Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblijven hangen

blijven hangen

80 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dzy zei:
Nee hij lult poep.

Een psychose wordt getriggerd door stress of een trip middel (indirect ook stress voor je hersenen), waarna die voor onbepaalde tijd blijft, direct na de stress of trip. Gewoon een tijdje wachten en hij gaat voor bij of aan de anti-psychotica. Het is onzin dat het 2 maanden na je trip nog kan komen. Hoe kom je daar sowieso bij?
Klik om te vergroten...
Dit is de waarheid.

In een psychose geraken omdat je daar vatbaar voor bent of aanleg voor hebt heeft niks te maken met de sprookjesverhalen over 'blijven hangen'.
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#2
blij dat the horen

: ]
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ooit al eens eraan gedacht dat ie misschien wel écht kan tijdreizen en met bomen praten?

Maar ik ga, de koning van Frankrijk stuurde net een postduif met het bericht dat de koloniale legers germanië willen aanvallen...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik kan wel zeggen da ik namelijk redelijk hard ben blijven hangen onder de LSD namelijk acht de prikkeldraad :wave: :wave: :wave:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psykaholik zei:
ik kan wel zeggen da ik namelijk redelijk hard ben blijven hangen onder de LSD namelijk acht de prikkeldraad :wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

Hahaha lol :mrgreen:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#6
st an zei:
blij dat the horen

: ]
Klik om te vergroten...

Yes! Wanneeeeer? :P
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi dat je daar naar vraagt! :)

Ik ken namelijk , maar een paar drugsgebruikers en vrienden van me gebruiken zelf alleen , maar speed en 2-cb enzo , maar vlak bij mijn school is een park en wij zitten met vrienden altijd in de pauzes in het park rustig wat te blowen en andere dingen te doen en daar kom je dus ook andere gebruikers tegen , zo loopt der ook altijd een man " Jan " genaamt een jaar of 40/45 lange man met een dolmatier altijd de hond uite te laten in het park. Het is echt een freak soms blijft ie heel lang naar de bomen staren en zegt ie dat ie kan reizen tussen tijd en ruimte. Verder hadden we het met hem is tijdens een tussenuur met hem over drugs en wij hadden het over paddo's en hij adviseerde ons een goede smartshop " Mr. Padddo" genaamd wat zich in Rotterdam bevind ( is echtar 10 jaar geleden over gegaan naar " Euforia " ) en hij had wel erg veel verstand van drugs etc. Wat bleek hij had met 3 vrienden in een wodka fles 15 zegeltjes gedaan en dat met zijn 3'en opgedronken ik denk dat het daardoor komt dat ie zo gek is geworden.... psychose aan over gehouden denk ik. Verder heb ik hem is tegen een boom zien praten en hij kijkt heel erg lang naar de bomen... Verder vertelde die me ook dat ie soms mensen ziet vervormen en dat ie opeens in de war is enzo en dat ie daardoor altijd in het park is zodat ie rust heeft en hij heeft toch een uitkering en niks beters te doen en geen vrienden best zielig eigenlijk , maar wel heel erg interesant om dat te horen :) Zo dat was het :P
t
tomLid
01-01-2024, 00:00
#8
HolySmoke zei:
Er zijn wel verhalen bekend van muzikanten zoals Syd Barrett die zijn blijven hangen maar in mijn omgeving ken ik niemand.
Klik om te vergroten...


kwam dit niet door de heroine?das wat anders als paddos/acid :wave:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik ken er zat, hangjongeren.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was er zelf ooit een.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged zei:
Ik was er zelf ooit een.
Klik om te vergroten...

ik ook ja.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Back in the days.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee joh....
telefoon op mp3 en blazen maar.... 50, the game... je weet toch.
E
ElujinLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb onlangs men eerst lsd tripje gedaan .
en door omstandigheden heb ik in men after glow alleen gezeten en op dat moment was ik er me momenten van overtuiged dak er in bleef hangen .
en ik heb het ook wat gevoeld wat het is niemeer weten wie ge zij en twijfelen aan alles.
dus psychose is zeker mogelijk voor iedereen denk ik . na men trip ben ik er direct wel uit gekomen en was alles normaal (zelfs beter ) en het zal wel geen psychose geweest zijn (want daar komde ni zo maar uit )maar het leek er in iedere geval wel erg hard op . dus kan wel me inbeelde wat het voor die mensen constand moet zijn en da is redelijk hard
v
vinzetronLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blijven hangen?

