Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand dit wel eens meegemaakt?

Iemand dit wel eens meegemaakt?

139 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
*.exe2.0 zei:
Hoe gaat zo'n reiniging?
Klik om te vergroten...
Hier een simpele uitleg...
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
Hier een simpele uitleg...
Klik om te vergroten...
Enge shit allemaal en datt jaagt het weg?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jbruinsma zei:
Enge shit allemaal en datt jaagt het weg?
Klik om te vergroten...
Dat haalt de negatieve energieën uit je huis.
Het is maar net hoe je er zelf in staat.
Mijn dochter wil er niks van weten, maar ik vind het verder niet echt eng.
Ondanks dingen die in huis gebeurd zijn heb ik me hier nooit ongemakkelijk gevoeld.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Syl zei:
Dat haalt de negatieve energieën uit je huis.
Het is maar net hoe je er zelf in staat.
Mijn dochter wil er niks van weten, maar ik vind het verder niet echt eng.
Ondanks dingen die in huis gebeurd zijn heb ik me hier nooit ongemakkelijk gevoeld.
Klik om te vergroten...
En ik las dat jij ook allemaal dingen hebt gezien heb je er nof veel last vangehad verder of dat niet
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jbruinsma zei:
En ik las dat jij ook allemaal dingen hebt gezien heb je er nof veel last vangehad verder of dat niet
Klik om te vergroten...
Ik heb na dat we het huis hebben gezuiverd niks meer gevoeld of ervaren.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Syl zei:
Geesten houden niet zo van selfies..
Ik heb ze al eens gevraagd of ze met ne op foto wouden maar helaas...
Klik om te vergroten...
Daarom installeer je overal creep-cams. Wat in zo'n situatie ook nog leuk is - je krijgt materiaal over iedere bezoeker en kunt ze chanteren om bv een grammetje 3mmc the afpersen. Think big.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
Ik heb na dat we het huis hebben gezuiverd niks meer gevoeld of ervaren.
Klik om te vergroten...
Ooh das beter
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Hoopte dat die witte salie zou werken maar had geen idee dat het zo effectief zou zijn!!
Klik om te vergroten...

Hoe zou het werken? Op geur?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Syl zei:
Ik heb na dat we het huis hebben gezuiverd niks meer gevoeld of ervaren.
Klik om te vergroten...
Hoopte dat die witte salie zou werken maar had geen idee dat het zo effectief zou zijn!!
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo vraagje heeft iemand wel eens iets qua geesten meegemaakt.? Tenminste als je er in gelooft. ik wel net zo als ik geloof in een leven na de dood.
Of dat je mischien zelf contact zocht
Met een overledende. En dat lukte ?
Heb zelf wel een keer meegemaakt dat de lichten heel raar uit en aan gingen op de plek waar iemand was overleden. En gehoord dat bekenden van mij wel eens een familielid voor zich zagen of ermee konden praaten enzv. ben benieuwd
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja zeker! Vanaf jongs af aan al trek ik veel energieën aan. Veel gezien/gehoord en meegemaakt.

Ik zou graag ook contact willen maken maar ben nog een beetje in dubio of ik dat wel moet willen...

Hier in huis gebeurt ook veel. Tijdens drugs gebruik en de periode daarna is het ook altijd veel erger en gebeurt er veel meer. Veel negatieve energie vooral.

Zal straks eens wat voorbeelden plaatsen. 😊

Ik denk wel dat er “iets” na de dood is. Ik denk dat onze energie ergens blijft hangen. En denk dat geesten vast kunnen zitten tussen 2 werelden en daarom ons soms “lastig vallen”.

Als er negatieve energie in huis is, proberen we diegene vaak ook weg te sturen. En dat lukt vaak tijdelijk... 😅
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Echtja lijkt me mooi maar ook beangstigend.vooral omdat je natuurlijk niet weet met wie of wat je in contact komt. Ooh dus bij jou is het regelmatig ja.
Oke Is goed ben benieuwd.🤗 Jaa dat denkik ook idd dat er wel wat is hierna. heb ook veel gehoord en doorgestuurd gekregen van @Mindless trouwens. die weet er ook behoorlijk veel van. en dat lijkt me echt mooi dan is er ook niet om.bang voor te zijn. hopelijk duurt dat nog wel even. maar tog lijkt het me mooi als.er echt wat is hierna.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jbruinsma zei:
Echtja lijkt me mooi maar ook beangstigend.vooral omdat je natuurlijk niet weet met wie of wat je in contact komt. Ooh dus bij jou is het regelmatig ja.
Oke Is goed ben benieuwd.🤗 Jaa dat denkik ook idd dat er wel wat is hierna. heb ook veel gehoord en doorgestuurd gekregen van @Mindless trouwens. die weet er ook behoorlijk veel van. en dat lijkt me echt mooi dan is er ook niet om.bang voor te zijn. hopelijk duurt dat nog wel even. maar tog lijkt het me mooi als.er echt wat is hierna.
Klik om te vergroten...
Ik was vroeger heel bang. Ik zag als klein kind altijd al “mensen” zitten in mijn slaapkamer. Ik was toen zo klein dat ik niet wist wat geesten waren. Ben ook echt opgegroeid in een heel oud huis waar veel gebeurt is. Maar ben er sowieso heel gevoelig voor.

