Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand dit wel eens meegemaakt?

Iemand dit wel eens meegemaakt?

139 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blyatman zei:
ik heb ook vaak hier, dat ik in de keuken sta of aan het douchen ben en vet vaak een stem hoor, of iemand zie lopen achter mij langs. Ik vraag zooooovaak aan @Spyro “was jij net in de badkamer/keuken?” Of: “wat zei je?”
terwijl zij dat nooit is/was.

nee, geen drugs, geen hersenspinsels. Gewoon fysiek een lichaam zien/horen en voelen lopen of achter je staan.

keukenkastjes die opeens open staan na herhaaldelijk dicht gedaan te hebben.
een wasmand deksel die we samen dicht horen gaan terwijl de wasmand al dicht was.
geklop op deuren terwijl er niemand is.
Genoeg gebeurd hier 😂
Klik om te vergroten...
En toch is dit alles moeilijk te vatten.
Maar ik geloof jullie. 😊
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blyatman zei:
Lekkere privé collectie aan porno 😏👍🏻
Klik om te vergroten...
Ja, zij, jij en mij.
Maakt samen wij.
Lekker privé toch?😜
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Hoopte dat die witte salie zou werken maar had geen idee dat het zo effectief zou zijn!!
Klik om te vergroten...
Zeker wel!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
*.exe2.0 zei:
Hoe zou het werken? Op geur?
Klik om te vergroten...
Geen idee...

Eerlijk gezegd geloofde ik er eerst (als zweefkees!) zelf niet eens in, maar het kwam eens ter sprake toen ik met een vrijwilligersklus bezig was en we aan het lunchen waren. Meerdere mensen zeiden dat het echt geen bullshit is. Toen dacht ik, hmm toch maar eens proberen vlak voor een trip om te kijken of dat good vibes geeft. Het ceremoniële ervan vond ik eigenlijk best prettig om uit te voeren. Dit gaf mij psychisch ook het idee dat de trip goed zou komen. En ik denk persoonlijk dat het dat vooral ook is: geloven dat het werkt. Ik wil het hiermee niet afdoen als bullshit hoor, want als het op die manier werkt, waarom niet? En wie weet is het ook echt meer dan alleen placebo. Wat ik wel weet is dat geloof ongelofelijk ( :wink: ) sterk is!

Toen dus Syl eens een setje cadeau gedaan en bam! Meteen hele probleem daar opgelost!
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zelf wat geëxperimenteerd met magie .

O.A boek gelezen van : Eliphas Levie the (hoge magie)



1)dit is geen Harrie Potter met stokje of zo .

.Het is o.a gekoppeld aan alchemie,Rekenkunde en o. astrologie .

.Je hebt bijvoorbeeld de sexmagi sigiel en een planeten magie >(astrologie )

.Zeer bekend is het sterrenbeeld gebeuren .

In princiepen gebruik je (roep je op ect )entiteiten.

Om de magie energie te geven dat je wens uit komt .

Weet je het is best ingewikkelde materie .

En het oproepen vraagt ook een ingewikkelde ritueel .

om het een en ander naar je toe te trekken .

Ik vind sigiel magie wel praktische

. Heb goede resultaten gehad .

Weet nog de eerste keer dacht ik wtf ben ik aan het doen .

Maar als blijkt dat x op x de gevraagde beloning op je pad komt .
Word het geloof erin steeds sterker .
En groeie je in het spirituele dat het dan voor je zelf vanzelf sprekend is .
Je moet wel echt oppassen met dit soort dingen bij een zwakke psyche .
Soms heb ik zo iets overweldigend gevoeld fysiek (ineens ijskoud in een cirkel).

Tijdens een ritueel en een energie gevoeld die zo overweldigend was dat ik dacht ik verlies mijn verstand .

Je hebt zeg maar mensen . Maar ook entiteiten ( je mag ze als energien zien )
Voor ons zijn de energien onzichtbaar .
Je hebt zeg maar de vier elementen Water , vuur Aarde en lucht .
De verschillende enegien zijn gekoppeld aan elementen .

Aarde :Je hebt Enegien die zich op element aarde bevinden .

Lucht :
Je hebt Enegien die zich in element lucht bevinden .

Dit zijn zogenaamde zwevende l
Water: spreekt voor zich energien die zich in water bevinden.

Vuur : zelfde als bovenstaande deze energie heeft veel raakvlakken met vuur .

Weet je ik geloof dat als iemand dood is je de echte persoon niet in geest vorm kan zien .