Ik zou ook graag eens duidelijkheid hebben. Er zijn mij al veel verhaaltjes verteld geweest over mensen die denken dat ze een sinaasappel zijn en zo, maar je moet toch wel compleet achterlijk zijn om het in je hoofd te steken dat je een stuk fruit bent en er voor derest van je leven in geloven. Ik ben nooit bang geweest om in een trip te blijven, maar toch denk'k dat je er zoiezo iets aan overhoud. Wat mij nu de laatste tijd vooral dwars zit is dat ik na m'n laatste trip (twee weken geleden) een beetje gedepersonaliseerd ben. Je weet wel, zo constant het gevoel hebben dat je naar een film kijkt. Het is precies alsof m'n lichaam het dagelijkse leven doorloopt, maan m'n geest achter een scherm alles volgt en bestuurd. Alsof ik op een hoger bewustzijnsniveau ben gekomen. Het vreemde is dat het me eerst niet opviel, maar hoe meer ik het in m'n hoofd stak, hoe sterker het gevoel werd. Ik koppelde het ook onmiddellijk aan het gebruik van LSD, omdat wel eens wordt gezegd dat vanaf een bepaalde dossering er depersonalisatie optreed. 'k Heb er niet echt last van, zolang ik me kan bezig houden. Maar vanaf het moment dat ik in gedachten verzonken ben, valt het me op dat alles zo suggestief visueel is en zeker als'k een joint heb gerookt. De omgeving ziet er dan echt tripperig uit. Soms vind ik het nog cool om rond te kijken, te genieten van de omgeving en een ander perspectief te hebben op de dingen, maar soms voelt de gedachte dat je de dingen anders ziet dan anderen toch maar bekakt aan. Wel... als dit het teken is dat ik er in ben gebleven dan valt er best mee te leven... Nu maar hopen dat het niet erger wordt...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
zit gewoon in je hoofd en je maakt er je eigen gek mee.; negeer het en het gaat wss zelf weg
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben dankzij LSD nog meer "anti-mens principes" geworden. Altijd maar hetzelfde, wrm moeten we werken? Wrm moeten we luisteren naar onze leerkrachten, waarom moet ik dat kut frans leren in school, om te communiceren met fransen? Dat ze eens engels gaan leren.
Waarom bestaan er godsdiensten .. Bedoel, alles is zo fucked up, je hebt maar 1 principe, maar andere wegen, gaan ze nooit nemen.
Bezie het als soort energie, nog altijd die kerncentrales, maar nooit eens nieuwe energie soorten uitproberen. It's all about money ..

Psychoses .. Goh, ze bestaan, denk maar niet dat het je nooit zal overkomen hoor. Maar als je in een super super zware trip ga belanden dan zul je wel ook eens hard neig gaan flippen en denken dat je dit zijt. Kheb ook soms momenten dat ik zie dat m'n gordenijnen bewegen, of dat m'n bed kleiner of groter wordt, wel. Die mensen hebben het nog veel erger zoiets. Anders zou die ene gast niet naar bomen staren enzo. Psychoses bestaan, blijven hangen bestaat nu ook eenmaal. De kans dat je dat krijgt op kleine dosissen zal wel heel redelijk klein zijn, hoe groter de dosis, hoe meer kans.
Maar als je sterk in je voeten staat, kan dat moeilijk gebeuren. Altijd beseffen van, kijk, ik trip, wat ik zie is dankzij de LSD die ik zojuist innam, over 12 uur tijd, zie ik weer terug normaal en leef ik ook weer terug normaal, de tijd dat ik trip, is de tijd, waar ik plezier ga aan beleven.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Blijven hangen?

vinzetron zei:
Ik zou ook graag eens duidelijkheid hebben. Er zijn mij al veel verhaaltjes verteld geweest over mensen die denken dat ze een sinaasappel zijn en zo, maar je moet toch wel compleet achterlijk zijn om het in je hoofd te steken dat je een stuk fruit bent en er voor derest van je leven in geloven. Ik ben nooit bang geweest om in een trip te blijven, maar toch denk'k dat je er zoiezo iets aan overhoud. Wat mij nu de laatste tijd vooral dwars zit is dat ik na m'n laatste trip (twee weken geleden) een beetje gedepersonaliseerd ben. Je weet wel, zo constant het gevoel hebben dat je naar een film kijkt. Het is precies alsof m'n lichaam het dagelijkse leven doorloopt, maan m'n geest achter een scherm alles volgt en bestuurd. Alsof ik op een hoger bewustzijnsniveau ben gekomen. Het vreemde is dat het me eerst niet opviel, maar hoe meer ik het in m'n hoofd stak, hoe sterker het gevoel werd. Ik koppelde het ook onmiddellijk aan het gebruik van LSD, omdat wel eens wordt gezegd dat vanaf een bepaalde dossering er depersonalisatie optreed. 'k Heb er niet echt last van, zolang ik me kan bezig houden. Maar vanaf het moment dat ik in gedachten verzonken ben, valt het me op dat alles zo suggestief visueel is en zeker als'k een joint heb gerookt. De omgeving ziet er dan echt tripperig uit. Soms vind ik het nog cool om rond te kijken, te genieten van de omgeving en een ander perspectief te hebben op de dingen, maar soms voelt de gedachte dat je de dingen anders ziet dan anderen toch maar bekakt aan. Wel... als dit het teken is dat ik er in ben gebleven dan valt er best mee te leven... Nu maar hopen dat het niet erger wordt...
Klik om te vergroten...

Ik ken je gedachtengang volledig, heb het zelf ook al ervaren, maar geloof me denk er niet meer aan en alles is terug normaal hoor.

Osi` zei:
Wrm moeten we luisteren naar onze leerkrachten, waarom moet ik dat kut frans leren in school, om te communiceren met fransen? Dat ze eens engels gaan leren.
Klik om te vergroten...

Ik deel je mening volledig, waarom leren we niet gewoon allemaal, over heel de wereld esperanto op het school? Dat zou toch zoveel makkenlijker zijn he :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."