Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kop 1,0 khelp mn dealer met afwegen en in zakjes stoppen. Krijg altijd wel een gram of 2 3 die ik verkoop omdatk ni wil verslaafd geraken aan coke. Tis veel te lekker."
"Kheb hier vet blokje puur thc shit gemaakt. eeft da speciale naam? grts."
"Kan iemand me eens uitleggen hoe je een envelopje voor speed maakt met zon vierkant blaadje. Heb al verschillende manieren geprobeerd om te vouwen maar lukt echt niet. Grts, Belgje"
"bedankt Nu ff stuk of 100maken hehe"
"persoonlijk heb ik nog geen last had van buikpijn van bommetjes nog snuiven. Mss is dit omdat ik maar heel zelden gebruik?"
"denito en Mij zitten met het zelfde probleem: denito: 1gram ik: 0,7~gram Ik keek zo op een bepaald moment in de namiddag als de speed redelijk uitgewerkt was nor mn handen en ze bleken vermagerd te zijn. Als ik kijk naar een stille foto begint de foto waarop ik me concentreer te schemeren. Als een muntstuk in mn hand leg en er naar kijk lijk hij kleiner dan normaal. Komt dit gewoon door een vitamine tekort? En hoe best oplossen ?"
"kheb 2 multi vitamene table binn en wat wiet. en paar goeie blows van aaron de smoker"
"een vriend van me heeft ook epileptie maar van bij zn geboorte. Hij blowt ook regelmatig. Als we bij vrienden zitten en er brand een neon die op geluid afgaat of een discobol met kleurtjes worden zn epileptie aanvallen opgewekt."
"Ik rook per week ongever 15-20gram alleen, Heb nu voor mn derde keer speed gesnoven, laatste x was al 3maand geleden. Ben gelegenheids gebruiker als het om speed coke xtc gaat. Ik kan mn afkick makkelijk volledig wegroken met een paar joints, Heb nu een vraagje, heb gistern rond 2 uur 0,4g gesnoven en om 3u 0,3g Effect is al tamelijk afgenomen Nu mijn vraag als ik nu nog een lijntje trek en rond 7u in de namiddag begin te blowen remt het dan de speed af? Ik will mn speed op en vindt het een zonde om gewoon weg te gooien. Krijg mijn speed voor 5€ en heb 1,3g maar dit zijn wel in 2 of 3 grote brokjes. Is speed soms beter als je hem koopt als het poeder is ? Grtz, Mike"
"Ik kuis de coke ik krijg van mn dealer met amoniak in een lepeltje, plakt hij samen is hij goed om te basen. Heb nog nooit slechte gehad. Altijd goed maar een mindere 0.7g voor 50€"