#1
Re: Blijven hangen?
Zo herkenbaar. Ik heb dit ook altijd als ik erg veel smoor. Het lijkt dan net of ik twee personen ben. Heel vreemd is dat. Het voelt erg afwezig. Ik kan gewoon over alles lekker nadenken terwijl de andere "persoon" dan gewoon alle acties uitvoert zoals lopen of het praten tegen iemand etc.
vinzetron zei:Ik zou ook graag eens duidelijkheid hebben. Er zijn mij al veel verhaaltjes verteld geweest over mensen die denken dat ze een sinaasappel zijn en zo, maar je moet toch wel compleet achterlijk zijn om het in je hoofd te steken dat je een stuk fruit bent en er voor derest van je leven in geloven. Ik ben nooit bang geweest om in een trip te blijven, maar toch denk'k dat je er zoiezo iets aan overhoud. Wat mij nu de laatste tijd vooral dwars zit is dat ik na m'n laatste trip (twee weken geleden) een beetje gedepersonaliseerd ben. Je weet wel, zo constant het gevoel hebben dat je naar een film kijkt. Het is precies alsof m'n lichaam het dagelijkse leven doorloopt, maan m'n geest achter een scherm alles volgt en bestuurd. Alsof ik op een hoger bewustzijnsniveau ben gekomen. Het vreemde is dat het me eerst niet opviel, maar hoe meer ik het in m'n hoofd stak, hoe sterker het gevoel werd. Ik koppelde het ook onmiddellijk aan het gebruik van LSD, omdat wel eens wordt gezegd dat vanaf een bepaalde dossering er depersonalisatie optreed. 'k Heb er niet echt last van, zolang ik me kan bezig houden. Maar vanaf het moment dat ik in gedachten verzonken ben, valt het me op dat alles zo suggestief visueel is en zeker als'k een joint heb gerookt. De omgeving ziet er dan echt tripperig uit. Soms vind ik het nog cool om rond te kijken, te genieten van de omgeving en een ander perspectief te hebben op de dingen, maar soms voelt de gedachte dat je de dingen anders ziet dan anderen toch maar bekakt aan. Wel... als dit het teken is dat ik er in ben gebleven dan valt er best mee te leven... Nu maar hopen dat het niet erger wordt...
Zo herkenbaar. Ik heb dit ook altijd als ik erg veel smoor. Het lijkt dan net of ik twee personen ben. Heel vreemd is dat. Het voelt erg afwezig. Ik kan gewoon over alles lekker nadenken terwijl de andere "persoon" dan gewoon alle acties uitvoert zoals lopen of het praten tegen iemand etc.
.. is dat normaal ?