#1
Hier een simpele uitleg...Hoe gaat zo'n reiniging?
Hier een simpele uitleg...Hoe gaat zo'n reiniging?
Enge shit allemaal en datt jaagt het weg?Hier een simpele uitleg...
Dat haalt de negatieve energieën uit je huis.Enge shit allemaal en datt jaagt het weg?
En ik las dat jij ook allemaal dingen hebt gezien heb je er nof veel last vangehad verder of dat nietDat haalt de negatieve energieën uit je huis.
Het is maar net hoe je er zelf in staat.
Mijn dochter wil er niks van weten, maar ik vind het verder niet echt eng.
Ondanks dingen die in huis gebeurd zijn heb ik me hier nooit ongemakkelijk gevoeld.
Ik heb na dat we het huis hebben gezuiverd niks meer gevoeld of ervaren.En ik las dat jij ook allemaal dingen hebt gezien heb je er nof veel last vangehad verder of dat niet
Daarom installeer je overal creep-cams. Wat in zo'n situatie ook nog leuk is - je krijgt materiaal over iedere bezoeker en kunt ze chanteren om bv een grammetje 3mmc the afpersen. Think big.Geesten houden niet zo van selfies..
Ik heb ze al eens gevraagd of ze met ne op foto wouden maar helaas...
Ooh das beterIk heb na dat we het huis hebben gezuiverd niks meer gevoeld of ervaren.
Hoopte dat die witte salie zou werken maar had geen idee dat het zo effectief zou zijn!!
Hoopte dat die witte salie zou werken maar had geen idee dat het zo effectief zou zijn!!Ik heb na dat we het huis hebben gezuiverd niks meer gevoeld of ervaren.
Ik was vroeger heel bang. Ik zag als klein kind altijd al “mensen” zitten in mijn slaapkamer. Ik was toen zo klein dat ik niet wist wat geesten waren. Ben ook echt opgegroeid in een heel oud huis waar veel gebeurt is. Maar ben er sowieso heel gevoelig voor.Echtja lijkt me mooi maar ook beangstigend.vooral omdat je natuurlijk niet weet met wie of wat je in contact komt. Ooh dus bij jou is het regelmatig ja.
Oke Is goed ben benieuwd.🤗 Jaa dat denkik ook idd dat er wel wat is hierna. heb ook veel gehoord en doorgestuurd gekregen van @Mindless trouwens. die weet er ook behoorlijk veel van. en dat lijkt me echt mooi dan is er ook niet om.bang voor te zijn. hopelijk duurt dat nog wel even. maar tog lijkt het me mooi als.er echt wat is hierna.
Dit was haar volgende bericht :Komt dat niet omdat de wasmachine niet waterpas staat?
Je zag ze gewoon zitten ja? Pow.Ik was vroeger heel bang. Ik zag als klein kind altijd al “mensen” zitten in mijn slaapkamer. Ik was toen zo klein dat ik niet wist wat geesten waren. Ben ook echt opgegroeid in een heel oud huis waar veel gebeurt is. Maar ben er sowieso heel gevoelig voor.
Tegenwoordig ben ik niet bang meer. Wij hebben regelmatig dat er dingen omgegooid worden terwijl we gewoon staan te kijken en vind het eigenlijk nooit meer eng.
Ook al gebeuren er soms gekke dingen, de bedoeling erbij is ook niet altijd negatief. En als ik een negatieve energie voel, dan negeer ik die. Het wordt dan vanzelf minder. Zeker als je laat zien dat het je niks doet!
Vind het ook echt een mooi en bijzonder iets. Maar we zijn zeker niet alleen op deze aarde. Dat weet ik 100% zeker.
Komt dat niet omdat de wasmachine niet waterpas staat?Geen idee of dit toevallig is, mijn vriendin stuurde net dit...
* wasmachine lag af
Zal u straks is tonen, seg, iets raar gebeurd vandaag, alles ma ook alles was van de wasmachine gevallen., alles lag op grond dernet.
🤐🤐🤐
Wil je zo graag mijn piemel zien?Ja, zij, jij en mij.
Maakt samen wij.
Lekker privé toch?😜
Als je niet gelooft is dat ook goed. Ik zou het ook moeilijk te geloven vinden als het andersom zo was! ❤️En toch is dit alles moeilijk te vatten.
Maar ik geloof jullie. 😊
Blijf maar geloven dat ik jouw piemel wil zien. 😂Wil je zo graag mijn piemel zien?
zal wel even m’n stijve in je DM sliden hoor xx
🤣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."