Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand dit wel eens meegemaakt?

Iemand dit wel eens meegemaakt?

139 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blyatman zei:
Noem je haar nou dik? Wil je haar niet dik noemen potverdomme 🤣
Klik om te vergroten...
Ik noem haar niet dik.
Ik noem haar dikker dan ik dacht.


😝😝😝
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Ik noem haar niet dik.
Ik noem haar dikker dan ik dacht.


😝😝😝
Klik om te vergroten...
Ik help haar zometeen even met een privé workout om calorieën goed te verbranden 😏
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
Ik help haar zometeen even met een privé workout om calorieën goed te verbranden 😏
Klik om te vergroten...
Ooh. Jullie gaan geesten jagen?😜



* sorry, ik kon het niet laten. 😛😜


* Geniet ervan. 😜
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jbruinsma zei:
Hallo vraagje heeft iemand wel eens iets qua geesten meegemaakt.? Tenminste als je er in gelooft. ik wel net zo als ik geloof in een leven na de dood.
Of dat je mischien zelf contact zocht
Met een overledende. En dat lukte ?
Heb zelf wel een keer meegemaakt dat de lichten heel raar uit en aan gingen op de plek waar iemand was overleden. En gehoord dat bekenden van mij wel eens een familielid voor zich zagen of ermee konden praaten enzv. ben benieuwd
Klik om te vergroten...
Het huis waar ik in opgroeide was erg oud en groot (herenhuis) stond naast een abortuskliniek, in dat huis was er regelmatig dat je rare geluiden hoorden of de Tv zelf ging veranderen van kanaal.

Een paar klasgenootjes waren echt bang soms als we alleen waren en iets de trap af hoorden lopen. Moest vaak de kamer op slot doen voor ze omdat ze bang waren.

Er gebeurden vreemde dingen in dat huis. Een aantal vrienden toen vonden mijn huis echt eng en kwamen niet meer binnen na een aantal incidenten lol.
Ik was het wel gewend maar dat huis spookte echt geen grap.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blyatman zei:
Ik help haar zometeen even met een privé workout om calorieën goed te verbranden 😏
Klik om te vergroten...
FDC66315-3DB9-40A1-9D96-199B1A5387C5.jpeg
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdloos zei:
Het huis waar ik in opgroeide was erg oud en groot (herenhuis) stond naast een abortuskliniek, in dat huis was er regelmatig dat je rare geluiden hoorden of de Tv zelf ging veranderen van kanaal.

Een paar klasgenootjes waren echt bang soms als we alleen waren en iets de trap af hoorden lopen. Moest vaak de kamer op slot doen voor ze omdat ze bang waren.

Er gebeurden vreemde dingen in dat huis. Een aantal vrienden toen vonden mijn huis echt eng en kwamen niet meer binnen na een aantal incidenten lol.
Ik was het wel gewend maar dat huis spookte echt geen grap.
Klik om te vergroten...
Ik heb jaren geslapen op kazerne’s die nog goed in dienst waren gedurende tweede wereldoorlog.
‘s nachts hoorden ik en vrienden/collega’s vaak mensen lopen over de gangen (terwijl we maar met een klein aantal aanwezig waren of mensen in het veld waren of gewoon allemaal lagen te slapen), geschreeuw in de verte, slaan met deuren, eind van de gang (20m ongeveer) iemand zien lopen totaal onherkenbaar. Was daar zo normaal geworden dat niemand er meer van opkeek.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blyatman zei:
Ik heb jaren geslapen op kazerne’s die nog goed in dienst waren gedurende tweede wereldoorlog.
‘s nachts hoorden ik en vrienden/collega’s vaak mensen lopen over de gangen (terwijl we maar met een klein aantal aanwezig waren of mensen in het veld waren of gewoon allemaal lagen te slapen), geschreeuw in de verte, slaan met deuren, eind van de gang (20m ongeveer) iemand zien lopen totaal onherkenbaar. Was daar zo normaal geworden dat niemand er meer van opkeek.
Klik om te vergroten...
Vogelsang ?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Wij hadden laatst dat we aan het slapen waren en dat er een spiegel naar mijn hoofd vloog. En nee, we waren nuchter... Er was geen wind, nergens een logische verklaring te vinden... Heel bizar.
Klik om te vergroten...
Een spiegel nog wel damm
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
En als je het dan op camera hebt, dan gaan ze weer een logische verklaring zoeken hoe het kan gebeuren of hoe het in scène is gezet. Kortom, bewijzen gaat niet. Je moet het met eigen ogen zien. 😅 @Mindless
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdloos zei:
Het huis waar ik in opgroeide was erg oud en groot (herenhuis) stond naast een abortuskliniek, in dat huis was er regelmatig dat je rare geluiden hoorden of de Tv zelf ging veranderen van kanaal.

