Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand dit wel eens meegemaakt?

Iemand dit wel eens meegemaakt?

139 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey weet niet of jullie het kennen maar k zag filmpjes op youtube van raar maar waar. zou dst allemaal waar zijn of zouden ze dat gewoon doen voor de kijkers?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Volgelsang was wellicht al gesloten toen jij militair was. Was echt zo vet om daar te trainen. Vogelsang Was de plek waar de hutlerjugend getraind werd. Vanuit Hitelers kantoor keek je op een berg waarop met bomen de vorm van een adelaar gemaakt was.
Klik om te vergroten...
Klopt, was toen al volledig gesloten.
Ook bij de genoemde kazernes zijn nog duidelijk sporen te zien van de duitse greep. Ook omtrent concentratie kamp te vught.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jbruinsma zei:
Hey weet niet of jullie het kennen maar k zag filmpjes op youtube van raar maar waar. zou dst allemaal waar zijn of zouden ze dat gewoon doen voor de kijkers?
Klik om te vergroten...

Wat zegt je gevoel?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
*.exe2.0 zei:
Wat zegt je gevoel?
Klik om te vergroten...
Ene kant wel andere kant niet. sommige dingen wat ik zie wel weer. Maar weet het niet 100 % ceker zou wel mooi zijn
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeker, als kind draaide we het glas over de ouija (selfmade). Soms bij mij in de garage, soms bij vriendjes thuis.

Eers moest je een ritueel uitvoeren met een aantal zinnen en je moest je sterk concentreren. Vingers op het glas, en daarna kon je de vragen stellen. Het ging vaak goed, totdat het op een keer goed fout ging.

Op een middag zaten we met drie vriendjes glaasje te draaien bij mij in de garage, en hadden we contact. Bij de vraag of het een goede geest was ging het glas naar "nee"...
Shit, dit was niet goed. Maar je kunt ook niet zomaar weglopen. Je moet de sessie op een goede manier afsluiten.

Enfin, we konden geen afscheid nemen omdat de geest maar niet weg wilde gaan en begon ons te "treiteren". Op een gegeven moment zagen we rook ontstaan in het glas. Dat zagen we allemaal individueel gebeuren. Er ontstond een gezicht van rook in het glas. Eerst een vriendelijk gezicht, leek te lachen naar ons, en toen veranderde het gezicht van een grijns op zijn mond naar iets duivelachtigs. Het was puur kwaad wat we zagen.

Ik pakte het glas en rende hiermee naar buiten, volledig in paniek.
Verzamelde al mijn kracht en gooide dit met een rotgang tegen een betonnen muur, buiten.
Het glas ging niet stuk en stuiterde terug, zoals een tennisbal zou doen. We waren verstijfd van angst. Een vriendje van mij uit dezelfde klas, hij was een kop groter dan mij, pakte het glas van de grond en gooide het met een rotgang tegen dezelfde muur. Je hoorde een soort van explosie, en het glas ontplofte letterlijk in superkleine stukjes, net zo fijn als wanneer je cocaïne of speed hebt gehakt.

Dit is ons de rest van ons leven bijgebleven en kunnen het herinneren als de dag van gister.

Onze leeftijden zullen tussen de 8 en 12 jaar zijn geweest.

Dit was één van mijn ervaringen met geesten/entiteiten.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
BBKING zei:
Zeker, als kind draaide we het glas over de ouija (selfmade). Soms bij mij in de garage, soms bij vriendjes thuis.

Eers moest je een ritueel uitvoeren met een aantal zinnen en je moest je sterk concentreren. Vingers op het glas, en daarna kon je de vragen stellen. Het ging vaak goed, totdat het op een keer goed fout ging.

Op een middag zaten we met drie vriendjes glaasje te draaien bij mij in de garage, en hadden we contact. Bij de vraag of het een goede geest was ging het glas naar "nee"...
Shit, dit was niet goed. Maar je kunt ook niet zomaar weglopen. Je moet de sessie op een goede manier afsluiten.

