#1
Ooh das beterIk heb na dat we het huis hebben gezuiverd niks meer gevoeld of ervaren.
Ooh das beterIk heb na dat we het huis hebben gezuiverd niks meer gevoeld of ervaren.
Hoopte dat die witte salie zou werken maar had geen idee dat het zo effectief zou zijn!!
Hoopte dat die witte salie zou werken maar had geen idee dat het zo effectief zou zijn!!Ik heb na dat we het huis hebben gezuiverd niks meer gevoeld of ervaren.
Zeker wel!Hoopte dat die witte salie zou werken maar had geen idee dat het zo effectief zou zijn!!
Geen idee...Hoe zou het werken? Op geur?
Ik heb zelf wat geëxperimenteerd met magie .
Het is geen Harrie Potter met stokje of zo .
Het is o.a gekoppeld aan alchemie, rekenkunde ect .
1) Sexmagie
energie gebruik die vrij komt tijdens hoogtepunt , sex of masturbatie .
Drugs gebruik kan dit de sigiel ook extra pouwer bieden .
2) sigiel magie.
Door middel van energie steken in de sigiel .
door o.a zeer geconcentreerd en sigiel te teken .
En visualiseer een energie stroom die je sygiel opwaardeerd.
Bijv door te mstirberen en net na je hoogtepunt visualiseer je dat de energie . Bijv fiscalere je de magieenergie die klaar komt door je sigiel word opgenomen .
Op internet lees je hoe je de tekening tot sigiel kan vormen .
en planeten magie >(astrologie ) zeer bekend is het sterrenbeeld gebeuren . In princiepen gebruik je (roep je op ect )entiteiten om de magie energie te geven dat je wens uit komt . Weet je het is best ingewikkelde materie . En het oproepen vraagt ook een ingewikkelde ritueel om het een en ander naar je toe te trekken . Ik vind sigiel magie wel praktische . Heb goede resultaten gehad . Weet nog de eerste keer dacht ik wtf ben ik aan het doen . Maar als blijkt dat x op x de gevraagde beloning op je pad komt . Word het geloof erin steeds sterker . En groeie je in het spirituele dat het dan voor je zelf vanzelf sprekend is . Je moet wel echt oppassen met dit soort dingen bij een zwakke psyche . Soms heb ik zo iets overweldigend gevoeld fysiek (ineens ijskoud in een cirkel).
Tijdens een ritueel en een energie gevoeld die zo overweldigend was dat ik dacht ik verlies mijn verstand .
Je hebt zeg maar mensen . Maar ook entiteiten ( je mag ze als energien zien ) voor ons zijn de energien onzichtbaar . Je hebt zeg maar de vier elementen Water , vuur Aarde en lucht .
De verschillende enegien zijn gekoppeld aan elementen .
Aarde :Je hebt Enegien die zich op element aarde bevinden .
Lucht :
Je hebt Enegien die zich in element lucht bevinden .Dit zijn zogenaamde zwevende energien .
Water: spreekt voor zich energien die zich in water bevinden
Vuur : zelfde als bovenstaande deze energie heeft veel raakvlakken met vuur .
Weet je ik geloof dat als iemand dood is je de echte persoon niet in geest vorm kan zien .
Wat naar mijn inziens ze wel zien! .
Is dat een sterk verlangen om een overleden te zien.
Je de energie elementen aanspreekt .
Dit is eigenlijk ook magie .
Want de energie neemt de vorm aan van de eventuele overledenen .
Eigenlijk zou je hem bij sterke verlangen kunnen horen .
Maar dit alles ben je eigenlijk zelf .
Je hebt in NL een grote groep aanhangers de luciferiens .
Je hebt energien die zich op element aarde bevinden .
Heb oa dit boek gelezen vertaald vanuit Engels:
Goed verhaal maar ik geloof wel dat je de persoon in geest kan zien want is bij ints al 2 keer gebeurt ma vs rest lang en goed verhaalIk heb zelf wat geëxperimenteerd met magie .
