#1
Mijn pa en ma.
Deze snap ik (helaas)Mijn pa en ma.

Frédéric François Chopin, eigenlijk Fryderyk Franciszek Chopin (Żelazowa Wola, 1 maart of 22 februari 1810 – Parijs, 17 oktober 1849), was een Pools componist en virtuoos pianist uit de romantiek. Hij wordt algemeen beschouwd als de grootste componist die Polen heeft voortgebracht en geldt als een der grootste toondichters uit de muziekgeschiedenis. Zijn muziek, een persoonlijke fusie van West-Europese klassieke elementen en traditionele Poolse, benut de expressieve en technische eigenschappen van de piano vollediger dan de muziek van welke andere componist dan ook.
Ja man, en wat nou als je dit leven moet leven om precies datgene wat jij zou willen veranderen te veranderen. Welke richting wil je gaan?Mindfuck
Christopher Lee
A league of extraordinary gentlemenDracula 🙏
A league of extraordinary gentlemen
Wat een kutfilm
Why did you do this to us
Even een laatste gesprekje voeren, nog even knuffelen, afscheid nemen. Wie zou je nog een laatste keer willen zien en waarom?
Voor mij is het de beste vriendin van mijn moeder. Ze is altijd als een tweede moeder geweest en ik heb geen afscheid kunnen nemen vanwege zelfmoord. ❤️
Hoi,Mijn lieve ex vriend,die op een verschrikkelijke manier aan zijn eind is gekomen.
En waar ik nooit goed afscheid van heb kunnen nemen.
Zou hem willen vertellen hoeveel ik eigelijk van hem hield.
Ik heb nooit echt een goed antwoord gekregen waar hij begraven ligt.
En vraag me af of ik zijn dood ooit zou kunnen verwerken?
De zielepijn is ondraaglijk,het verdriet slijt niet met de jaren.
May his soul rest in peace❤
I never forget you my humble friend.
Ik geloof dat ALLES een reden heeft.Er zijn mensen die ik graag terug wou brengen
Maar het allerliefste zou ik mijzelf van 5 jaar geleden terug willen brengen als ik kon kiezen, is dat egoïstisch.... En stel dat dat kon, had het dan niet op een andere manier fout uitgepakt waardoor het voor niks is geweest en ik beter af was hoe het de eerste keer afliep?
Op een manier van what is meant to be, will be??? Ik geloof eigenlijk niet in die shit
Ik heb gisteren een film gezien fantasy island wat over een magisch eiland ging waar je grootste fantasie tot leven zou komen, de ene koos om voor moment waarop ze nee tegen tot huwelijk gevraagt worden over kon doen, de ander koos om het gemaakt te hebben en alles te hebben in het leven. En dan nog iemand koos om om als ex militair wegens schorsing een tweede kans te krijgen in het veld als US soldaat
Moraal was wel dat ze allemaal op een magische wijze die dingen kregen maar dat de dingen altijd superslecht uitpakte voor ze en ze beter af waren zoals het was
Dit vraag ik mij dan ook oprecht af, is het beter om spijt te hebben en verder te gaan met je leven (wat je sowieso moet doen) of kun je met een tijdmachine het leven hebben wat je graag wilt?
Ik ben zeer geïnteresseerd in jullie meningen hierover !!!
Een hamster genaamd Thor. Awesome. En is 3(ish) jaar voor een hamster niet best wel oké?Mijn hamster. RIP Thor 2005 - 2008. Hij heeft de financiële crisis niet overleefd.
Je weet dat het niet de bedoeling is om ze geld als bodembedekker te geven? Met geld koop je zaagsel enzo, dát moet op de bodem. Is goedkoper dan een goede laag briefgeld.Mijn hamster. RIP Thor 2005 - 2008. Hij heeft de financiële crisis niet overleefd.
Ik heb de hamster op moeten eten omdat ik geen geld voor eten had.Je weet dat het niet de bedoeling is om ze geld als bodembedekker te geven? Met geld koop je zaagsel enzo, dát moet op de bodem. Is goedkoper dan een goede laag briefgeld.
Tip voor de volgende financiële crisis!
Also, 3 voor een hamster, netjes!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."