Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIvm ADHD

Ivm ADHD

50 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja ik doel niet op alle heroine gebruikers
mensen die dakloos zijn en slapen op het stasion .. wat zijn dat ? :openmouth:

oke.. naja ik had het beter kunnen formuleren sorrie :hearteyes:

kusje ?!
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#2
BillyBilo zei:
En daar wil ik aan toevoegen dat zelfs in grote mate blowen gevaarlijk is, ik ben er mega paranoide van geworden.
Klik om te vergroten...


Ja dat ligt misschien aan je zelf, daarom moet je het nog niet veralgemenen.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
vlaemink zei:
BillyBilo zei:
En daar wil ik aan toevoegen dat zelfs in grote mate blowen gevaarlijk is, ik ben er mega paranoide van geworden.
Klik om te vergroten...


Ja dat ligt misschien aan je zelf, daarom moet je het nog niet veralgemenen.
Klik om te vergroten...


Is dat het enige wat je te zeggen hebt? Denk je nou echt dat alle uitslagen van experimenten en tests wat betreft wiet gebruik nergens op slaan? maar whatevah, de groetjes.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik doe helemaal niet net alsof een adhd'er een schizofreen is, maar er zitten gewoon bepaalde fouten in de dopamine en noradrenaline neurotransmitters en bij deze mensen, en als je het niet geloofd, dan zoek je het toch lekker zelf op? eigenwijze tuinkabouters hier.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij heeft het zelf.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
je hebt niet stabiel en je hebt niet stabiel he, het is gewoon te zien in welke maten je het hebt, er is mss wel wat meer risico maar dat valt allemaal wel nog goed mee volgens mij
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij heeft schade aan z'n been kan betekenen dat hij een wondje op z'n kleine teen heeft of dat z'n been er af ligt, het blijft hetzelfde. Zo kan ik ADHD hebben en jij, en ik er nauwelijks last van hebben, prima trippen en jij helemaal doorflippen en in een jarenlange psychose komen. Het is niet echt te vergelijken, en zo zijn er denk ik voor iedere persoon wel "disorders" te vinden om niet aan de LSD of any other drug te gaan.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dzy zei:
Hij heeft schade aan z'n been kan betekenen dat hij een wondje op z'n kleine teen heeft of dat z'n been er af ligt, het blijft hetzelfde. Zo kan ik ADHD hebben en jij, en ik er nauwelijks last van hebben, prima trippen en jij helemaal doorflippen en in een jarenlange psychose komen. Het is niet echt te vergelijken, en zo zijn er denk ik voor iedere persoon wel "disorders" te vinden om niet aan de LSD of any other drug te gaan.
Klik om te vergroten...


daar gaat het toch helemaal niet om? Mijn psych weet zelf ook van mijn drug gebruik af, en aangezien ik add heb vroeg ik er na, waarom zou ze gaan lopen ouwehoeren terwijl ze weet dat ik toch zo 1,2,3 niet stop tenzij ik het zelf zou willen? waarom zou zo'n iemand bollocks gaan lopen lullen?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Omdat een psychiater nooit kan zeggen: Ga lekker door met drugs gebruiken?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kerel, snap jij jezelf wel? Wie zegt nou weer dat wij ontkennen dat er bij adhd'ers iets mis is met de neurotransmitter?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dzy zei:
Omdat een psychiater nooit kan zeggen: Ga lekker door met drugs gebruiken?
Klik om te vergroten...


En dus denk je dat een psychiater liegt?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dzy zei:
De waarheid verdraaien is een andere benaming, maar eigenlijk wel ja. Wat is het tegenovergestelde van: Geen drugs gebruiken? Wel drugs gebruiken, wat een psychiater nooit mag zeggen. Zou hij dat doen kan hij prima ontslagen worden, dus moet hij het andere wel zeggen. Logisch toch?
Klik om te vergroten...

wat een onzin. die mensen zijn er om te helpen, en het was een vraag specifiek gericht op een psychose.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
BillyBilo, jou beeld van een adhd'er gaat helemaal nergens over 'instabiele geest' en dergelijke argumenten tegen het gebruik van psychoactieve middelen zijn echt bullshit. Alsof een adhd'er een of andere schizofreen is.

Je zeg trouwens niet eens wat je psychiater dan precies gezegd heeft, dus dit geraaskal:
daar gaat het toch helemaal niet om? Mijn psych weet zelf ook van mijn drug gebruik af, en aangezien ik add heb vroeg ik er na, waarom zou ze gaan lopen ouwehoeren terwijl ze weet dat ik toch zo 1,2,3 niet stop tenzij ik het zelf zou willen? waarom zou zo'n iemand bollocks gaan lopen lullen?
Klik om te vergroten...

Moet je nog even verduidelijken. Of gewoon beseffen dat Dzy gelijk heeft en leren relativeren, want als je dat niet kan is LSD inderdaad wel gevaarlijk voor je.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
zommes zei:
Kerel, snap jij jezelf wel? Wie zegt nou weer dat wij ontkennen dat er bij adhd'ers iets mis is met de neurotransmitter?
Klik om te vergroten...

dan weetje waarschijnlijk dus ook dat in het dopamine subtype D2 de bron van psychoses zit? en dat mensen met adhd een dopamine probleem hebben? en dat tripmiddelen de dopamine beinvloeden? en dat het dus gevaarlijk is dat mensen dit in de war gaan sturen met zulke dopamine problemen?

:wave:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#15
anders worden mijn posts even weggehaald?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jazeker, je kan een wijziging gewoon met de knop 'wijzigen' gewoon toepassen en een post als 'iemand?' slaat totaal nergens op en wordt dus verwijderd. Zoals ik dat bij iedereen doe.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mr.jiho zei:
heb een lichte vorm van adhd, ook al lsd genomen, moet normaal geen problemen opleveren :wave:
Klik om te vergroten...
ik heb adhd en ook nergens geen last van.
ik heb zelfs 0lichte vorm van epelepsie en nog nergens last van.
alleen ik mag niet in flikkerlichtjes komen want ....
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
geef hem eerst een lijn speed.
bij mij helpt da toch
ik ben een enorm irritand vervelend hyperkinetich manneke en als ik een lijn pak ben iik terug de rustigheid zelve
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat zijn trouwens kartonnen?
is dit zowiets als papertrip?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
flashkop zei:
wat zijn trouwens kartonnen?
is dit zowiets als papertrip?
Klik om te vergroten...
Ja idd. Bij ons noemen ze het ook kartonnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."