Een paar klasgenootjes waren echt bang soms als we alleen waren en iets de trap af hoorden lopen. Moest vaak de kamer op slot doen voor ze omdat ze bang waren.

Er gebeurden vreemde dingen in dat huis. Een aantal vrienden toen vonden mijn huis echt eng en kwamen niet meer binnen na een aantal incidenten lol.
Ik was het wel gewend maar dat huis spookte echt geen grap.
Klik om te vergroten...
Hha Jaa dat geloof ik graag
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Ja ,okee.
Maar ik probeer altijd een rationele verklaring te vinden.
Het strijkijzer van de vriendin bvb;
- werken paar straten verderop
- waterleiding ergens gebroken
Etc...

Maar dingen die effectief elders staan dan ervoor, daar moet toch ook een reden voor zijn behalve : communicatie willen maken.
Klik om te vergroten...
Misschien is rationaliteit niet te gebruiken om alles te verklaren?

Ikzelf geloof erin dat realiteit van hetzelfde spul is gemaakt als waar dromen ook van gemaakt zijn en dat maakt het een heel stuk gemakkelijker om dit soort dingen te "verklaren". Ik heb zelf ooit nuchter (milde) ervaringen gehad van het gevoel van 'aanwezigheden' bij mij in de kamer, ik heb tijdens psychedelische ervaringen heel overtuigende dingen meegemaakt en ik heb bijzondere verhalen gehoord van mensen die ik zeker weten vertrouw. En daarom geloof ik zeker dat dit echte ervaringen kunnen zijn. Maar dat betekent niet dat ik denk dat deze ervaringen per se rationeel te verklaren zijn. En dan bedoel ik rationeel te verklaren volgens het reguliere wereldbeeld. Het is dat wereldbeeld dat zeg maar eist dat alles volgens natuurkundige wetten verklaard moet worden. Binnen dat wereldbeeld zijn ervaringen als deze paranormaal, maar wat als deze ervaringen helemaal niet paranormaal zijn, maar alleen niet in dat wereldbeeld passen? Dat het niet rationeel verklaarbare ervaringen zijn, betekent niet dat het niet echte ervaringen zijn. Elke ervaring is per definitie echt denk ik, maar dan met de definitie van 'echt' dat het jouw beleving is. Een droom is ook een 100% echte ervaring. Die droom is er voor jou, je kunt hem niet ontkennen.

Zelf ervaar ik nuchter nooit meer dit soort dingen. Ik geloof dat je jezelf er ook voor kunt afsluiten om het zo maar te zeggen. Ik heb geen interesse in dat soort dingen ervaren, dus trek ik ze niet aan. Zowel positieve aandacht (fascinatie) als negatieve aandacht (angst) trekt dit soort dingen aan denk ik. Ik geloof dat als je beiden niet hebt, ze minder gauw in je werkelijkheid komen. Toegegeven, dat is mijn geloof en ik sluit niet uit dat ik toch weer eens dit soort dingen zal ervaren. Je weet nooit.