O.A boek gelezen van :
tijdens
1)dit is geen Harrie Potter met stokje of zo .
.Het is o.a gekoppeld aan alchemie,Rekenkunde en o. astrologie .
.Je hebt bijvoorbeeld de sexmagi sigiel en een planeten magie >(astrologie )
.Zeer bekend is het sterrenbeeld gebeuren .
In princiepen gebruik je (roep je op ect )entiteiten🍿🍿.
Om de magie energie te geven dat je wens uit komt .
Weet je het is best ingewikkelde materie .
En het oproepen vraagt ook een ingewikkelde ritueel .
om het een en ander naar je toe te trekken .
Ik vind sigiel magie wel praktische . Heb goede resultaten gehad .
Weet nog de eerste keer dacht ik wtf ben ik aan het doen .
Maar als blijkt dat x op x de gevraagde beloning op je pad komt . Word het geloof erin steeds sterker . En groeie je in het spirituele dat het dan voor je zelf vanzelf sprekend is . Je moet wel echt oppassen met dit soort dingen bij een zwakke psyche . Soms heb ik zo iets overweldigend gevoeld fysiek (ineens ijskoud in een cirkel).
X een ritueel en een energie gevoeld die zo overweldigend was dat ik dacht ik verlies mijn verstand .
Je hebt zeg maar mensen . Maar ook entiteiten ( je mag ze als energien zien ) voor ons zijn de energien onzichtbaar . Je hebt zeg maar de vier elementen Water , vuur Aarde en lucht .
De verschillende enegien zijn gekoppeld aan elementen .
Aarde :Je hebt Enegien die zich op element aarde bevinden .
Lucht :
Je hebt Enegien die zich in element lucht bevinden .
Dit zijn zogenaamde zwevende l
Water: spreekt voor zich energien die zich in water bevinden.
Vuur : zelfde als bovenstaande deze energie heeft veel raakvlakken met vuur .
Weet je ik geloof dat als iemand dood is je de echte persoon niet in geest vorm kan zien .
Wat naar mijn inziens ze wel zien! .
Is dat een sterk verlangen om een overleden te zie.
Je de energie elementen aanspreekt .
Dit is eigenlijk ook magie .
Want de energie neemt de vorm aan van de eventuele overledenen
.
Eigenlijk zou je hem bij sterke verlangen kunnen horen .
Maar dit alles ben je eigenlijk zelf .
Je hebt in NL een grote groep aanhangers van de luciferiens (neigt naar satanisme )
Ik had me in geschreven maar helaas mij te donker!
Je hebt energien die zich op element aarde bevinden .
T
En ook de visuele gedachte het universele sturen en zo iets te bewerkstellig .
Weet je magie is verborgen en lastig te bedrijven .
Over veel zaken blok je je gedachten omdat wij niet intelligent genoeg zijn om dit te begrijpen .
Wat ik allemaal gepost heb allemaal de zelfde stukken sommige stukjes maAR . ExcussusT
En ook de visuele gedachte het universele sturen en zo iets te bewerkstellig .
Weet je magie is verborgen en lastig te bedrijven .
Over veel zaken blok je je gedachten omdat wij niet intelligent genoeg zijn om dit te begrijpen .
Jaa denk dat n meet n greet ni word als je het ceker weet had k wil willn komen heb je daar geen filmpjes ofs van opgezocht dan zulke dingen @Mindless weet er ook al heel veel van had ook zulke dinge vsn hem gezien wua filmpies enzvWat ik allemaal gepost heb allemaal de zelfde stukken sommige stukjes maAR . Excussus
Dit boek moet je lezen man :Jaa denk dat n meet n greet ni word als je het ceker weet had k wil willn komen heb je daar geen filmpjes ofs van opgezocht dan zulke dingen @Mindless weet er ook al heel veel van had ook zulke dinge vsn hem gezien wua filmpies enzv
Zijn dit rituelen ofs?Dit boek moet je lezen man :
noxmagica.com
Ook in dit boek te vinden . Maar ook veel uitleg over hoe dingen met elkaar verbonden zijn .Zijn dit rituelen ofs?
