Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vind ik ook. hehe Wat ik deed toen ik even slecht ging was gewoon vrolijke muziek opzetten. Zelf ga ik niet veel verkeerd, ik vind het zo: Je neemt een psychedelische drug, dus je kan je ook verwachten aan illusies en dergelijke, dat is normaal. Anders neem je dat toch niet? Nu ik begrijp wel dat deze een andere draai kan krijgen maar dat is nooit echt van lange duur. Normaal gezien."
"Kjellovich* zei: Vind ik ook. hehe Wat ik deed toen ik even slecht ging was gewoon vrolijke muziek opzetten. Zelf ga ik niet veel verkeerd, ik vind het zo: Je neemt een psychedelische drug, dus je kan je ook verwachten aan illusies en dergelijke, dat is normaal. Anders neem je dat toch niet? Nu ik begrijp wel dat deze een andere draai kan krijgen maar dat is nooit echt van lange duur. Normaal gezien. Klik om te vergroten... O, ik wou nog vragen. Na hoeveel dagen is een trip terug helemaal actief? Na 2 a 3 dagen in ieder geval al niet, maar 2 weekenden achter elkaar?(1 dag per weekend.)"
"Nu een goeie vriend van me heeft zonet een papertripje gefixt en hij wil het met mij beleven. We hebben beide nog geen paddo's of andere hallucinerende drug genomen. Ik heb daarom dus een paar vragen waarop ik graag wat wijzer uit zou willen worden. 1.Als je het ingenomen hebt, kan je dat merken aan je uiterlijk? (niet je manier van doen, maar je gezicht ofzo). 2. Doe je dit beter ergens binnen of buiten voor je eerste keer?(en ja ik weet dat je het best doet in een vertrouwde omgeving en blabla...) 3. Ik heb gelezen dat een telefoon of gsm je best kan storen dus gaan we gsm afzetten en telefoon tijdelijk weg of weetikveel. Maar ik heb hier gelezen dat besef van tijd en ruimte veranderd. Doet het dan niet raar als je zo plots naar je horloge of klok aan de muur kijkt? 4. We willen natuurlijk een bad trip vermijden dus wou ik vragen, onder welke omstandigheden, emotie, plaats, ... heb je bijna gegaraneerd een bad trip? Alvast bedankt"
"Nja tzit zo, als je al zo gewronge zit, en zoveel vragen en onzekerheid hebt over LSD. Kan je het idd beter laten. Ikzelf ben eerst begonnen met LSD en daarna paddo's. LSD vind ik een mooie introducer in de hallucinerende wereld. Veel makkelijker te sturen, + het effect duurt lekker lang. Weetwel, een joint heeft een andere werking als een tripmidel. Logisch gezien"
"'k Wil mn trips ff bijhouden, voor elk weekend eentje bijvoorbeeld. Ik heb de topics gelezen die iet of wat te maken hadden met het bewaren van LSD. De uitleg zegt dat je ze best in een aluminiumfolie bewaart, en je ze niet constant in schommelende temperaturen brengt. Doe ik er goed aan als ik ze netjes in een folietje bewaar in een zijzak van m'n zomervestje Bv. ? Ik ben vaak de deur uit, en ik heb wel graag een tripje of 2 op zak weetje. Nu uit conclusie wil ik weten of het niet al te schadelijk is met het weer van nu, en jah, de temperaturen durven wel eens een graad of 6, in extreme gevallen 8 graden wijzigen. En als ik de papertripkes in de folie nog eens extra "beveilig" met ze in een luchtdicht zakje te steken, kan er toch weinig gebeuren niet?"
"Hehe oke Twas maar ff om te informeren"
"Ik heb die topic al bekeken lot, maar toch bedankt. Hier ff een kort en bondige uitleg over Deluxe en Slim. Smoking King Size Slim Smoking King Size Slim is het meest populaire king size vloeitje op de markt en een uitvinding van Smoking. Slim staat voor een lang vloeitje dat iets smaller is dan de gewone lange vloeitjes. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat de roker van een joint vaak niet de volle breedte van het vloeitje nodig heeft om de inhoud op te rollen. Hij houdt dus papier over. En omdat een roker van een joint geen papier wil roken sneed hij het overtollige papier vaak weg. Met de Slim versie is dit probleem opgelost. Bovendien is dit rijstpapier ook nog eens dunner dan de gewone lange vloei. Smoking KS slim komt in een goud pakje (ook wel boekje genoemd) en wordt daarom vaak Smoking goud genoemd. Smoking King Size de Luxe Deze variant is verleden jaar geïntroduceerd en is dus de jongste telg uit de Smoking familie. Voortbordurend op het succes van Smoking goud is ook dit vloeitje van een slim formaat. Het rijstpapier is echter nog dunner dan Smoking goud. In korte tijd is dit vloeitje populair geworden en is nu de nr 3 van Smoking."
"Nu ikzelf heb nog nooit paddo's genomen, enkel lsd. Ik nam m'n eerste lsd alleen thuis, solo trip, een halfje. Ik had wel goed geinformeerd enzo, maar ik begon thuis om eens af te zien wat die lsd allemaal in petto had. Daarna ben ik naar buiten gecrossed om de wereld eens anders te bekijken wat me dus goed beval. Hallucinaties onder lsd kan ik niet beter beschrijven als voorwerpen en zaken die je anders bekijkt gwn. De kleuren kunnen een andere tint krijgen, of vervagen, of zelfs cartoonstyle krijgen (zeer mooi). Ook als je begint te staren begint in het midden van je gezichtsveld een soort wazige bol tevoorschijn te komen die wat rond draait, en in je buitenste gezichtsveld golft alles. Kasten en dergelijke verlengen en het hout begint te leven, die nerven of hoe je het ook noemt stromen. Dit is hallucineren op een visueel aspect. Mentaal is dit moeilijker uit te leggen. Mentaal gaan je gedachten snel door je kop maar je onthoudt er weinig van, het gevoel van " de plaat blijft hangen " komt hier vaak voor. Ikzelf, heb lsd, voor de eerste maal, alleen genomen nogmaals. En dit beviel me goed. Er is nog controle laat je daar al gerust over zijn. Er zijn genoeg tip reports die dit illustreren, ikzelf heb nog een report hier opstaan, deze sluit eventueel hierbij aan, je kan deze lezen als je wilt en als je nog vragen hebt post je ze hier. Nu het is geen verplichting om het te nemen natuurlijk. Maar voor 1 maal vind ik dit zeker en vast de moeite waard, zonde dat je er over zou blijven piekeren. Simpelweg, lees zowat een halfuurtje ofzo non stop info over lsd en dan neem je dat spul in. Je zal het je niet beklagen. En ik geef toe, ik was vroeger (3 maanden terug) zelf een grote bangerik op vlak van trippen, ik heb het uiteindelijk toch genomen. En als puntje bij paaltje komt denk je zelfs van: Moest ik me daarvoor zo opjutten en piekeren? Zo denk ik erover"
"Ik vind wel dat er een zekere 'druk' heerst in je hoofd als je op LSD zit. Soms deed het me denken alsof je onder water bent, zonder het gevoel dat je in water zit natuurlijk. Met Amnesia Haze krijg ik dit ook dikwijls. De afterglow of hoe je het noemt vind ik altij maar een vaag gebeuren. Alles van Hoe&Wat? wordt terug duidelijker enzo."
"Ik heb dit 's morgens, als je een uurtje ofzo waker bent. Een kleine wake 'n' bake lol"