Ik ben dankzij LSD nog meer "anti-mens principes" geworden. Altijd maar hetzelfde, wrm moeten we werken? Wrm moeten we luisteren naar onze leerkrachten, waarom moet ik dat kut frans leren in school, om te communiceren met fransen? Dat ze eens engels gaan leren.
Waarom bestaan er godsdiensten .. Bedoel, alles is zo fucked up, je hebt maar 1 principe, maar andere wegen, gaan ze nooit nemen.
Bezie het als soort energie, nog altijd die kerncentrales, maar nooit eens nieuwe energie soorten uitproberen. It's all about money ..
Psychoses .. Goh, ze bestaan, denk maar niet dat het je nooit zal overkomen hoor. Maar als je in een super super zware trip ga belanden dan zul je wel ook eens hard neig gaan flippen en denken dat je dit zijt. Kheb ook soms momenten dat ik zie dat m'n gordenijnen bewegen, of dat m'n bed kleiner of groter wordt, wel. Die mensen hebben het nog veel erger zoiets. Anders zou die ene gast niet naar bomen staren enzo. Psychoses bestaan, blijven hangen bestaat nu ook eenmaal. De kans dat je dat krijgt op kleine dosissen zal wel heel redelijk klein zijn, hoe groter de dosis, hoe meer kans.
Maar als je sterk in je voeten staat, kan dat moeilijk gebeuren. Altijd beseffen van, kijk, ik trip, wat ik zie is dankzij de LSD die ik zojuist innam, over 12 uur tijd, zie ik weer terug normaal en leef ik ook weer terug normaal, de tijd dat ik trip, is de tijd, waar ik plezier ga aan beleven.