aangezien ik er van uit gaan dat hier vooral mensen komen van de leeftijdspan van 15 - 25 ( ja ik zit daar tussen )
wat heeft dat hier in godsnaam mee te maken?
maar.
aangezien jij de ilussie hebt dat mensen met adhd geestelijk instabiel zijn heb je het toch mis.
ze kunnen zich minder goed concenteren en/of stil zitten
maar voor de rest zijn ze geestelijk gewoon inorde.
en mer medicatie zie je niet eens verschil.
Zoek eens iets op over neurotransmitters en het ontstaan/oorzaak van adhd/add
en Ritalin / Concerta krijg je niet van de psych maar van een Arts. en dan kanje een herhaal recept krijgen van de Huisarts
Sorry, maar hier in nederland krijg je het meestal van een psych.
en dat ik Heroine wil proberen is mijn zaak. en dat ik me niet laat op lichten door de verslaafden van mijn stad lijkt mij toch niet fout.
Het gaat erom in welke vorm jij in minderwaardigheid over deze mensen spreekt, terwijl als jij heroine gaat gebruiken ook de kans loopt om zo te eindigen, en laat me hier alsjeblieft geen voorbeelden of nog meer uitleg bij geven, iig als je mijn posts een beetje gelezen hebt. en aan gezien dat jij denkt dat ik dat heb gekocht. laat ook al zien dat je mijn post niet eens goed hebt gelezen.
Zeg ik dat je het daar gekocht hebt, of ben je ook analfabeet?
Freak. is ook al een foute benaming voor Adhd ik Durf te wedden dat minstens 20% in je omgeving een vorm van adhd heeft en waarschijnlijk zonder dat jij daar überhoubt weet van hebt.
Hoe Durf jij te zeggen dat ik je freak noem omdat je adhd hebt? hoe kom je erbij? lees eerst je eigen posts eens, dat is waar ik mijn conclusie uit trek, en lees de mijne ook beter in het vervolg.