Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de beste LSD die je al genomen hebt

Wat is de beste LSD die je al genomen hebt

73 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is de bedoeling :mrgreen: :wave:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Godver, zwijg allemaal, krijg honger naar die lekkere acid!
Me want eat some fucking magic paper!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
flashkop zei:
Zen maten waar ie altijd met uitgaat hadden gebeld om te zeggen dat zijn vriendin vreemd ging en zen ouders hadden hem gevonden toen dat hij dus verkeerd aan het gaan was, ziekenhuis gepasseerd en hij word vandaag ontslagen, echt wel rot maar hij is OK!!!
Klik om te vergroten...

o m g
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
Een Magisch Hartje van 400-500 mu.
Ik hak ze maar in tweeen dus zeg maar 200 mu en neem er cappie bij gevuld met 0,30 gram speed om nog te kunnen coordineren.
Als ik een hele inneem gaat het niet lekker het is lichaamlijk en geestelijk te zwaar voor mij.


Ja ze zijn getest op hoeveelheid via een advies buro.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
LSD lichamelijk te zwaar :confused: bij mij maakt dat lichamelijk weinig verschil uit of ik nu 100,200 of 300ug binnen heb hoor, wat bedoel je daar dan juust mee
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
i took 2 much .....

-Misselijkheid (1x gekotst) en flauwvoelen van de honger.
-Zicht en diepte perspectief zeer slecht.
-Coordinatie zeer slecht
-Psychoses en waanideeen


Ik heb 2 x een hele genomen zonder pep en dat is dus niet leuk.
Een halve kickt hard en 8 uur later kan er altijd nog een halve bij.

Maar ja wat de een niet leuk vindt daar kickt een ander op.

De beste lsd trips/ervaringen zijn die bijna badtrips die tegen psychoses aanlopen. Dat zeggen sommige, en ja ik zal ze nooit vergeten.

:hearteyes:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
mwua ik vind LSD lichamelijk helemaal niet zwaar, heb een keer op een avond (met getuigen op dit forum :tongueout:) 3 zegels van 200ug naar 1 keer naar binnengewerkt. Kan niet echt zeggen dat ik paranoia werd ofzo, ik werd er juist erg rustig van, oh de mooiheid alles jonge!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok maar als ik nu een hele neem voel ik ook niets de resistentie neemt snel toe.
Als er een maand tussen zit wordt het echt te gortig voor mij persoonlijk.

Als ik als een blinde met mijn handen voorruit moet lopen.

:openmouth:

Maar goed misschien dat iemand dat wel top zou vinden.
Overigens duurt die hele zware periode maar een paar uur en zakt dan wel af.

Stonie
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind dat je met speed de lsd verneukt. Maar ja, dat is mijn mening, blaaaaargh.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet met de Hartjes wel met andere papertrips tussen de 10-200mu.

Waarom zou ik iets goeds verpesten.

:mrgreen:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#10
lol idd, pep met lsd.... kweetnie ze :tongueout:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
lsd en pep is handig, de pep werkt idd niet lang in op de trip, maar zon 20 minuutjes na de inslag v/d pep ben je ineens heel erg fit en trip je trug harder...
Maar het kan echt wel op elk tripje hoor, maakt niet uit of ze maar 100µg zen.
p
picklejuiceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
1) Explorer => 300ug
Klik om te vergroten...

Heb ik voor m'n eerste keer gehad, heb er geen klachten over :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ook niet :wink:

maar kdenk dat ik 500-600ug een beetje te veel vant goede zou vinden..

kdenk nie da ik echt slecht zou gaan, maar kzou toch maar in een soort van overdrive zijn hoor :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
jamjam

P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
ik ook niet :wink:

maar kdenk dat ik 500-600ug een beetje te veel vant goede zou vinden..

kdenk nie da ik echt slecht zou gaan, maar kzou toch maar in een soort van overdrive zijn hoor :)
Klik om te vergroten...

Ik kan je zeggen dat het best wel mee viel hoor, alleen alles is zo ontzettend intens, in het begin lijkt alles wat je aanraakt of prikkelt wel een orgasme door je lijf, heeeeerlijk!
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#16
suikerklontjes in de jaren 80'. wordt oud.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: i took 2 much .....

lysergine25 zei:
-Misselijkheid (1x gekotst) en flauwvoelen van de honger.
-Zicht en diepte perspectief zeer slecht.
-Coordinatie zeer slecht
-Psychoses en waanideeen


Ik heb 2 x een hele genomen zonder pep en dat is dus niet leuk.
Een halve kickt hard en 8 uur later kan er altijd nog een halve bij.

Maar ja wat de een niet leuk vindt daar kickt een ander op.

De beste lsd trips/ervaringen zijn die bijna badtrips die tegen psychoses aanlopen. Dat zeggen sommige, en ja ik zal ze nooit vergeten.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dan moet je dus gewoon helemaal geen lsd gebruiken.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Update: Mijn hoogste lsd dosis ooit: 1200 ug in 1 keer. Tripreport volgt, ik had nogal een zware nacht achter de rug :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
i took to much !!

Hee Zommes,

Jawel een halfje is voor mij perfect , zonder LSD ik wil niet leven.

Die bijwerkingen krijg je als je, zelden tript ,een lege maag hebt, en een hele neemt.

En als ik het niet alleen doe gaat het nog beter.

:hearteyes:

Stonie Mahonie gaat een jointje rollen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Psycho_Chrono zei:
quote]

Ik kan je zeggen dat het best wel mee viel hoor, alleen alles is zo ontzettend intens, in het begin lijkt alles wat je aanraakt of prikkelt wel een orgasme door je lijf, heeeeerlijk!
Klik om te vergroten...

Het is bijna waar wat ie zegt, in ieder geval zou iedere lsd 'er eens naar die max moeten kruipen van 400-500 ug. En dan zelf oordelen wat het bracht.

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."