Ooh ja dat heeft allemaal met kwade krachten te maken enzv tog niks voormij trouwens hhOok in dit boek te vinden . Maar ook veel uitleg over hoe dingen met elkaar verbonden zijn .
En het astrale aspect en Microkosmos en macrokosmos.
De genezende werking van kwalen .
Veel ook te lezen betreft astrologie , tarot ect
Ik heb zelf wat geëxperimenteerd met magie .
O.A boek gelezen van : Eliphas Levie the (hoge magie)
1)dit is geen Harrie Potter met stokje of zo .
.Het is o.a gekoppeld aan alchemie,Rekenkunde en o. astrologie .
.Je hebt bijvoorbeeld de sexmagi sigiel en een planeten magie >(astrologie )
.Zeer bekend is het sterrenbeeld gebeuren .
In princiepen gebruik je (roep je op ect )entiteiten.
Om de magie energie te geven dat je wens uit komt .
Weet je het is best ingewikkelde materie .
En het oproepen vraagt ook een ingewikkelde ritueel .
om het een en ander naar je toe te trekken .
Ik vind sigiel magie wel praktische
. Heb goede resultaten gehad .
Weet nog de eerste keer dacht ik wtf ben ik aan het doen .
Maar als blijkt dat x op x de gevraagde beloning op je pad komt .
Word het geloof erin steeds sterker .
En groeie je in het spirituele dat het dan voor je zelf vanzelf sprekend is .
Je moet wel echt oppassen met dit soort dingen bij een zwakke psyche .
Soms heb ik zo iets overweldigend gevoeld fysiek (ineens ijskoud in een cirkel).
Tijdens een ritueel en een energie gevoeld die zo overweldigend was dat ik dacht ik verlies mijn verstand .
Je hebt zeg maar mensen . Maar ook entiteiten ( je mag ze als energien zien )
Voor ons zijn de energien onzichtbaar .
Je hebt zeg maar de vier elementen Water , vuur Aarde en lucht .
De verschillende enegien zijn gekoppeld aan elementen .
Aarde :Je hebt Enegien die zich op element aarde bevinden .
Lucht :
Je hebt Enegien die zich in element lucht bevinden .
Dit zijn zogenaamde zwevende l
Water: spreekt voor zich energien die zich in water bevinden.
Vuur : zelfde als bovenstaande deze energie heeft veel raakvlakken met vuur .
Weet je ik geloof dat als iemand dood is je de echte persoon niet in geest vorm kan zien .
Wat naar mijn inziens ze wel zien! .
Is dat een sterk verlangen om een overleden te zie.
Je de energie elementen aanspreekt .
Dit is eigenlijk ook magie .
Want de energie neemt de vorm aan van de eventuele overledenen
.
Eigenlijk zou je hem bij sterke verlangen kunnen horen .
Maar dit alles ben je eigenlijk zelf .
Je hebt in NL een grote groep aanhangers van de luciferiens (neigt naar satanisme )
Ik had me in geschreven maar helaas mij te donker!
Je hebt energien die zich op element aarde bevinden .
Als je meer wilt weten schroom niet te vragen( ) sommige antwoorden post ik liever niet hier. Maar als je de wereld kent snap je het beter .
Daarom is men(die zich bezig houden met het occulte ) hier niet te open over naar een ieder .
En ik snap ook wel dat mensen bij het horen van bepaalde zaken .
Denken dat je rijp bent voor het gesticht .
Wil je meer weten en wat in het bijzonderGoed verhaal, lekker kort.
Wil je meer weten en wat in het bijzonder
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."