Spyro zei:
Ja, wou dat ik het kon laten zien zo makkelijk. Maar het gebeurt altijd op momenten dat we er niet aan denken. Ik weet ook zeker dat als ik een camera zou neerzetten dat er juist niets gebeurt. Echt jammer
Klik om te vergroten...
Nou probleem opgelost toch? :laughing: Camera's ophangen en nooit meer last van. En gebeurd het toch, dan heb je bewijs...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
En als je het dan op camera hebt, dan gaan ze weer een logische verklaring zoeken hoe het kan gebeuren of hoe het in scène is gezet. Kortom, bewijzen gaat niet. Je moet het met eigen ogen zien. 😅 @Mindless
Klik om te vergroten...
True...

Voor jezelf weet je tenminste wat je meegemaakt hebt en er zijn velen die je geloven. Niet iedereen hoeft je ook te geloven.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Vogelsang ?
Klik om te vergroten...
Lunettenkazerne/brederordekazerne
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blyatman zei:
Lunettenkazerne/brederordekazerne
Klik om te vergroten...
Volgelsang was wellicht al gesloten toen jij militair was. Was echt zo vet om daar te trainen. Vogelsang Was de plek waar de hutlerjugend getraind werd. Vanuit Hitelers kantoor keek je op een berg waarop met bomen de vorm van een adelaar gemaakt was.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey weet niet of jullie het kennen maar k zag filmpjes op youtube van raar maar waar. zou dst allemaal waar zijn of zouden ze dat gewoon doen voor de kijkers?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Volgelsang was wellicht al gesloten toen jij militair was. Was echt zo vet om daar te trainen. Vogelsang Was de plek waar de hutlerjugend getraind werd. Vanuit Hitelers kantoor keek je op een berg waarop met bomen de vorm van een adelaar gemaakt was.
Klik om te vergroten...
Klopt, was toen al volledig gesloten.
Ook bij de genoemde kazernes zijn nog duidelijk sporen te zien van de duitse greep. Ook omtrent concentratie kamp te vught.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sabotage zei:
Als je meer wilt weten schroom niet te vragen( ) sommige antwoorden post ik liever niet hier. Maar als je de wereld kent snap je het beter .
Daarom is men(die zich bezig houden met het occulte ) hier niet te open over naar een ieder .
En ik snap ook wel dat mensen bij het horen van bepaalde zaken .
Denken dat je rijp bent voor het gesticht .
Klik om te vergroten...
Aardig van je maar. Jaa zulke dingen als bijvb ik zegma wat even hoor. Over dat je mischien als het zover is. Dat je als geest doorleeft later. en eeuwig bewustzijn er dan mischien zal zijn.?zulke dingen wil ik wel graag weten maar dat kwade auhoer ik liefer niet mee
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#18
BBKING zei:
Waarom zou je deze duistere krachten willen ontwaken en andere mensen in die zwarte put willen trekken vraag ik mij af...?
Klik om te vergroten...
Mischien bedoelt ie dat niet zo . Maar dat soort dingen kun je beter met rust laten denkik
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sabotage zei:
Ik heb zelf wat geëxperimenteerd met magie .

O.A boek gelezen van : Eliphas Levie the (hoge magie)



1)dit is geen Harrie Potter met stokje of zo .

.Het is o.a gekoppeld aan alchemie,Rekenkunde en o. astrologie .

.Je hebt bijvoorbeeld de sexmagi sigiel en een planeten magie >(astrologie )

.Zeer bekend is het sterrenbeeld gebeuren .

In princiepen gebruik je (roep je op ect )entiteiten.

Om de magie energie te geven dat je wens uit komt .

Weet je het is best ingewikkelde materie .

En het oproepen vraagt ook een ingewikkelde ritueel .

om het een en ander naar je toe te trekken .

Ik vind sigiel magie wel praktische

. Heb goede resultaten gehad .

Weet nog de eerste keer dacht ik wtf ben ik aan het doen .

Maar als blijkt dat x op x de gevraagde beloning op je pad komt .
Word het geloof erin steeds sterker .
En groeie je in het spirituele dat het dan voor je zelf vanzelf sprekend is .
Je moet wel echt oppassen met dit soort dingen bij een zwakke psyche .
Soms heb ik zo iets overweldigend gevoeld fysiek (ineens ijskoud in een cirkel).