Enfin, we konden geen afscheid nemen omdat de geest maar niet weg wilde gaan en begon ons te "treiteren". Op een gegeven moment zagen we rook ontstaan in het glas. Dat zagen we allemaal individueel gebeuren. Er ontstond een gezicht van rook in het glas. Eerst een vriendelijk gezicht, leek te lachen naar ons, en toen veranderde het gezicht van een grijns op zijn mond naar iets duivelachtigs. Het was puur kwaad wat we zagen.

Ik pakte het glas en rende hiermee naar buiten, volledig in paniek.
Verzamelde al mijn kracht en gooide dit met een rotgang tegen een betonnen muur, buiten.
Het glas ging niet stuk en stuiterde terug, zoals een tennisbal zou doen. We waren verstijfd van angst. Een vriendje van mij uit dezelfde klas, hij was een kop groter dan mij, pakte het glas van de grond en gooide het met een rotgang tegen dezelfde muur. Je hoorde een soort van explosie, en het glas ontplofte letterlijk in superkleine stukjes, net zo fijn als wanneer je cocaïne of speed hebt gehakt.

Dit is ons de rest van ons leven bijgebleven en kunnen het herinneren als de dag van gister.

Onze leeftijden zullen tussen de 8 en 12 jaar zijn geweest.

Dit was één van mijn ervaringen met geesten/entiteiten.
Klik om te vergroten...
Gekhe haha oohooh mooi gevaarlijk ma zo.zie jr maar weer dat het welbestaat
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jbruinsma zei:
Gekhe haha oohooh mooi gevaarlijk ma zo.zie jr maar weer dat het welbestaat
Klik om te vergroten...
Zo is dat Jbruinsma🙂
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
BBKING zei:
Zo is dat Jbruinsma🙂
Klik om te vergroten...
Jaa ik geloof er ceker weten wel in tuurlijk heb zelf wel eens 2 keer wat neegemaakt net zo eng
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
cutepool zei:
Toen ik nog in uga-uga en dergelijke geloofde gebeurde het weleens dat ik een of andere "wezen" tegenkwam.
Maar ben al lang genezen van mijn psychosis dus merk er niks meer van.

Pics or didn't happen. Als het regelmatig gebeurt kunnen jullie mooi geld gaan maken. Wat vreemd is dat je altijd van zulke verhalen hoort maar nooit een bewijs kunt krijgen.
Klik om te vergroten...

Geesten houden niet zo van selfies..
Ik heb ze al eens gevraagd of ze met ne op foto wouden maar helaas...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb samen met mijn dochter ook verschillende dingen meegemaakt.
Mijn dochter voelde in ons vorige huis heel sterk de aanwezigheid van iemand.
Er gebeurde ook rare dingen in dat huis.
In onze huidige woning had ze op haar slaapkamer heel sterk het gevoel van de aanwezigheid van iemand.
Soms sliep ze tijdenlang op de bank of bij mij op de kamer.
Op advies van @Mindless hebben we huis gereinigd met witte salie.
Vanaf dat moment heeft mijn dochter nooit meer dat gevoel ervaren op der kamer of hier in huis.

Ik heb ooit in deze woning s nachts een schim gezien (geest).
Ik stond snachts in keuken en ik zag vanuit de gang richting woonkamer een zwarte schim voorbij komen.
Ik dacht dat het mijn dochter was dus vroeg of ze ook niet kon slapen.
Maar het was mijn dochter dus niet...

In 2009 ong was ik in ziekenhuis voor mijn ex schoonpa.
Ik moest na de wc en liep door een lange hal waar een restaurant zat.
Aan een van de tafeltjes zag ik mijn oma zitten met mijn zusje...
Ik voelde me super ongemakkelijk omdat ik mijn oma na dood van mijn opa amper had gezien.

(Toen mijn opa in 2006 overleed kwam ik in het ziekenhuis te liggen voor een week.
Ik kon dus niet naar zijn begravenis.
Dit werd mij zeer kwalijk genomen door mijn fam. (alsof ik voor de lol in ziekenhuis lag).
Daarna voelde ik me daardoor super schuldig naar mijn oma toe.
Want mijn broer en zusjes zeiden dat ik mijn excuus moest aanbieden aan mijn oma.
Ik ontweek uit schaamte mijn oma.)



