Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie zou jij voor eventjes terug willen brengen?

Wie zou jij voor eventjes terug willen brengen?

57 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nu is het mijn beurt. Wie zal ik terug willen brengen? Natuurlijk mijn moeder. Maar dat spreekt voor zich.

Nee, ik zou deze tijger terug willen brengen:

CBC00E17-98FE-4905-AE1D-00903B90368E.jpeg

“huh wie is dat?”
Frédéric François Chopin, eigenlijk Fryderyk Franciszek Chopin (Żelazowa Wola, 1 maart of 22 februari 1810 – Parijs, 17 oktober 1849), was een Pools componist en virtuoos pianist uit de romantiek. Hij wordt algemeen beschouwd als de grootste componist die Polen heeft voortgebracht en geldt als een der grootste toondichters uit de muziekgeschiedenis. Zijn muziek, een persoonlijke fusie van West-Europese klassieke elementen en traditionele Poolse, benut de expressieve en technische eigenschappen van de piano vollediger dan de muziek van welke andere componist dan ook.
Klik om te vergroten...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn vader (en moeder)zou ik graag even terug willen brengen.
Zij hebben zoveel voor mij gedaan....
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Mindfuck
Klik om te vergroten...
Ja man, en wat nou als je dit leven moet leven om precies datgene wat jij zou willen veranderen te veranderen. Welke richting wil je gaan?

OT: ik zou in gesprek willen met meester Eckhart. Hij mag van mij dood blijven trouwens (wat dood zijn dan ook precies mag zijn), op de een of andere manier denk ik dat passender is.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Christopher Lee
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
Christopher Lee
Klik om te vergroten...

Dracula 🙏
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eve's drop zei:
Dracula 🙏
Klik om te vergroten...
A league of extraordinary gentlemen
Wat een kutfilm
Why did you do this to us
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
A league of extraordinary gentlemen
Wat een kutfilm
Why did you do this to us
Klik om te vergroten...

You do not know,

But when you do, you do.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn lieve ex vriend,die op een verschrikkelijke manier aan zijn eind is gekomen.
En waar ik nooit goed afscheid van heb kunnen nemen.
Zou hem willen vertellen hoeveel ik eigelijk van hem hield.
Ik heb nooit echt een goed antwoord gekregen waar hij begraven ligt.
En vraag me af of ik zijn dood ooit zou kunnen verwerken?
De zielepijn is ondraaglijk,het verdriet slijt niet met de jaren.
May his soul rest in peace❤
I never forget you my humble friend.
R
RatelendeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rotjoch zei:
Even een laatste gesprekje voeren, nog even knuffelen, afscheid nemen. Wie zou je nog een laatste keer willen zien en waarom?

Voor mij is het de beste vriendin van mijn moeder. Ze is altijd als een tweede moeder geweest en ik heb geen afscheid kunnen nemen vanwege zelfmoord. ❤️
Klik om te vergroten...

Van mijn lieve lieve prachtige Gentle, mijn paard.
19 jaar was hij van mij.
De helft van mijn leven.

Hij is en zal er altijd zijn maar hem zou ik zo ontzettend graag vasthouden!

Wouw!
R
RatelendeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Experimenteeltje zei:
Mijn lieve ex vriend,die op een verschrikkelijke manier aan zijn eind is gekomen.
En waar ik nooit goed afscheid van heb kunnen nemen.
Zou hem willen vertellen hoeveel ik eigelijk van hem hield.
Ik heb nooit echt een goed antwoord gekregen waar hij begraven ligt.
En vraag me af of ik zijn dood ooit zou kunnen verwerken?
De zielepijn is ondraaglijk,het verdriet slijt niet met de jaren.
May his soul rest in peace❤
I never forget you my humble friend.
Klik om te vergroten...
Hoi,

Maar dat zou je toch kunnen uitzoeken?
Heb je misschien ook gedaan en wilde ze het niet zeggen? Geen idee.
Maar dat is wel uit te zoeken toch?

Als je dat wil dan?
R
RatelendeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Er zijn mensen die ik graag terug wou brengen
Maar het allerliefste zou ik mijzelf van 5 jaar geleden terug willen brengen als ik kon kiezen, is dat egoïstisch.... En stel dat dat kon, had het dan niet op een andere manier fout uitgepakt waardoor het voor niks is geweest en ik beter af was hoe het de eerste keer afliep?
Op een manier van what is meant to be, will be??? Ik geloof eigenlijk niet in die shit
Ik heb gisteren een film gezien fantasy island wat over een magisch eiland ging waar je grootste fantasie tot leven zou komen, de ene koos om voor moment waarop ze nee tegen tot huwelijk gevraagt worden over kon doen, de ander koos om het gemaakt te hebben en alles te hebben in het leven. En dan nog iemand koos om om als ex militair wegens schorsing een tweede kans te krijgen in het veld als US soldaat
Moraal was wel dat ze allemaal op een magische wijze die dingen kregen maar dat de dingen altijd superslecht uitpakte voor ze en ze beter af waren zoals het was
Dit vraag ik mij dan ook oprecht af, is het beter om spijt te hebben en verder te gaan met je leven (wat je sowieso moet doen) of kun je met een tijdmachine het leven hebben wat je graag wilt?
Ik ben zeer geïnteresseerd in jullie meningen hierover !!!
Klik om te vergroten...
Ik geloof dat ALLES een reden heeft.
Misschien kun je eigen indenken wat als ik.
Ik denk dat je nu moet leven en niet in je verleden moet blijven want dat staat al.

