#1
Ik noem haar niet dik.Noem je haar nou dik? Wil je haar niet dik noemen potverdomme 🤣
Ik noem haar dikker dan ik dacht.
😝😝😝
Ik noem haar niet dik.Noem je haar nou dik? Wil je haar niet dik noemen potverdomme 🤣
Ik help haar zometeen even met een privé workout om calorieën goed te verbranden 😏Ik noem haar niet dik.
Ik noem haar dikker dan ik dacht.
😝😝😝
Ooh. Jullie gaan geesten jagen?😜Ik help haar zometeen even met een privé workout om calorieën goed te verbranden 😏
Het huis waar ik in opgroeide was erg oud en groot (herenhuis) stond naast een abortuskliniek, in dat huis was er regelmatig dat je rare geluiden hoorden of de Tv zelf ging veranderen van kanaal.Hallo vraagje heeft iemand wel eens iets qua geesten meegemaakt.? Tenminste als je er in gelooft. ik wel net zo als ik geloof in een leven na de dood.
Of dat je mischien zelf contact zocht
Met een overledende. En dat lukte ?
Heb zelf wel een keer meegemaakt dat de lichten heel raar uit en aan gingen op de plek waar iemand was overleden. En gehoord dat bekenden van mij wel eens een familielid voor zich zagen of ermee konden praaten enzv. ben benieuwd
Ik heb jaren geslapen op kazerne’s die nog goed in dienst waren gedurende tweede wereldoorlog.Het huis waar ik in opgroeide was erg oud en groot (herenhuis) stond naast een abortuskliniek, in dat huis was er regelmatig dat je rare geluiden hoorden of de Tv zelf ging veranderen van kanaal.
Een paar klasgenootjes waren echt bang soms als we alleen waren en iets de trap af hoorden lopen. Moest vaak de kamer op slot doen voor ze omdat ze bang waren.
Er gebeurden vreemde dingen in dat huis. Een aantal vrienden toen vonden mijn huis echt eng en kwamen niet meer binnen na een aantal incidenten lol.
Ik was het wel gewend maar dat huis spookte echt geen grap.
Vogelsang ?Ik heb jaren geslapen op kazerne’s die nog goed in dienst waren gedurende tweede wereldoorlog.
‘s nachts hoorden ik en vrienden/collega’s vaak mensen lopen over de gangen (terwijl we maar met een klein aantal aanwezig waren of mensen in het veld waren of gewoon allemaal lagen te slapen), geschreeuw in de verte, slaan met deuren, eind van de gang (20m ongeveer) iemand zien lopen totaal onherkenbaar. Was daar zo normaal geworden dat niemand er meer van opkeek.
Een spiegel nog wel dammWij hadden laatst dat we aan het slapen waren en dat er een spiegel naar mijn hoofd vloog. En nee, we waren nuchter... Er was geen wind, nergens een logische verklaring te vinden... Heel bizar.
Hha Jaa dat geloof ik graagHet huis waar ik in opgroeide was erg oud en groot (herenhuis) stond naast een abortuskliniek, in dat huis was er regelmatig dat je rare geluiden hoorden of de Tv zelf ging veranderen van kanaal.
Een paar klasgenootjes waren echt bang soms als we alleen waren en iets de trap af hoorden lopen. Moest vaak de kamer op slot doen voor ze omdat ze bang waren.
Er gebeurden vreemde dingen in dat huis. Een aantal vrienden toen vonden mijn huis echt eng en kwamen niet meer binnen na een aantal incidenten lol.
Ik was het wel gewend maar dat huis spookte echt geen grap.
Misschien is rationaliteit niet te gebruiken om alles te verklaren?Ja ,okee.
Maar ik probeer altijd een rationele verklaring te vinden.
Het strijkijzer van de vriendin bvb;
- werken paar straten verderop
- waterleiding ergens gebroken
Etc...
Maar dingen die effectief elders staan dan ervoor, daar moet toch ook een reden voor zijn behalve : communicatie willen maken.
Nou probleem opgelost toch?Ja, wou dat ik het kon laten zien zo makkelijk. Maar het gebeurt altijd op momenten dat we er niet aan denken. Ik weet ook zeker dat als ik een camera zou neerzetten dat er juist niets gebeurt. Echt jammer
True...En als je het dan op camera hebt, dan gaan ze weer een logische verklaring zoeken hoe het kan gebeuren of hoe het in scène is gezet. Kortom, bewijzen gaat niet. Je moet het met eigen ogen zien. 😅 @Mindless
Lunettenkazerne/brederordekazerneVogelsang ?
