#1
Ja zeker! Vanaf jongs af aan al trek ik veel energieรซn aan. Veel gezien/gehoord en meegemaakt.
Ik zou graag ook contact willen maken maar ben nog een beetje in dubio of ik dat wel moet willen...
Hier in huis gebeurt ook veel. Tijdens drugs gebruik en de periode daarna is het ook altijd veel erger en gebeurt er veel meer. Veel negatieve energie vooral.
Zal straks eens wat voorbeelden plaatsen. ๐
Ik denk wel dat er โietsโ na de dood is. Ik denk dat onze energie ergens blijft hangen. En denk dat geesten vast kunnen zitten tussen 2 werelden en daarom ons soms โlastig vallenโ.
Als er negatieve energie in huis is, proberen we diegene vaak ook weg te sturen. En dat lukt vaak tijdelijk... ๐
Ik zou graag ook contact willen maken maar ben nog een beetje in dubio of ik dat wel moet willen...
Hier in huis gebeurt ook veel. Tijdens drugs gebruik en de periode daarna is het ook altijd veel erger en gebeurt er veel meer. Veel negatieve energie vooral.
Zal straks eens wat voorbeelden plaatsen. ๐
Ik denk wel dat er โietsโ na de dood is. Ik denk dat onze energie ergens blijft hangen. En denk dat geesten vast kunnen zitten tussen 2 werelden en daarom ons soms โlastig vallenโ.
Als er negatieve energie in huis is, proberen we diegene vaak ook weg te sturen. En dat lukt vaak tijdelijk... ๐