X
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Mijn hamster. RIP Thor 2005 - 2008. Hij heeft de financiële crisis niet overleefd.
Klik om te vergroten...
Een hamster genaamd Thor. Awesome. En is 3(ish) jaar voor een hamster niet best wel oké?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn hamster. RIP Thor 2005 - 2008. Hij heeft de financiële crisis niet overleefd.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Mijn hamster. RIP Thor 2005 - 2008. Hij heeft de financiële crisis niet overleefd.
Klik om te vergroten...
Je weet dat het niet de bedoeling is om ze geld als bodembedekker te geven? Met geld koop je zaagsel enzo, dát moet op de bodem. Is goedkoper dan een goede laag briefgeld.

Tip voor de volgende financiële crisis!

Also, 3 voor een hamster, netjes!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Me ouwe collegatje van me ouwe verhuis joppie. Gouwe vent echt een levensgenieter rookte nog 2 pakken shag per dag en zuipte en snuifde nog als een tielerier op ze 60e 😎 Plotseling dood gegaan aan een hartaanval. Leukste collega die ik ooit in me leven hebt gehad. Ging een week later dan ze tweelingbroer dood aan hetzelfde. 😕

Hij was altijd heel positief en gezellig om mee samen te zijn / werken! Hele dag oprecht vrolijk en aardig!

Dit biertje is voor jou ouwe! Gone but never forgotten ❤️‍🔥
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Je weet dat het niet de bedoeling is om ze geld als bodembedekker te geven? Met geld koop je zaagsel enzo, dát moet op de bodem. Is goedkoper dan een goede laag briefgeld.

Tip voor de volgende financiële crisis!

Also, 3 voor een hamster, netjes!
Klik om te vergroten...
Ik heb de hamster op moeten eten omdat ik geen geld voor eten had.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Even een laatste gesprekje voeren, nog even knuffelen, afscheid nemen. Wie zou je nog een laatste keer willen zien en waarom?

Voor mij is het de beste vriendin van mijn moeder. Ze is altijd als een tweede moeder geweest en ik heb geen afscheid kunnen nemen vanwege zelfmoord. ❤️
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dus echt terug in de tijd gaan met de kennis die je nu hebt, maar in jouw eigen lichaam.

Waarom denk je dan dezelfde fouten te gaan maken? Jij bent namelijk in deze situatie degene die in controle is en WEET wat er gaat gebeuren.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Er zijn mensen die ik graag terug wou brengen
Maar het allerliefste zou ik mijzelf van 5 jaar geleden terug willen brengen als ik kon kiezen, is dat egoïstisch.... En stel dat dat kon, had het dan niet op een andere manier fout uitgepakt waardoor het voor niks is geweest en ik beter af was hoe het de eerste keer afliep?
Op een manier van what is meant to be, will be??? Ik geloof eigenlijk niet in die shit
Ik heb gisteren een film gezien fantasy island wat over een magisch eiland ging waar je grootste fantasie tot leven zou komen, de ene koos om voor moment waarop ze nee tegen tot huwelijk gevraagt worden over kon doen, de ander koos om het gemaakt te hebben en alles te hebben in het leven. En dan nog iemand koos om om als ex militair wegens schorsing een tweede kans te krijgen in het veld als US soldaat
Moraal was wel dat ze allemaal op een magische wijze die dingen kregen maar dat de dingen altijd superslecht uitpakte voor ze en ze beter af waren zoals het was
Dit vraag ik mij dan ook oprecht af, is het beter om spijt te hebben en verder te gaan met je leven (wat je sowieso moet doen) of kun je met een tijdmachine het leven hebben wat je graag wilt?
Ik ben zeer geïnteresseerd in jullie meningen hierover !!!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
Er zijn mensen die ik graag terug wou brengen
Maar het allerliefste zou ik mijzelf van 5 jaar geleden terug willen brengen als ik kon kiezen, is dat egoïstisch.... En stel dat dat kon, had ik dan niet gewoon weer dezelfde fouten gemaakt waardoor het voor niks is geweest?
Ik heb gisteren een film gezien fantasy island wat over een magisch eiland ging waar je grootste fantasie tot leven zou komen, de ene koos om voor moment waarop ze nee tegen tot huwelijk gevraagt worden over kon doen, de ander koos om het gemaakt te hebben en alles te hebben in het leven. En dan nog iemand koos om om als ex militair wegens schorsing een tweede kans te krijgen in het veld als US soldaat
Moraal was wel dat ze allemaal op een magische wijze die dingen kregen maar dat de dingen altijd superslecht uitpakte voor ze en ze beter af waren zoals het was
Dit vraag ik mij dan ook oprecht af, is het beter om spijt te hebben en verder te gaan met je leven (wat je sowieso moet doen) of kun je met een tijdmachine het leven hebben wat je graag wilt?
Ik ben zeer geïnteresseerd in jullie meningen hierover !!!
Klik om te vergroten...
Wat zou je tegen jezelf van 5 jaar terug willen zeggen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."