Wat naar mijn inziens ze wel zien! .
Is dat een sterk verlangen om een overleden te zie.

Je de energie elementen aanspreekt .

Dit is eigenlijk ook magie .

Want de energie neemt de vorm aan van de eventuele overledenen
.
Eigenlijk zou je hem bij sterke verlangen kunnen horen .

Maar dit alles ben je eigenlijk zelf .

Je hebt in NL een grote groep aanhangers van de luciferiens (neigt naar satanisme )

Ik had me in geschreven maar helaas mij te donker!

Je hebt energien die zich op element aarde bevinden .
Sabotage zei:
Ik heb zelf wat geëxperimenteerd met magie .




https://drugsforum.nl/attachments/8342ad1a-b7e7-4256-8b71-09544eb55941-jpeg.13508/?hash=9e12c0c32e06df31d4af38ddbb9a99a4



Het is geen Harrie Potter met stokje of zo .
Het is o.a gekoppeld aan alchemie, rekenkunde ect .

1) Sexmagie

energie gebruik die vrij komt tijdens hoogtepunt , sex of masturbatie .

Drugs gebruik kan dit de sigiel ook extra pouwer bieden .

2) sigiel magie.
Door middel van energie steken in de sigiel .

door o.a zeer geconcentreerd en sigiel te teken .
En visualiseer een energie stroom die je sygiel opwaardeerd.
Bijv door te mstirberen en net na je hoogtepunt visualiseer je dat de energie . Bijv fiscalere je de magieenergie die klaar komt door je sigiel word opgenomen .
Op internet lees je hoe je de tekening tot sigiel kan vormen .
en planeten magie >(astrologie ) zeer bekend is het sterrenbeeld gebeuren . In princiepen gebruik je (roep je op ect )entiteiten om de magie energie te geven dat je wens uit komt . Weet je het is best ingewikkelde materie . En het oproepen vraagt ook een ingewikkelde ritueel om het een en ander naar je toe te trekken . Ik vind sigiel magie wel praktische . Heb goede resultaten gehad . Weet nog de eerste keer dacht ik wtf ben ik aan het doen . Maar als blijkt dat x op x de gevraagde beloning op je pad komt . Word het geloof erin steeds sterker . En groeie je in het spirituele dat het dan voor je zelf vanzelf sprekend is . Je moet wel echt oppassen met dit soort dingen bij een zwakke psyche . Soms heb ik zo iets overweldigend gevoeld fysiek (ineens ijskoud in een cirkel).
Tijdens een ritueel en een energie gevoeld die zo overweldigend was dat ik dacht ik verlies mijn verstand .
Je hebt zeg maar mensen . Maar ook entiteiten ( je mag ze als energien zien ) voor ons zijn de energien onzichtbaar . Je hebt zeg maar de vier elementen Water , vuur Aarde en lucht .
De verschillende enegien zijn gekoppeld aan elementen .

Aarde :Je hebt Enegien die zich op element aarde bevinden .

Lucht :
Je hebt Enegien die zich in element lucht bevinden .Dit zijn zogenaamde zwevende energien .
Water: spreekt voor zich energien die zich in water bevinden
Vuur : zelfde als bovenstaande deze energie heeft veel raakvlakken met vuur .

Weet je ik geloof dat als iemand dood is je de echte persoon niet in geest vorm kan zien .
Wat naar mijn inziens ze wel zien! .
Is dat een sterk verlangen om een overleden te zien.
Je de energie elementen aanspreekt .
Dit is eigenlijk ook magie .
Want de energie neemt de vorm aan van de eventuele overledenen .
Eigenlijk zou je hem bij sterke verlangen kunnen horen .
Maar dit alles ben je eigenlijk zelf .

Je hebt in NL een grote groep aanhangers de luciferiens .

Je hebt energien die zich op element aarde bevinden .

Heb oa dit boek gelezen vertaald vanuit Engels:
Klik om te vergroten...
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sabotage zei:
Ik heb zelf wat geëxperimenteerd met magie .

O.A boek gelezen van :
tijdens










1)dit is geen Harrie Potter met stokje of zo .

.Het is o.a gekoppeld aan alchemie,Rekenkunde en o. astrologie .