Tijdens een ritueel en een energie gevoeld die zo overweldigend was dat ik dacht ik verlies mijn verstand .

Je hebt zeg maar mensen . Maar ook entiteiten ( je mag ze als energien zien )
Voor ons zijn de energien onzichtbaar .
Je hebt zeg maar de vier elementen Water , vuur Aarde en lucht .
De verschillende enegien zijn gekoppeld aan elementen .

Aarde :Je hebt Enegien die zich op element aarde bevinden .

Lucht :
Je hebt Enegien die zich in element lucht bevinden .

Dit zijn zogenaamde zwevende l
Water: spreekt voor zich energien die zich in water bevinden.

Vuur : zelfde als bovenstaande deze energie heeft veel raakvlakken met vuur .

Weet je ik geloof dat als iemand dood is je de echte persoon niet in geest vorm kan zien .

Wat naar mijn inziens ze wel zien! .
Is dat een sterk verlangen om een overleden te zie.

Je de energie elementen aanspreekt .

Dit is eigenlijk ook magie .

Want de energie neemt de vorm aan van de eventuele overledenen
.
Eigenlijk zou je hem bij sterke verlangen kunnen horen .

Maar dit alles ben je eigenlijk zelf .

Je hebt in NL een grote groep aanhangers van de luciferiens (neigt naar satanisme )

Ik had me in geschreven maar helaas mij te donker!

Je hebt energien die zich op element aarde bevinden .
Klik om te vergroten...
Er bestaan grote meningsverschillen over het verschil tussen zwarte magie en witte magie en er zijn verschillende theorieën ontstaan die de twee takken vergelijken en uitlichten:

  • Geheel gelijk: Er bestaat geen verschil tussen witte magie en zwarte magie, alle magie is inherent slecht of zondig en dus te classificeren als zwarte magie. Vele religies zijn deze mening toegedaan, waaronder de meeste christelijke, islamitische, joodse, boeddhistische en hindoeïstische denominaties. Vanuit deze optiek wordt zwarte magie veelal geassocieerd met traditioneel satanisme.
  • Gescheiden maar eender: zwarte en witte magie zijn identiek, het enige verschil bestaat uit hun einddoelen. Volgens deze opvatting kan eenzelfde magische praktijk als zwart of wit geclassificeerd worden al naargelang het behaalde of beoogde resultaat. De meeste religies zijn deze overtuiging toegedaan, en ze verschijnt ook in fictie.
  • Geen verbinding: zwarte en witte magie zijn beide vormen van magie, maar ze verschillen fundamenteel en worden op een andere manier uitgevoerd, ook al worden deels dezelfde resultaten nagestreefd. Deze houding vindt men het meest terug in fictie, waaronder in Harry Potter.
  • Tegenpolen: De overtuiging van de middeleeuwer was dat magie wel vaker een negatieve werking (zwarte magie) had als men de handelingen van de witte magie (of van de christelijke magie) omkeerde of bezweringen en gebeden achterstevoren opzei.
  • Neutraal: er is geen zwarte of witte magie, er is kracht (numen) in alles dat er bestaat. Deze kracht kan gebruikt worden om (persoonlijke) doelen te verwezenlijken in rituele handelingen of jaarfeesten (sabbats) zoals in de meeste natuurreligies gebeurt. Wel met de regel: "zolang je niemand schaadt, doe wat je wilt".
Die laatste zin is heel belangrijk.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Sabotage zei:
Ja dat was voor namelijk gister hoor .
Heb nu geslapen en het lukt mij nu om niet klakkeloos te typen .
Dus als je iets wilt weten hoor ik het graag .
Klik om te vergroten...

Ik wil niks weten. Ik wilde graag mijn mening ventileren en dat is al gelukt.

Voorts vind ik mensen die de spiegels om de oren vliegen, hier gewend aan zijn en er verder niks mee doen vrij ongeloofwaardig. Belachelijk eigenlijk.
Hoi @Blyatman 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."