Volgelsang was wellicht al gesloten toen jij militair was. Was echt zo vet om daar te trainen. Vogelsang Was de plek waar de hutlerjugend getraind werd. Vanuit Hitelers kantoor keek je op een berg waarop met bomen de vorm van een adelaar gemaakt was.Lunettenkazerne/brederordekazerne
Klopt, was toen al volledig gesloten.Volgelsang was wellicht al gesloten toen jij militair was. Was echt zo vet om daar te trainen. Vogelsang Was de plek waar de hutlerjugend getraind werd. Vanuit Hitelers kantoor keek je op een berg waarop met bomen de vorm van een adelaar gemaakt was.
Aardig van je maar. Jaa zulke dingen als bijvb ik zegma wat even hoor. Over dat je mischien als het zover is. Dat je als geest doorleeft later. en eeuwig bewustzijn er dan mischien zal zijn.?zulke dingen wil ik wel graag weten maar dat kwade auhoer ik liefer niet meeAls je meer wilt weten schroom niet te vragen( ) sommige antwoorden post ik liever niet hier. Maar als je de wereld kent snap je het beter .
Daarom is men(die zich bezig houden met het occulte ) hier niet te open over naar een ieder .
En ik snap ook wel dat mensen bij het horen van bepaalde zaken .
Denken dat je rijp bent voor het gesticht .
Mischien bedoelt ie dat niet zo . Maar dat soort dingen kun je beter met rust laten denkikWaarom zou je deze duistere krachten willen ontwaken en andere mensen in die zwarte put willen trekken vraag ik mij af...?
Er bestaan grote meningsverschillen over het verschil tussen zwarte magie en witte magie en er zijn verschillende theorieën ontstaan die de twee takken vergelijken en uitlichten:Ik heb zelf wat geëxperimenteerd met magie .
O.A boek gelezen van : Eliphas Levie the (hoge magie)
1)dit is geen Harrie Potter met stokje of zo .
.Het is o.a gekoppeld aan alchemie,Rekenkunde en o. astrologie .
.Je hebt bijvoorbeeld de sexmagi sigiel en een planeten magie >(astrologie )
.Zeer bekend is het sterrenbeeld gebeuren .
In princiepen gebruik je (roep je op ect )entiteiten.
Om de magie energie te geven dat je wens uit komt .
Weet je het is best ingewikkelde materie .
En het oproepen vraagt ook een ingewikkelde ritueel .
om het een en ander naar je toe te trekken .
Ik vind sigiel magie wel praktische
. Heb goede resultaten gehad .
Weet nog de eerste keer dacht ik wtf ben ik aan het doen .
Maar als blijkt dat x op x de gevraagde beloning op je pad komt .
Word het geloof erin steeds sterker .
En groeie je in het spirituele dat het dan voor je zelf vanzelf sprekend is .
Je moet wel echt oppassen met dit soort dingen bij een zwakke psyche .
Soms heb ik zo iets overweldigend gevoeld fysiek (ineens ijskoud in een cirkel).
Tijdens een ritueel en een energie gevoeld die zo overweldigend was dat ik dacht ik verlies mijn verstand .
Je hebt zeg maar mensen . Maar ook entiteiten ( je mag ze als energien zien )
Voor ons zijn de energien onzichtbaar .
Je hebt zeg maar de vier elementen Water , vuur Aarde en lucht .
De verschillende enegien zijn gekoppeld aan elementen .
Aarde :Je hebt Enegien die zich op element aarde bevinden .
Lucht :
Je hebt Enegien die zich in element lucht bevinden .
Dit zijn zogenaamde zwevende l
Water: spreekt voor zich energien die zich in water bevinden.
Vuur : zelfde als bovenstaande deze energie heeft veel raakvlakken met vuur .
Weet je ik geloof dat als iemand dood is je de echte persoon niet in geest vorm kan zien .
Wat naar mijn inziens ze wel zien! .
Is dat een sterk verlangen om een overleden te zie.
Je de energie elementen aanspreekt .
Dit is eigenlijk ook magie .
Want de energie neemt de vorm aan van de eventuele overledenen
.
Eigenlijk zou je hem bij sterke verlangen kunnen horen .
Maar dit alles ben je eigenlijk zelf .
Je hebt in NL een grote groep aanhangers van de luciferiens (neigt naar satanisme )
Ik had me in geschreven maar helaas mij te donker!
Je hebt energien die zich op element aarde bevinden .
Ja dat was voor namelijk gister hoor .
Heb nu geslapen en het lukt mij nu om niet klakkeloos te typen .
Dus als je iets wilt weten hoor ik het graag .
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."