.Je hebt bijvoorbeeld de sexmagi sigiel en een planeten magie >(astrologie )
.Zeer bekend is het sterrenbeeld gebeuren .
In princiepen gebruik je (roep je op ect )entiteiten🍿🍿.
Om de magie energie te geven dat je wens uit komt .
Weet je het is best ingewikkelde materie .
En het oproepen vraagt ook een ingewikkelde ritueel .
om het een en ander naar je toe te trekken .
Ik vind sigiel magie wel praktische . Heb goede resultaten gehad .
Weet nog de eerste keer dacht ik wtf ben ik aan het doen .
Maar als blijkt dat x op x de gevraagde beloning op je pad komt . Word het geloof erin steeds sterker . En groeie je in het spirituele dat het dan voor je zelf vanzelf sprekend is . Je moet wel echt oppassen met dit soort dingen bij een zwakke psyche . Soms heb ik zo iets overweldigend gevoeld fysiek (ineens ijskoud in een cirkel).
X een ritueel en een energie gevoeld die zo overweldigend was dat ik dacht ik verlies mijn verstand .
Je hebt zeg maar mensen . Maar ook entiteiten ( je mag ze als energien zien ) voor ons zijn de energien onzichtbaar . Je hebt zeg maar de vier elementen Water , vuur Aarde en lucht .
De verschillende enegien zijn gekoppeld aan elementen .

Aarde :Je hebt Enegien die zich op element aarde bevinden .

Lucht :
Je hebt Enegien die zich in element lucht bevinden .

Dit zijn zogenaamde zwevende l
Water: spreekt voor zich energien die zich in water bevinden.

Vuur : zelfde als bovenstaande deze energie heeft veel raakvlakken met vuur .

Weet je ik geloof dat als iemand dood is je de echte persoon niet in geest vorm kan zien .

Wat naar mijn inziens ze wel zien! .
Is dat een sterk verlangen om een overleden te zie.

Je de energie elementen aanspreekt .

Dit is eigenlijk ook magie .

Want de energie neemt de vorm aan van de eventuele overledenen
.
Eigenlijk zou je hem bij sterke verlangen kunnen horen .

Maar dit alles ben je eigenlijk zelf .

Je hebt in NL een grote groep aanhangers van de luciferiens (neigt naar satanisme )

Ik had me in geschreven maar helaas mij te donker!

Je hebt energien die zich op element aarde bevinden .
Klik om te vergroten...
Goed verhaal maar ik geloof wel dat je de persoon in geest kan zien want is bij ints al 2 keer gebeurt ma vs rest lang en goed verhaal
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sabotage zei:
T

En ook de visuele gedachte het universele sturen en zo iets te bewerkstellig .

Weet je magie is verborgen en lastig te bedrijven .
Over veel zaken blok je je gedachten omdat wij niet intelligent genoeg zijn om dit te begrijpen .
Klik om te vergroten...
Sabotage zei:
T

En ook de visuele gedachte het universele sturen en zo iets te bewerkstellig .

Weet je magie is verborgen en lastig te bedrijven .
Over veel zaken blok je je gedachten omdat wij niet intelligent genoeg zijn om dit te begrijpen .
Klik om te vergroten...
Wat ik allemaal gepost heb allemaal de zelfde stukken sommige stukjes maAR . Excussus
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sabotage zei:
Wat ik allemaal gepost heb allemaal de zelfde stukken sommige stukjes maAR . Excussus
Klik om te vergroten...
Jaa denk dat n meet n greet ni word als je het ceker weet had k wil willn komen heb je daar geen filmpjes ofs van opgezocht dan zulke dingen @Mindless weet er ook al heel veel van had ook zulke dinge vsn hem gezien wua filmpies enzv
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jbruinsma zei:
Jaa denk dat n meet n greet ni word als je het ceker weet had k wil willn komen heb je daar geen filmpjes ofs van opgezocht dan zulke dingen @Mindless weet er ook al heel veel van had ook zulke dinge vsn hem gezien wua filmpies enzv
Klik om te vergroten...
Dit boek moet je lezen man :
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sabotage zei:
Dit boek moet je lezen man :
Klik om te vergroten...
Zijn dit rituelen ofs?
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#11

zwarte magie Archieven - NoxMagica

noxmagica.com noxmagica.com
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jbruinsma zei:
Zijn dit rituelen ofs?
Klik om te vergroten...
Ook in dit boek te vinden . Maar ook veel uitleg over hoe dingen met elkaar verbonden zijn .
En het astrale aspect en Microkosmos en macrokosmos.
De genezende werking van kwalen .
Veel ook te lezen betreft astrologie , tarot ect
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sabotage zei:
Ook in dit boek te vinden . Maar ook veel uitleg over hoe dingen met elkaar verbonden zijn .
En het astrale aspect en Microkosmos en macrokosmos.
De genezende werking van kwalen .
Veel ook te lezen betreft astrologie , tarot ect
Klik om te vergroten...
Ooh ja dat heeft allemaal met kwade krachten te maken enzv tog niks voormij trouwens hh
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Sabotage zei:
Ik heb zelf wat geëxperimenteerd met magie .

