#1
Doe ik al hoor. Ik wou gewoon aangeven 'waarom' je verslaafd wordt, en daar hoort zeker en vast bij dat je er initieel gelukkiger van wordt, toch?? Zoals ik zei heb ik mijn begeleider al jaren. Hij kent mij en mijn gebruik al jaaaren. Hij heeft wat opzoekingswerk gedaan voor mij (ikzelf ook), en plots cold turkey stoppen met cathinonen kan gevaren met zich mee brengen. Bovendien verkort je de afkick, die bij cathinonen ook zeer sterk kan zijn...Stimulanten hoef je toch niet af te bouwen? Lijkt mij verstandiger om zo snel mogelijk te stoppen met deze bizarre hoeveelheden.
Je zegt niet meer te bingen, maar toch neem je nog 4-5 gram per dag. Dit klinkt gewoon als een hele lange, ongezonde, uit de hand gelopen binge.
Verder lijkt mij het extreem onverstandig om dissociatieven te gaan gebruiken als je al aangeeft psychotisch te worden na 2mmc gebruik. Dit is gewoon olie op het vuur gooien.
Ik hoop dat de hulp die je krijgt je gaat helpen, maar voor nu zie ik de slagingskans redelijk somber in, gebaseerd op hoe erg je het middel nog prijst. Zorg dat je het tegendeel bewijst!
En over die disso's... Ook nooit problemen mee gehad. Ik houd mij bij de meeste middelen goed aan de aangewezen dosis. Ik word dan ook niet 'psychotisch' na 'gewoon' 2-mmc, het probleem is dat ik bij stims niet te stoppen ben. Die lichte psychotische aanvallen komen er pas na 15-20 gram.