Tegenwoordig ben ik niet bang meer. Wij hebben regelmatig dat er dingen omgegooid worden terwijl we gewoon staan te kijken en vind het eigenlijk nooit meer eng.

Ook al gebeuren er soms gekke dingen, de bedoeling erbij is ook niet altijd negatief. En als ik een negatieve energie voel, dan negeer ik die. Het wordt dan vanzelf minder. Zeker als je laat zien dat het je niks doet!

Vind het ook echt een mooi en bijzonder iets. Maar we zijn zeker niet alleen op deze aarde. Dat weet ik 100% zeker.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Komt dat niet omdat de wasmachine niet waterpas staat?
Klik om te vergroten...
Dit was haar volgende bericht :


Zelf men zware strijkijzer en deuren ware dicht



🤐
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Ik was vroeger heel bang. Ik zag als klein kind altijd al “mensen” zitten in mijn slaapkamer. Ik was toen zo klein dat ik niet wist wat geesten waren. Ben ook echt opgegroeid in een heel oud huis waar veel gebeurt is. Maar ben er sowieso heel gevoelig voor.

Tegenwoordig ben ik niet bang meer. Wij hebben regelmatig dat er dingen omgegooid worden terwijl we gewoon staan te kijken en vind het eigenlijk nooit meer eng.

Ook al gebeuren er soms gekke dingen, de bedoeling erbij is ook niet altijd negatief. En als ik een negatieve energie voel, dan negeer ik die. Het wordt dan vanzelf minder. Zeker als je laat zien dat het je niks doet!

Vind het ook echt een mooi en bijzonder iets. Maar we zijn zeker niet alleen op deze aarde. Dat weet ik 100% zeker.
Klik om te vergroten...
Je zag ze gewoon zitten ja? Pow.
Dan zou k wel bang worden denkik.
En ja dat kan heel goed als je al
In een huis woont waar iets is gebeurd. Dat hoor je echt heel vaak dat ceker.
En worden nog dingen omgegooid ook.? En daar ben je niet bang voor pow dan heb je echt wel ballen om ff zo te zeggen. K zou wegrennen haha. Ja dat kan ook kloppenals je het laat zien dat je niet bang bent. Maar dat zullener niet veel zijn denkik. En je hebt daar 100% gelijk in.
er is ceker wel íets. heb het wel eens mee gemaakt ma niet zoal jij dan.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen idee of dit toevallig is, mijn vriendin stuurde net dit...

* wasmachine lag af

Zal u straks is tonen, seg, iets raar gebeurd vandaag, alles ma ook alles was van de wasmachine gevallen., alles lag op grond dernet.



🤐🤐🤐
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Geen idee of dit toevallig is, mijn vriendin stuurde net dit...

* wasmachine lag af

Zal u straks is tonen, seg, iets raar gebeurd vandaag, alles ma ook alles was van de wasmachine gevallen., alles lag op grond dernet.



🤐🤐🤐
Klik om te vergroten...
Komt dat niet omdat de wasmachine niet waterpas staat?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Ja, zij, jij en mij.
Maakt samen wij.
Lekker privé toch?😜
Klik om te vergroten...
Wil je zo graag mijn piemel zien?
zal wel even m’n stijve in je DM sliden hoor xx

🤣
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
En toch is dit alles moeilijk te vatten.
Maar ik geloof jullie. 😊
Klik om te vergroten...
Als je niet gelooft is dat ook goed. Ik zou het ook moeilijk te geloven vinden als het andersom zo was! ❤️
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blyatman zei:
Wil je zo graag mijn piemel zien?
zal wel even m’n stijve in je DM sliden hoor xx

🤣
Klik om te vergroten...
Blijf maar geloven dat ik jouw piemel wil zien. 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."