Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blijven hangen? Ik zou ook graag eens duidelijkheid hebben. Er zijn mij al veel verhaaltjes verteld geweest over mensen die denken dat ze een sinaasappel zijn en zo, maar je moet toch wel compleet achterlijk zijn om het in je hoofd te steken dat je een stuk fruit bent en er voor derest van je leven in geloven. Ik ben nooit bang geweest om in een trip te blijven, maar toch denk'k dat je er zoiezo iets aan overhoud. Wat mij nu de laatste tijd vooral dwars zit is dat ik na m'n laatste trip (twee weken geleden) een beetje gedepersonaliseerd ben. Je weet wel, zo constant het gevoel hebben dat je naar een film kijkt. Het is precies alsof m'n lichaam het dagelijkse leven doorloopt, maan m'n geest achter een scherm alles volgt en bestuurd. Alsof ik op een hoger bewustzijnsniveau ben gekomen. Het vreemde is dat het me eerst niet opviel, maar hoe meer ik het in m'n hoofd stak, hoe sterker het gevoel werd. Ik koppelde het ook onmiddellijk aan het gebruik van LSD, omdat wel eens wordt gezegd dat vanaf een bepaalde dossering er depersonalisatie optreed. 'k Heb er niet echt last van, zolang ik me kan bezig houden. Maar vanaf het moment dat ik in gedachten verzonken ben, valt het me op dat alles zo suggestief visueel is en zeker als'k een joint heb gerookt. De omgeving ziet er dan echt tripperig uit. Soms vind ik het nog cool om rond te kijken, te genieten van de omgeving en een ander perspectief te hebben op de dingen, maar soms voelt de gedachte dat je de dingen anders ziet dan anderen toch maar bekakt aan. Wel... als dit het teken is dat ik er in ben gebleven dan valt er best mee te leven... Nu maar hopen dat het niet erger wordt..."
"Hoihoi, beste drugsgebruikers... Onlangs ontdenkte ik op Youtube een filmpje van één of andere rockband die dextropolamine, of egyptische meth, extraheren uit gewone huishoudmiddelen. http://www.youtube.com/watch?v=jX0zWvYWBaI Je moet je wel aanmelden om de inhoud te bekijken, dit kan met een gmail-account... Het is zoiezo eens de moeite om het filmpje te bekijken... Maar ik vroeg me natuurlijk af, bestaat dergelijk middel wel... en als het bestaat, is het dan echt zo gemakkelijk om het te maken..."
"Kan er mij iemand helpen. Ik heb sinds kort de mogelijkheid een san-pedrocactus op de kop te tikken. Ik heb alleen geen zin om die cactus te eten aangezien het ongelooflijk slecht smaak en je er lang op moet kauwen. Is het niet mogelijk om er iets vloeibaars of poedervormigs van te maken?"
"Het is misschien niet moeilijk om te maken... 'k wil gewoon niet dat het spul in m'n gezicht ontploft..."