zo doorheen. Ben mentaal beetje op ook. Was 24 uur clean en toen ging het weer mis..ik ben het zo zat, zo op. Vandaag me therapeut gesproken, hij heeft 6x jellinek gebeld maar nog niks echt duidelijk. Morgen ochtend belt hij weer. Ik ga de intensieve detox doen, de detox die ik wilde doen waardoor ik nog wel naar me cursus zou kunnen is pas weer in mei en daar ga ik niet op wachtte. En ik hoop écht dat ik bij wijze van spreken morgen terecht kan.
ik bel nu wel vaker. Vraag meer om hulp. Er zijn echt mini stapjes wel. Maar ik kan het gewoon niet. Het lukt me maar niet het te doorbreken hoe graag ik het ook wil.
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat ik goed gelezen heb, maar dat je snel uitsluitsel krijgt over de echte behandeling. Je legt in je posts erg de nadruk op de detox, maar op de meeste detoxen leer je niets. Je hebt een omgeving die veilig is, waar je makkelijk clean blijft en waar medisch toezicht is. Het is een plek om clean te worden. Is belangrijk zodat je niet meer in de ontwenning zit zodra de therapie/kliniek/behandeling begint. In kliniek of behandeling ga je juist aan jezelf werken en dus “in herstel”. Het is zo belangrijk om dat goed aan te pakken, om ze op elkaar aan te laten sluiten. Anders is de kans heel groot dat je weer terugvalt. En ik zeur nog heeeeel even door: laat de cursus die je wilt volgen de behandeling niet beïnvloeden. Je herstel is het fundament van de rest van je cleane leven.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
dupont zei:
Ik hoop dat ik goed gelezen heb, maar dat je snel uitsluitsel krijgt over de echte behandeling. Je legt in je posts erg de nadruk op de detox, maar op de meeste detoxen leer je niets. Je hebt een omgeving die veilig is, waar je makkelijk clean blijft en waar medisch toezicht is. Het is een plek om clean te worden. Is belangrijk zodat je niet meer in de ontwenning zit zodra de therapie/kliniek/behandeling begint. In kliniek of behandeling ga je juist aan jezelf werken en dus “in herstel”. Het is zo belangrijk om dat goed aan te pakken, om ze op elkaar aan te laten sluiten. Anders is de kans heel groot dat je weer terugvalt. En ikmzeur nog heeeeel even door: laat de cursus die je wikt volgen de behandeling niet beïnvloeden.
Klik om te vergroten...

Ik kan dit enkel onderstrepen.

Kijk anders eens op de website van Triora of Changes GGZ. De kliniek in Zuid Afrika kan je soms al vrij snel terecht. Mijn huidige sponsor zat een week nadat ie belde al in het vliegtuig.
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shitzooi zei:
Ik focus me nu heel erg op detox omdat ik dan tenminste er even uit ben. En inderdaad het is niet het enige plan. We gaan kijken voor een dag behandeling erna. Maar ik moet eerst nog afwachten. Me therapeut heeft vanochtend eindelijk het juiste persoon te pakken gekregen dus hoop vanmiddag meer te horen!
Klik om te vergroten...
Het is moeilijk voor te stellen, maar de meeste mensen, zullen echt na een week of 3 echt lichamelijk heel erg opgeknapt zijn. Dat gaat heel snel, de eerste week is zwaar, maar hou vol. Het lichaam is echt zooo sterk, en wil heel graag herstellen.
(als er tenminste nu geen ernstige schade is). Het gaat eigenlijk vanzelf, door niet meer te gebruiken. Ook al lijkt vooral de eerste week onmogelijk.

Maar na een paar weken, is het net als met kiespijn. Je kan een beetje vergeten hoe erg het was.

En onthou, je zit er voor je zelf. En je hoeft er ook geen vakantie van te maken.
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#14
reDStone zei:
Het is moeilijk voor te stellen, maar de meeste mensen, zullen echt na een week of 3 echt lichamelijk heel erg opgeknapt zijn. Dat gaat heel snel, de eerste week is zwaar, maar hou vol. Het lichaam is echt zooo sterk, en wil heel graag herstellen.
(als er tenminste nu geen ernstige schade is). Het gaat eigenlijk vanzelf, door niet meer te gebruiken. Ook al lijkt vooral de eerste week onmogelijk.

Maar na een paar weken, is het net als met kiespijn. Je kan een beetje vergeten hoe erg het was.