Ik voelde me zo ongemakkelijk, dat ik besloot te doen alsof ik ze niet had gezien.
Ik keek strak na voren maar zag ze heel duidelijk in mijn ooghoek zitten.
Ik hoorde mijn zusje zelfs tegen mijn oma zeggen :heey daar heb je syl..

Ik kwam aan op de wc en ik voelde me zooo ongemakkelijk.
En toen kwam bij mij ineens het besef dat mijn oma die ik zojuist toch echt heb zien zitten dood is!!!!.
Ik dacht dat ik hartaanval kreeg van schrik.
Mijn oma was in 2008 overleden.
Wtf 😱😱😱

Met lood in mijn schoenen ben ik gelijk terug gelopen.
Ik moest het gewoon checke..
Aangekomen weer bij restaurantje (zon 5 min later) was dat betreffende tafeltje leeg!!.
Er stond ook niks meer van glazen op ofiets.

*op de begravenis van mijn oma had ik geen contact meer met mijn fam.
Mijn oma had 4 kleinkinderen, mijn broer, mijn 2 zusjes en ik.
De man die de dienst hield zei op een gegeven moment:
Dan gaan nu de kleinkinderen een kaarsje op de kist aansteken.
Ik liep naar voren en mijn broer stak kaarsje aan, mijn zusjes en toen ik aan de beurt was hadden ze voor mij geen kaars op de kist gezet.
Ik kon wel door de grond zakken..
Waarom werd ik zo ten aanzien van hele zaal zo vernederd!!!.
Ben er heeeel beroerd van geweest!!


Maar ik weet voor de volle 200% zeker dat ik mijn oma heb zien zitten.
Ik heb heel lang gedacht dat ik gewoon gek was joh.
Maar nu zie ik het als dat mijn oma me op deze manier heeft laten weten dat het ok is.
Soort van afscheid wat ze alsnog genomen had van me. 😊
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Syl zei:
Heb samen met mijn dochter ook verschillende dingen meegemaakt.
Mijn dochter voelde in ons vorige huis heel sterk de aanwezigheid van iemand.
Er gebeurde ook rare dingen in dat huis.
In onze huidige woning had ze op haar slaapkamer heel sterk het gevoel van de aanwezigheid van iemand.
Soms sliep ze tijdenlang op de bank of bij mij op de kamer.
Op advies van @Mindless hebben we huis gereinigd met witte salie.
Vanaf dat moment heeft mijn dochter nooit meer dat gevoel ervaren op der kamer of hier in huis.

Ik heb ooit in deze woning s nachts een schim gezien (geest).
Ik stond snachts in keuken en ik zag vanuit de gang richting woonkamer een zwarte schim voorbij komen.
Ik dacht dat het mijn dochter was dus vroeg of ze ook niet kon slapen.
Maar het was mijn dochter dus niet...

In 2009 ong was ik in ziekenhuis voor mijn ex schoonpa.
Ik moest na de wc en liep door een lange hal waar een restaurant zat.
Aan een van de tafeltjes zag ik mijn oma zitten met mijn zusje...
Ik voelde me super ongemakkelijk omdat ik mijn oma na dood van mijn opa amper had gezien.

(Toen mijn opa in 2006 overleed kwam ik in het ziekenhuis te liggen voor een week.
Ik kon dus niet naar zijn begravenis.
Dit werd mij zeer kwalijk genomen door mijn fam. (alsof ik voor de lol in ziekenhuis lag).
Daarna voelde ik me daardoor super schuldig naar mijn oma toe.
Want mijn broer en zusjes zeiden dat ik mijn excuus moest aanbieden aan mijn oma.
Ik ontweek uit schaamte mijn oma.)



Ik voelde me zo ongemakkelijk, dat ik besloot te doen alsof ik ze niet had gezien.
Ik keek strak na voren maar zag ze heel duidelijk in mijn ooghoek zitten.
Ik hoorde mijn zusje zelfs tegen mijn oma zeggen :heey daar heb je syl..

