Ik heb zelf wat geëxperimenteerd met magie .
O.A boek gelezen van : Eliphas Levie the (hoge magie)
1)dit is geen Harrie Potter met stokje of zo .
.Het is o.a gekoppeld aan alchemie,Rekenkunde en o. astrologie .
.Je hebt bijvoorbeeld de sexmagi sigiel en een planeten magie >(astrologie )
.Zeer bekend is het sterrenbeeld gebeuren .
In princiepen gebruik je (roep je op ect )entiteiten.
Om de magie energie te geven dat je wens uit komt .
Weet je het is best ingewikkelde materie .
En het oproepen vraagt ook een ingewikkelde ritueel .
om het een en ander naar je toe te trekken .
Ik vind sigiel magie wel praktische
. Heb goede resultaten gehad .
Weet nog de eerste keer dacht ik wtf ben ik aan het doen .
Maar als blijkt dat x op x de gevraagde beloning op je pad komt .
Word het geloof erin steeds sterker .
En groeie je in het spirituele dat het dan voor je zelf vanzelf sprekend is .
Je moet wel echt oppassen met dit soort dingen bij een zwakke psyche .
Soms heb ik zo iets overweldigend gevoeld fysiek (ineens ijskoud in een cirkel).
Tijdens een ritueel en een energie gevoeld die zo overweldigend was dat ik dacht ik verlies mijn verstand .
Je hebt zeg maar mensen . Maar ook entiteiten ( je mag ze als energien zien )
Voor ons zijn de energien onzichtbaar .
Je hebt zeg maar de vier elementen Water , vuur Aarde en lucht .
De verschillende enegien zijn gekoppeld aan elementen .
Aarde :Je hebt Enegien die zich op element aarde bevinden .
Lucht :
Je hebt Enegien die zich in element lucht bevinden .
Dit zijn zogenaamde zwevende l
Water: spreekt voor zich energien die zich in water bevinden.
Vuur : zelfde als bovenstaande deze energie heeft veel raakvlakken met vuur .
Weet je ik geloof dat als iemand dood is je de echte persoon niet in geest vorm kan zien .
Wat naar mijn inziens ze wel zien! .
Is dat een sterk verlangen om een overleden te zie.
Je de energie elementen aanspreekt .
Dit is eigenlijk ook magie .
Want de energie neemt de vorm aan van de eventuele overledenen
.
Eigenlijk zou je hem bij sterke verlangen kunnen horen .
Maar dit alles ben je eigenlijk zelf .
Je hebt in NL een grote groep aanhangers van de luciferiens (neigt naar satanisme )
Ik had me in geschreven maar helaas mij te donker!
Je hebt energien die zich op element aarde bevinden .
Ik heb zelf wat geëxperimenteerd met magie .
Het is geen Harrie Potter met stokje of zo .
Het is o.a gekoppeld aan alchemie, rekenkunde ect .
1) Sexmagie
energie gebruik die vrij komt tijdens hoogtepunt , sex of masturbatie .
Drugs gebruik kan dit de sigiel ook extra pouwer bieden .
2)
sigiel magie.
Door middel van energie steken in de sigiel .
door o.a zeer geconcentreerd en sigiel te teken .
En visualiseer een energie stroom die je sygiel opwaardeerd.
Bijv door te mstirberen en net na je hoogtepunt visualiseer je dat de energie . Bijv fiscalere je de magieenergie die klaar komt door je sigiel word opgenomen .
Op internet lees je hoe je de tekening tot sigiel kan vormen .
en planeten magie >(astrologie ) zeer bekend is het sterrenbeeld gebeuren . In princiepen gebruik je (roep je op ect )entiteiten om de magie energie te geven dat je wens uit komt . Weet je het is best ingewikkelde materie . En het oproepen vraagt ook een ingewikkelde ritueel om het een en ander naar je toe te trekken . Ik vind sigiel magie wel praktische . Heb goede resultaten gehad . Weet nog de eerste keer dacht ik wtf ben ik aan het doen . Maar als blijkt dat x op x de gevraagde beloning op je pad komt . Word het geloof erin steeds sterker . En groeie je in het spirituele dat het dan voor je zelf vanzelf sprekend is . Je moet wel echt oppassen met dit soort dingen bij een zwakke psyche . Soms heb ik zo iets overweldigend gevoeld fysiek (ineens ijskoud in een cirkel).
Tijdens een ritueel en een energie gevoeld die zo overweldigend was dat ik dacht ik verlies mijn verstand .
Je hebt zeg maar mensen . Maar ook entiteiten ( je mag ze als energien zien ) voor ons zijn de energien onzichtbaar . Je hebt zeg maar de vier elementen Water , vuur Aarde en lucht .
De verschillende enegien zijn gekoppeld aan elementen .
Aarde :Je hebt Enegien die zich op element aarde bevinden .
Lucht :
Je hebt Enegien die zich in element lucht bevinden .Dit zijn zogenaamde zwevende energien .
Water: spreekt voor zich energien die zich in water bevinden
Vuur : zelfde als bovenstaande deze energie heeft veel raakvlakken met vuur .
Weet je ik geloof dat als iemand dood is je de echte persoon niet in geest vorm kan zien .
Wat naar mijn inziens ze wel zien! .
Is dat een sterk verlangen om een overleden te zien.
Je de energie elementen aanspreekt .
Dit is eigenlijk ook magie .
Want de energie neemt de vorm aan van de eventuele overledenen .
Eigenlijk zou je hem bij sterke verlangen kunnen horen .
Maar dit alles ben je eigenlijk zelf .
Je hebt in NL een grote groep aanhangers de luciferiens .
Je hebt energien die zich op element aarde bevinden .
Heb oa dit boek gelezen vertaald vanuit Engels: