Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd en psychose

Lsd en psychose

38 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeie zegels dan. En een goeie trip hoort zo lang te duren.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een Goed advies throughout this thread.

Laat je vooral ook niet gek maken door de term 'psychose' (lol,..ok ..dat klonk fout:wink:

derealisatie, depersonalisatie, psychose, gekte hebben we allemaal wel eens,
-na het winnen van de jackpot
-na het plotseling overlijden van een familielid
-na het zien van een ongeluk
-als je terug bent van vakantie
-bij gebruik van drugs (**bewustzijnsveranderende middelen)
en ga zo maar door

Het is dus heel normaal om enkele, of waarschijnlijk alle van de beschreven symptomen te ondervinden in je leven. Pas als die symptomen erg lang aanhouden, kun je ze zien als ziektebeeld..daarvoor horen ze gewoon bij mens zijn.

Zoals je al zei heb je je tot in het extreme kut gevoelt, en was de ervaring 'te' intens. Het is dus ook niet vreemd dat je hier naweeeen van ervaart...je zult het gewoon even allemaal moeten laten zakken.

tja,..en in deze staat verdere emotionele onstabiliteit opzoeken lijkt me idd het laatste wat je moet doen. De kans dat je hierdoor dingen zegt of doet waar je later spijt van krijgt is ook nog eens aanwezig..

Doe het gewoon even een weekje lekker rustig aan, blow even wat minder voor zover je dat doet, dan word je hoofd wat sneller helder, verwen jezelf een beetje en maak er gewoon een lekker ontspannen weekje van met zo weinig mogelijk verplichtingen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hee lekker getript dus !!!


:wink:

Wanneer neem je de volgende acid ?

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
cloneboy zei:
Welke informatie kan ik nog meer geven?
Klik om te vergroten...


Nou wat voor zegel had je dan op ?

:mrgreen:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#5
stoniezeeacidnoobkillah
c
cloneboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
Hee lekker getript dus !!!


:wink:

Wanneer neem je de volgende acid ?

Stonie
Klik om te vergroten...
Als ik afgekeurd wil worden voor dienstplicht ofzo?

Maar ik kan gelukkig zeggen dat ik me echt al 1000x beter voel.. Eigenlijk heb ik me gewoon een beetje aan lopen stellen gisteravond :flushed:
En dat allemaal door een nachtje slapen :mrgreen:
Alleen is dat gezuiverde gevoel van: de eerste paar maanden geen drugs meer ook een stuk minder geworden nu

Maar goed, heel erg bedankt allemaal, jullie reacties hebben wel geholpen
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blij te horen dat je je al beter voelt! Doe rustig aan. :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
LSD is geen speelgoed .. ok wie ben je ? Japi - 10 ?

:mrgreen:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, nu dat dit opgelost is: raad wie deze gebruiker is! :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
telefoon had al lsd gedaan ... deze knakker niet....

:wink:

Ik zeg Japi .........
c
cloneboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
LSD is geen speelgoed .. ok wie ben je ? Japi - 10 ?

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ik weet en WIST het gewoon :( .. waarschijnlijk zou ik het nuchter gewoon vet eng vinden om het in te nemen.. maar als dat verraderlijke alcohol in mn bloed zit verlies ik echt elk gevoel van zelfprotectie.
Oeeee postzegelsss mooie plaatjessss mooie kleurtjessssss die ga ik maar eens op eten ik verveel me toch. :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Anyway, je bent weer een beetje de oude nu? Ik kan me ergens wel een beetje voorstellen dat iemand die het voor het eerst doet denkt dat 'ie gek wordt. Ik heb ook wel eens een beetje het gevoel gehad krankzinnig te worden alleen had ik iets dat jij niet hebt; relativeringsvermogen.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
LSD is geen speelgoed .. ok wie ben je ? Japi - 10 ?

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hole in one?!

Anders denk ik dat het telefoon is :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Adrenochroom zei:
lysergine25 zei:
LSD is geen speelgoed .. ok wie ben je ? Japi - 10 ?

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hole in one?!

Anders denk ik dat het telefoon is :grin:
Klik om te vergroten...
-Geen telefoon dus.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Onvoorbereid na een nachtje stappen dronken een zegeltje lsd eten. En dat was ook nog eens de eerste keer =D
Klik om te vergroten...

Dat kan dus niet als dit niet gelogen is. Ook had telefoon zijn 'geen drugs instelling' al voordat dit gepost werd?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oh ja dat is waar ook + telefoon heeft wel acid ervaring...

Hmm let me investigate some more...

C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben dat niet hoor,ik zou het anders aanpakken.
Bovendien drink ik nauwelijks alcohol.

Sleep jullie voor de rechter en wil als schadevergoeding een onsje speed :) .

Zie jullie in de rechtzaal..

Japi-10
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#18
hahaha,
grappig dat ik dit lees, ik had zondag juist ook zo iets ervaren, tja wel iets anders maar wel een beetje gek geworden van de lsd, op de verkeerde moment genomen waardoor het niet lekker ging. een vraagje, hebben jullie ooit ervaren dat als je niet lekker aan het trippen bent de trip echt veel langer duurt dan normaal? want het is de 2 keer dat ik een klein hoeveelheid neem en slecht ga voelen en de trip veel langer duurt dan normaar (daar wil ik zeggen 1 kwartje schiva genomen om af 12 uur 's middags en tot 1 uur s'nachts liggen slecht te trippen)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb wel eens een trip gehad waar het mentale aspect 12 uur duurde en ik visuals had tot ik ging slapen: zo'n 20 uur na inname. Goede sterke trips duren bij altijd tussen de 12 en 14 uur trouwens.
Maar dat terzijde: als je niet slaap verwerk je niets, en LSD kan nog al ingrijpend zijn, dus voordat je slaapt kan je een gedachte-race-effect krijgen, wat ik ook altijd heb alleen nooit negatief. Na dat je slaapt is alles vaak weer helemaal normaal.
Dat is geen psychose, gewoon onverwerkte dingen.

Maargoed dat was al opgelost.
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
Goeie zegels dan. En een goeie trip hoort zo lang te duren.
Klik om te vergroten...

tja, van een kwart shiva had ik nooit 13 uur getript, maar ja mss waren deze shivas wel beter dan normaal :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."