O.A boek gelezen van : Eliphas Levie the (hoge magie)



1)dit is geen Harrie Potter met stokje of zo .

.Het is o.a gekoppeld aan alchemie,Rekenkunde en o. astrologie .

.Je hebt bijvoorbeeld de sexmagi sigiel en een planeten magie >(astrologie )

.Zeer bekend is het sterrenbeeld gebeuren .

In princiepen gebruik je (roep je op ect )entiteiten.

Om de magie energie te geven dat je wens uit komt .

Weet je het is best ingewikkelde materie .

En het oproepen vraagt ook een ingewikkelde ritueel .

om het een en ander naar je toe te trekken .

Ik vind sigiel magie wel praktische

. Heb goede resultaten gehad .

Weet nog de eerste keer dacht ik wtf ben ik aan het doen .

Maar als blijkt dat x op x de gevraagde beloning op je pad komt .
Word het geloof erin steeds sterker .
En groeie je in het spirituele dat het dan voor je zelf vanzelf sprekend is .
Je moet wel echt oppassen met dit soort dingen bij een zwakke psyche .
Soms heb ik zo iets overweldigend gevoeld fysiek (ineens ijskoud in een cirkel).

Tijdens een ritueel en een energie gevoeld die zo overweldigend was dat ik dacht ik verlies mijn verstand .

Je hebt zeg maar mensen . Maar ook entiteiten ( je mag ze als energien zien )
Voor ons zijn de energien onzichtbaar .
Je hebt zeg maar de vier elementen Water , vuur Aarde en lucht .
De verschillende enegien zijn gekoppeld aan elementen .

Aarde :Je hebt Enegien die zich op element aarde bevinden .

Lucht :
Je hebt Enegien die zich in element lucht bevinden .

Dit zijn zogenaamde zwevende l
Water: spreekt voor zich energien die zich in water bevinden.

Vuur : zelfde als bovenstaande deze energie heeft veel raakvlakken met vuur .

Weet je ik geloof dat als iemand dood is je de echte persoon niet in geest vorm kan zien .

Wat naar mijn inziens ze wel zien! .
Is dat een sterk verlangen om een overleden te zie.

Je de energie elementen aanspreekt .

Dit is eigenlijk ook magie .

Want de energie neemt de vorm aan van de eventuele overledenen
.
Eigenlijk zou je hem bij sterke verlangen kunnen horen .

Maar dit alles ben je eigenlijk zelf .

Je hebt in NL een grote groep aanhangers van de luciferiens (neigt naar satanisme )

Ik had me in geschreven maar helaas mij te donker!

Je hebt energien die zich op element aarde bevinden .
Klik om te vergroten...

Goed verhaal, lekker kort.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Sabotage zei:
Als je meer wilt weten schroom niet te vragen( ) sommige antwoorden post ik liever niet hier. Maar als je de wereld kent snap je het beter .
Daarom is men(die zich bezig houden met het occulte ) hier niet te open over naar een ieder .
En ik snap ook wel dat mensen bij het horen van bepaalde zaken .
Denken dat je rijp bent voor het gesticht .
Klik om te vergroten...

Ik denk vooral dat de meesten ten eerste gebaat zijn bij een cursus Nederlands.
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#16
*.exe2.0 zei:
Goed verhaal, lekker kort.
Klik om te vergroten...
Wil je meer weten en wat in het bijzonder
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Sabotage zei:
Wil je meer weten en wat in het bijzonder
Klik om te vergroten...

Ik zou graag zien dat iets beter taalgebruik hanteert en een coherent verhaal schrijft. Wellicht snap ik je dan beter.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Lijkt hier wel een afvaardiging van de wappies van de paranormaal beurs joh.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laat dat soort dingen geweun, beter.
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#20
*.exe2.0 zei:
Ik denk vooral dat de meesten ten eerste gebaat zijn bij een cursus Nederlands.
Klik om te vergroten...
Nou nou . Heb wat gebruikt en daar naast typ ik te snel . Hierdoor mis ik idd her en der een letter . Ik ben niet zo een held in het typen op een klein telefoon schermpje . Echter als je iets niet duidelijk is hoor ik het graag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."