#1
Even een laatste gesprekje voeren, nog even knuffelen, afscheid nemen. Wie zou je nog een laatste keer willen zien en waarom?
Voor mij is het de beste vriendin van mijn moeder. Ze is altijd als een tweede moeder geweest en ik heb geen afscheid kunnen nemen vanwege zelfmoord. ❤️
Voor mij is het de beste vriendin van mijn moeder. Ze is altijd als een tweede moeder geweest en ik heb geen afscheid kunnen nemen vanwege zelfmoord. ❤️