Ik kwam aan op de wc en ik voelde me zooo ongemakkelijk.
En toen kwam bij mij ineens het besef dat mijn oma die ik zojuist toch echt heb zien zitten dood is!!!!.
Ik dacht dat ik hartaanval kreeg van schrik.
Mijn oma was in 2008 overleden.
Wtf 😱😱😱

Met lood in mijn schoenen ben ik gelijk terug gelopen.
Ik moest het gewoon checke..
Aangekomen weer bij restaurantje (zon 5 min later) was dat betreffende tafeltje leeg!!.
Er stond ook niks meer van glazen op ofiets.

*op de begravenis van mijn oma had ik geen contact meer met mijn fam.
Mijn oma had 4 kleinkinderen, mijn broer, mijn 2 zusjes en ik.
De man die de dienst hield zei op een gegeven moment:
Dan gaan nu de kleinkinderen een kaarsje op de kist aansteken.
Ik liep naar voren en mijn broer stak kaarsje aan, mijn zusjes en toen ik aan de beurt was hadden ze voor mij geen kaars op de kist gezet.
Ik kon wel door de grond zakken..
Waarom werd ik zo ten aanzien van hele zaal zo vernederd!!!.
Ben er heeeel beroerd van geweest!!


Maar ik weet voor de volle 200% zeker dat ik mijn oma heb zien zitten.
Ik heb heel lang gedacht dat ik gewoon gek was joh.
Maar nu zie ik het als dat mijn oma me op deze manier heeft laten weten dat het ok is.
Soort van afscheid wat ze alsnog genomen had van me. 😊
Klik om te vergroten...

Hoe gaat zo'n reiniging?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
*.exe2.0 zei:
Hoe gaat zo'n reiniging?
Klik om te vergroten...
Hier een simpele uitleg...
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl zei:
Hier een simpele uitleg...
Klik om te vergroten...
Enge shit allemaal en datt jaagt het weg?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jbruinsma zei:
Enge shit allemaal en datt jaagt het weg?
Klik om te vergroten...
Dat haalt de negatieve energieën uit je huis.
Het is maar net hoe je er zelf in staat.
Mijn dochter wil er niks van weten, maar ik vind het verder niet echt eng.
Ondanks dingen die in huis gebeurd zijn heb ik me hier nooit ongemakkelijk gevoeld.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Syl zei:
Dat haalt de negatieve energieën uit je huis.
Het is maar net hoe je er zelf in staat.
Mijn dochter wil er niks van weten, maar ik vind het verder niet echt eng.
Ondanks dingen die in huis gebeurd zijn heb ik me hier nooit ongemakkelijk gevoeld.
Klik om te vergroten...
En ik las dat jij ook allemaal dingen hebt gezien heb je er nof veel last vangehad verder of dat niet
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jbruinsma zei:
En ik las dat jij ook allemaal dingen hebt gezien heb je er nof veel last vangehad verder of dat niet
Klik om te vergroten...
Ik heb na dat we het huis hebben gezuiverd niks meer gevoeld of ervaren.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Syl zei:
Geesten houden niet zo van selfies..
Ik heb ze al eens gevraagd of ze met ne op foto wouden maar helaas...
Klik om te vergroten...
Daarom installeer je overal creep-cams. Wat in zo'n situatie ook nog leuk is - je krijgt materiaal over iedere bezoeker en kunt ze chanteren om bv een grammetje 3mmc the afpersen. Think big.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
Ik heb na dat we het huis hebben gezuiverd niks meer gevoeld of ervaren.
Klik om te vergroten...
Ooh das beter
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Hoopte dat die witte salie zou werken maar had geen idee dat het zo effectief zou zijn!!
Klik om te vergroten...

Hoe zou het werken? Op geur?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Syl zei:
Ik heb na dat we het huis hebben gezuiverd niks meer gevoeld of ervaren.
Klik om te vergroten...
Hoopte dat die witte salie zou werken maar had geen idee dat het zo effectief zou zijn!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."