En onthou, je zit er voor je zelf. En je hoeft er ook geen vakantie van te maken.
Klik om te vergroten...
Precies dit, by far de beste coment in dit topic.
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
Verder zijn er eventueel ook andere manieren om drempels op te werpen om niet te kunnen gebruiken. De vraag is hoe ver je hierin wilt gaan.

In dat geval kan je denken aan:

- Nummers verwijderen
- apps de installeren waarmee je in contact kan komen met dealers
- je omgeving laten weten je geen nummers meer van dealers door te geven
- geen cash geld in bezit hebben
- je pinpas en bankrekening uit eigen beheer geven
- telefoon uit eigen beheer geven
Klik om te vergroten...
Ik heb meerdere keren me nummers verwijderd. En dan kreeg ik ze weer terug via Icloud of via whatsapp web of via me laptop. En zelfs als ik dat verwijderde kwam ik er nog wel eens achter dat ik me bel geschiedenis niet had gewist en er daar nog 1 tussen stond. Ik heb ook ‘iedereen’ verteld dat ik verslaafd en dealers gevraagd niks meer aan me te verkopen. 1 dealer die verkoopt ook echt niks meer aan me. De rest maakt het niet uit. Ben daar niet heel verbaasd over maar goed. Me pinpas en credit card liggen ook bij me ex / beste vriend al langere tijd. Maar heb er dus 1 die tikkies doet..
En deze keer kon ik dus geen nummer vinden. Niet oo me laptop niet op whatsapp niet in me contacten niks. Toen heb ik iemand geappt die weet dat ik verslaafd ben en waar ik tegen heb gezegd geef me geen nummers. Maar goed hij heeft het wel gestuurd toen ik het vroeg.
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shitzooi zei:
Ik heb meerdere keren me nummers verwijderd. En dan kreeg ik ze weer terug via Icloud of via whatsapp web of via me laptop. En zelfs als ik dat verwijderde kwam ik er nog wel eens achter dat ik me bel geschiedenis niet had gewist en er daar nog 1 tussen stond. Ik heb ook ‘iedereen’ verteld dat ik verslaafd en dealers gevraagd niks meer aan me te verkopen. 1 dealer die verkoopt ook echt niks meer aan me. De rest maakt het niet uit. Ben daar niet heel verbaasd over maar goed. Me pinpas en credit card liggen ook bij me ex / beste vriend al langere tijd. Maar heb er dus 1 die tikkies doet..
En deze keer kon ik dus geen nummer vinden. Niet oo me laptop niet op whatsapp niet in me contacten niks. Toen heb ik iemand geappt die weet dat ik verslaafd ben en waar ik tegen heb gezegd geef me geen nummers. Maar goed hij heeft het wel gestuurd toen ik het vroeg.
Klik om te vergroten...
kom even op dm :wink:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Shitzooi zei:
Ik heb meerdere keren me nummers verwijderd. En dan kreeg ik ze weer terug via Icloud of via whatsapp web of via me laptop. En zelfs als ik dat verwijderde kwam ik er nog wel eens achter dat ik me bel geschiedenis niet had gewist en er daar nog 1 tussen stond. Ik heb ook ‘iedereen’ verteld dat ik verslaafd en dealers gevraagd niks meer aan me te verkopen. 1 dealer die verkoopt ook echt niks meer aan me. De rest maakt het niet uit. Ben daar niet heel verbaasd over maar goed. Me pinpas en credit card liggen ook bij me ex / beste vriend al langere tijd. Maar heb er dus 1 die tikkies doet..
En deze keer kon ik dus geen nummer vinden. Niet oo me laptop niet op whatsapp niet in me contacten niks. Toen heb ik iemand geappt die weet dat ik verslaafd ben en waar ik tegen heb gezegd geef me geen nummers. Maar goed hij heeft het wel gestuurd toen ik het vroeg.
Klik om te vergroten...
Oh, die struggle herken ik maar al te goed. Ik kende de telnrs uit m’n hoofd. Uiteindelijk vindt een verslaafd hoofd altijd een manier. Als ik geen coke kon krijgen ging ik RCs bestellen online. Niet te stoppen gewoon, ondanks alle goede voornemens. En de meeste dealers geven geen fuck. Als jij bestelt komen ze. Dat zijn hun inkomsten :( Uiteindelijk hielp alleen keihard aan mezelf werken.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Shitzooi zei:
Ik heb meerdere keren me nummers verwijderd. En dan kreeg ik ze weer terug via Icloud of via whatsapp web of via me laptop. En zelfs als ik dat verwijderde kwam ik er nog wel eens achter dat ik me bel geschiedenis niet had gewist en er daar nog 1 tussen stond. Ik heb ook ‘iedereen’ verteld dat ik verslaafd en dealers gevraagd niks meer aan me te verkopen. 1 dealer die verkoopt ook echt niks meer aan me. De rest maakt het niet uit. Ben daar niet heel verbaasd over maar goed. Me pinpas en credit card liggen ook bij me ex / beste vriend al langere tijd. Maar heb er dus 1 die tikkies doet..
En deze keer kon ik dus geen nummer vinden. Niet oo me laptop niet op whatsapp niet in me contacten niks. Toen heb ik iemand geappt die weet dat ik verslaafd ben en waar ik tegen heb gezegd geef me geen nummers. Maar goed hij heeft het wel gestuurd toen ik het vroeg.
Klik om te vergroten...

