#1
mijn moeder
Een van m'n beste vrienden, die in januari 2004 zelfmoord pleegde. De reden laat ik in het midden, maar het was iets waar geen Ʃnkel weldenkend mens problemen mee zou moeten hebben.
De laatste keer dat ik 'm zag was in de zomer van 2003 op een verjaardagsfeestje van een gemeenschappelijke vriend.
Je bent zekers geen gestoorde...Mān pa, niet echt om gezellig te zitten. Hoef ook niet te weten of hij me mist of trots op me is.
Wil enkel weten waarom hij de keuze heeft gemaakt om op mijn moeders verjaardag er een eind aan te maken. En of hij er van baalt dat we niet meer om hem rouwen, of eigenlijk, dat we dat nooit gedaan hebben.
Het was een akelige agressieve man, was het rouwen niet waard
En nu klink ik een beetje als een gestoorde ook nog. Dit is het tipje van de ijsberg mensen, het heeft echt zān redenen waarom ik zo over hem praat. Genoeg redenen
Dit raakt me wel. Vooral dat ādie zie ik nog wel eensā. Had het met mān ma ook. Ging er niet in dat ze er niet meer was. Ik had altijd dingen die ik haar wou vragen of vertellen of laten zien ofzo, maar het was zo snel afgelopen. Dat idee dat dat nooit meer kan, dat is zo pijnlijk.Ben lang boos op mezelf geweest omdat ik hem die 2 euro van het pilsje dat hij me later die avond op cafĆ© betaalde niet meer heb terug gegeven. Heb het altijd in mijn achterhoofd gehouden maar ik dacht altijd van "die ik zie ik toch nog wel eens een van deze dagen".
D
Dit raakt me wel. Vooral dat ādie zie ik nog wel eensā. Had het met mān ma ook. Ging er niet in dat ze er niet meer was. Ik had altijd dingen die ik haar wou vragen of vertellen of laten zien ofzo, maar het was zo snel afgelopen. Dat idee dat dat nooit meer kan, dat is zo pijnlijk.
Dirkjank out
Waarom eigenlijk? Omdat het een belangrijk en invloedrijk figuur was?Ik zou wel eens met Julius Caesar willen praten.
En ook met Adolf Hitler. Dan zou ik hem vragen waarom die zo spastisch zat te doen over die joden.Ik zou wel eens met Julius Caesar willen praten.
Om te begrijpen hoe hij het voor elkaar kreeg om ervoor te zorgen dat mensen alles voor hem deden. Ook ben ik benieuwd of hij het met mij eens is dat het christendom op hem is gebaseerd en niet op "Jezus".Waarom eigenlijk? Omdat het een belangrijk en invloedrijk figuur was?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."