Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hé mensen, Ik heb nog nooit echt paddo's gebruikt, ik weet er zelf ook vrij weinig van. Maar ik heb ze vandaag weten te bemachtingen. Het lijkt me leuk om te doen. Ik ben absoluut NIET tegen drugs, zolang het maar verantwoord gebeurd. Dus wat zijn jullie tips voor de eerste paddotrip van mijn leven?"
"azgaza zei: Ik raad aan het te nemen met goede vrienden, met zijn 2en of 3en is een leuke hoeveelheid mensen. Zorg dat je die mensen vertrouwd. Alleen trippen is zeker niet aan te raden voor een eerste keer en nuchtere tripsitters kunnen een grote bron van wederzijds onbegrip zijn. Zorg voor een veilige comfortabele triplocatie. Een kamer of ergens buiten in de natuur zijn goede plekken voor paddo's. Neem niet meer dan 2/3e van een portie van paddo's van een gemiddelde sterkte. Dan heb je tenminste wel een goede ervaring maar zal je de eerste keer niet te hard gaan. (tenzij je heel veel weegt, dan zal je iets meer moeten nemen). Zorg dat je je goed voelt voor je ze gaat nemen en dat je er veel zin in hebt, en zet vast wat muziek en eten en drinken klaar, want paddo's kunnen chaotisch zijn dergelijke dingen je trip zoeken kan vervelend zijn. Klik om te vergroten... Ik zat te denken aan 1 portie die we dan met 2 man delen. Is dit een goede combinatie. En we zitten in vakantiehuisje in ons eigen dorpje. Daar zit ik dan met een vriendin ( die ook paddo's neemt ) en een vriend ( die nuchter is ). Is dit een goede combinatie denken jullie?"
"azgaza zei: Ja dat lijkt me een prima idee. Klik om te vergroten... En als het eventueel bad gaat, wat het natuurlijk niet gaat . Is er dan ook een manier hoe ik dat een beetje kan remmen?"
"azgaza zei: ViBiBoY[NLD] zei: azgaza zei: Ja dat lijkt me een prima idee. Klik om te vergroten... En als het eventueel bad gaat, wat het natuurlijk niet gaat . Is er dan ook een manier hoe ik dat een beetje kan remmen? Klik om te vergroten... Afleiding werkt nog steeds het beste denk ik. Doe het licht anders, muziek anders, praat over makkelijke dingen, en denk vooral dat het over een paar uur wel over is en dat je dan weer helemaal normaal zal zijn.. en dat je ervoor betaald hebt dus dat je er maar beter van kan genieten. Klik om te vergroten... Ok, nou bedankt allemaal Ik kijk wel even misschien schrijf ik morgen een tripverslag!"
"ByTheWay: is guns 'n roses / red hot chili peppers / pink floyd / eagles, is dat een beetje chill muziek?"
"Ik heb 3 vragen over het kweken van paddo's. 1. Wat voor paddo's kan ik het beste kweken? 2. Hoeveel gram (nat) is 1 portie paddo's ongeveer? 3. Wat heb ik allemaal nodig voor 10 porties paddo's? Alvast bedankt, ViBiBoY[NLD]"
"pipoxyz zei: 1. product van 3 2. product van 3 3. inleesvermogen Klik om te vergroten... Dankjewel dat je even serieus erop in gaat. Ik bedoel, ik kan zelf wel kweekstetjes halen op azarius, maar het was eigenlijk de bedoeling om dat juist nÃet te doen. En gewoon in een kas te kweken. Dus als iemand wel goede tips heeft om (kwalitatief) goede paddenstoelen te kweken, dan wil ik graag reactie. Moet het in de open lucht, of in een afgesloten ruimte, of in een plastic zak. Wat is het beste, en hoelang gaat dat duren?"
"Dag luitjes, Ik was laatst op school. En toen waren er een aantal mensen aan het paracetamol snuiven. Mijn vraag was/is: ' Is er iemand, hier, die dat al een keer heeft gedaan '. En ten tweede, wat is het effect (als die er is) behalve een jeukende neus. Gr. ViBiBoY"
"HolySmoke zei: Er zijn wel verhalen bekend van muzikanten zoals Syd Barrett die zijn blijven hangen maar in mijn omgeving ken ik niemand. Klik om te vergroten... Syd Barrett is geen muzikant, dat is een legende, god. Ik vind muzikant toch wel wat poepig uitgelegt"
"Degenen die het al een keer eerder gedaan hebben moeten een hele portie nemen. Diegene die nog nooit paddo's heeft gegeten raad ik een half bakje aan. Mijn eerste keer was met 2 man in totaal, ieder een half portie hawaiaanse. Ik was 15, dus dat was geen probleem."