Tja an addict always knows a way. Toch, met die drempels die ik me opwierp, maakte ik het wel moeilijker. Het heeft een aantal keer geduurd voordde drempels hoog ge noeg waren.

1. Tegen je dealer zeggen dat ie je uit de verzendlijst moet halen.
2. Contacten verwijderen
3. In Google contacts naar de prullenbak gaan en de prullenbak legen
4. Whatsapp gesprek wissen
5. Op al je PC's op WhatsApp de gesprekken wissen.

Jaja waar is de tijd heen dat je op je nokiatje gewoon een contact weg pleurde?

Voor iPhone ga ik ervan uit dat je soortgelijke stappen moet nemen.

Voor mezelf is was iemand appen voor een nummer al een drempel die hoog genoeg was. Dan weet iemand van mijn terugval en kunnen ze me tegenhouden. No fucking way....


Als dat niet werkt, kan je weer een stap verder gaan en je vrijheden nog verder inperken. Maar de keus is aan jezelf hoe ver je daarin gaat en hoe graag je wilt herstellen.

Je zegt dat je nu al leeg bent. Hoe meer je het gebruiken beu raakt, hoe hoger de bereidwilligheid zal worden.

dupont zei:
Oh, die struggle herken ik maar al te goed. Ik kende de telnrs uit m’n hoofd. Uiteindelijk vindt een verslaafd hoofd altijd een manier. Als ik geen coke kon krijgen ging ik RCs bestellen online. Niet te stoppen gewoon, ondanks alle goede voornemens. En de meeste dealers geven geen fuck. Als jij bestelt komen ze. Dat zijn hun inkomsten :( Uiteindelijk hielp alleen keihard aan mezelf werken.
Klik om te vergroten...
Ja dat is ook wel zo. Die extra drempels geven me vooral extra bedenktijd. Tijd waarin ik me misschien even herpak en iemand bel ipv de dealer app.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Tja an addict always knows a way. Toch, met die drempels die ik me opwierp, maakte ik het wel moeilijker. Het heeft een aantal keer geduurd voordde drempels hoog ge noeg waren.

1. Tegen je dealer zeggen dat ie je uit de verzendlijst moet halen.
2. Contacten verwijderen
3. In Google contacts naar de prullenbak gaan en de prullenbak legen
4. Whatsapp gesprek wissen
5. Op al je PC's op WhatsApp de gesprekken wissen.

Jaja waar is de tijd heen dat je op je nokiatje gewoon een contact weg pleurde?

Voor iPhone ga ik ervan uit dat je soortgelijke stappen moet nemen.

Voor mezelf is was iemand appen voor een nummer al een drempel die hoog genoeg was. Dan weet iemand van mijn terugval en kunnen ze me tegenhouden. No fucking way....


Als dat niet werkt, kan je weer een stap verder gaan en je vrijheden nog verder inperken. Maar de keus is aan jezelf hoe ver je daarin gaat en hoe graag je wilt herstellen.

Je zegt dat je nu al leeg bent. Hoe meer je het gebruiken beu raakt, hoe hoger de bereidwilligheid zal worden.


Ja dat is ook wel zo. Die extra drempels geven me vooral extra bedenktijd. Tijd waarin ik me misschien even herpak en iemand bel ipv de dealer app.
Klik om te vergroten...
Wijze woorden! 🙏
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#20
What happened?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."