Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblijven hangen

blijven hangen

80 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hehehe. :mrgreen: :beer:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus je zult me anyway niet geloven? Wat ik ook zeg?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb er wel al gezien, maar da was van paddo's en speed dacht ik

je moet er sowieso aanleg voor hebben hé..
kdenk dat iedereen wel aanleg heeft, de ene gewoon (veel) meer dan de andere
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er zijn wel verhalen bekend van muzikanten zoals Syd Barrett die zijn blijven hangen maar in mijn omgeving ken ik niemand.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
natuurlijk blijf je er niet in hangen, je krijgt gewoon een dikke psychose ofzo iets, maar niet dat je acid nog in je hoofd werkt. dat is helemaal niet mogelijk omdat de acid in een heel ander gedeelte, het PET gedeelte in je hersenen werken, en de psychose zit in een heel ander gebied. deze psychose treed ook niet meteen op, wel is er meteen verwarring, en tot na ongeveer 2 maanden krijg je de bigtime psychose.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#6
"en tot na ongeveer 2 maanden krijg je de bigtime psychose"

Wtf, dus binnen 2 maanden nadat je paddo's ofzo op heb loop je nog kans op een psychose?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee hij lult poep.

Een psychose wordt getriggerd door stress of een trip middel (indirect ook stress voor je hersenen), waarna die voor onbepaalde tijd blijft, direct na de stress of trip. Gewoon een tijdje wachten en hij gaat voor bij of aan de anti-psychotica. Het is onzin dat het 2 maanden na je trip nog kan komen. Hoe kom je daar sowieso bij?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dzy zei:
Nee hij lult poep.

Een psychose wordt getriggerd door stress of een trip middel (indirect ook stress voor je hersenen), waarna die voor onbepaalde tijd blijft, direct na de stress of trip. Gewoon een tijdje wachten en hij gaat voor bij of aan de anti-psychotica. Het is onzin dat het 2 maanden na je trip nog kan komen. Hoe kom je daar sowieso bij?
Klik om te vergroten...

je begint me nu te irriteren mafkees, sinds wanneer ben jij een psychiater? je kunt nooit wat gemerkt hebben van een sluimerende psychose in je, en deze op je dertigste pas krijgen, het is onzin om te denken dat je meteen na een trip een psychose krijgt, het is wel mogelijk maar het is ook mogelijk dat je 2 tot 4 maanden na je trip de psychose pas uit, het begint meestal met verwarring en cognitieve stoornissen, en hoe ik dat weet? omdat mijn moeder zelf meerdere psychoses heeft gehad, zelfs van morfine, spierverslappers of welke psychoactieve stof dan ook kun je een psychose krijgen.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ondertussen toch al wel een paar gevalletjes meegemaakt en elke keer kwam het direct nadat de trip uit begon te werken. Kom eens met een bron waar staat dat het na een paar maanden ook nog kan komen? Je moeder is niet echt een geloofwaardige bron, no offense.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik ken er zat, hangjongeren.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik was er zelf ooit een.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Ik was er zelf ooit een.
Klik om te vergroten...

ik ook ja.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Back in the days.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee joh....
telefoon op mp3 en blazen maar.... 50, the game... je weet toch.
E
ElujinLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb onlangs men eerst lsd tripje gedaan .
en door omstandigheden heb ik in men after glow alleen gezeten en op dat moment was ik er me momenten van overtuiged dak er in bleef hangen .
en ik heb het ook wat gevoeld wat het is niemeer weten wie ge zij en twijfelen aan alles.
dus psychose is zeker mogelijk voor iedereen denk ik . na men trip ben ik er direct wel uit gekomen en was alles normaal (zelfs beter ) en het zal wel geen psychose geweest zijn (want daar komde ni zo maar uit )maar het leek er in iedere geval wel erg hard op . dus kan wel me inbeelde wat het voor die mensen constand moet zijn en da is redelijk hard
v
vinzetronLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blijven hangen?

Ik zou ook graag eens duidelijkheid hebben. Er zijn mij al veel verhaaltjes verteld geweest over mensen die denken dat ze een sinaasappel zijn en zo, maar je moet toch wel compleet achterlijk zijn om het in je hoofd te steken dat je een stuk fruit bent en er voor derest van je leven in geloven. Ik ben nooit bang geweest om in een trip te blijven, maar toch denk'k dat je er zoiezo iets aan overhoud. Wat mij nu de laatste tijd vooral dwars zit is dat ik na m'n laatste trip (twee weken geleden) een beetje gedepersonaliseerd ben. Je weet wel, zo constant het gevoel hebben dat je naar een film kijkt. Het is precies alsof m'n lichaam het dagelijkse leven doorloopt, maan m'n geest achter een scherm alles volgt en bestuurd. Alsof ik op een hoger bewustzijnsniveau ben gekomen. Het vreemde is dat het me eerst niet opviel, maar hoe meer ik het in m'n hoofd stak, hoe sterker het gevoel werd. Ik koppelde het ook onmiddellijk aan het gebruik van LSD, omdat wel eens wordt gezegd dat vanaf een bepaalde dossering er depersonalisatie optreed. 'k Heb er niet echt last van, zolang ik me kan bezig houden. Maar vanaf het moment dat ik in gedachten verzonken ben, valt het me op dat alles zo suggestief visueel is en zeker als'k een joint heb gerookt. De omgeving ziet er dan echt tripperig uit. Soms vind ik het nog cool om rond te kijken, te genieten van de omgeving en een ander perspectief te hebben op de dingen, maar soms voelt de gedachte dat je de dingen anders ziet dan anderen toch maar bekakt aan. Wel... als dit het teken is dat ik er in ben gebleven dan valt er best mee te leven... Nu maar hopen dat het niet erger wordt...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
zit gewoon in je hoofd en je maakt er je eigen gek mee.; negeer het en het gaat wss zelf weg
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben dankzij LSD nog meer "anti-mens principes" geworden. Altijd maar hetzelfde, wrm moeten we werken? Wrm moeten we luisteren naar onze leerkrachten, waarom moet ik dat kut frans leren in school, om te communiceren met fransen? Dat ze eens engels gaan leren.
Waarom bestaan er godsdiensten .. Bedoel, alles is zo fucked up, je hebt maar 1 principe, maar andere wegen, gaan ze nooit nemen.
Bezie het als soort energie, nog altijd die kerncentrales, maar nooit eens nieuwe energie soorten uitproberen. It's all about money ..

Psychoses .. Goh, ze bestaan, denk maar niet dat het je nooit zal overkomen hoor. Maar als je in een super super zware trip ga belanden dan zul je wel ook eens hard neig gaan flippen en denken dat je dit zijt. Kheb ook soms momenten dat ik zie dat m'n gordenijnen bewegen, of dat m'n bed kleiner of groter wordt, wel. Die mensen hebben het nog veel erger zoiets. Anders zou die ene gast niet naar bomen staren enzo. Psychoses bestaan, blijven hangen bestaat nu ook eenmaal. De kans dat je dat krijgt op kleine dosissen zal wel heel redelijk klein zijn, hoe groter de dosis, hoe meer kans.
Maar als je sterk in je voeten staat, kan dat moeilijk gebeuren. Altijd beseffen van, kijk, ik trip, wat ik zie is dankzij de LSD die ik zojuist innam, over 12 uur tijd, zie ik weer terug normaal en leef ik ook weer terug normaal, de tijd dat ik trip, is de tijd, waar ik plezier ga aan beleven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."